Pieniądze u odbiorcy indywidualnego w kilka sekund!
Chcesz szybko przelać środki osobie fizycznej – klientowi, kontrahentowi czy pracownikowi firmy? Zdarzają się rozliczenia jednorazowe lub nieregularne albo nowi odbiorcy płatności, których numerów rachunków bankowych jeszcze nie znasz?
Idealnie sprawdzi się przelew na telefon, który możesz zlecić w systemie bankowości elektronicznej PekaoBiznes24.
Usługa jest przydatna m.in. do wypłaty różnego rodzaju świadczeń, przelewania zaliczek, rozliczania reklamacji czy zwrotów.
pojedynczy przelew do 10 000 zł
liczba przelewów jest dowolna
ponad 7 milionów potencjalnych odbiorców indywidualnych
odbiorcą przelewu może być osoba fizyczna, która ma w swojej bankowości elektronicznej aktywowaną możliwość przyjmowania przelewów na telefon (BLIK)
natychmiastowa płatność
średni czas uznania rachunku odbiorcy to kilka sekund od wysłania przelewu i wykonania księgowania na rachunku zleceniodawcy
możliwość zlecania przelewu 24/7
zlecenia są przyjmowane w trybie 24/7 z wyłączeniem przerwy technicznej między 3:00 a 3:30 rano każdego dnia
minimalny zakres potrzebnych danych odbiorcy
do wykonania przelewu wystarczy imię, nazwisko i numer telefonu, który pełni rolę unikalnego identyfikatora odbiorcy płatności (nie trzeba znać numeru jego rachunku bankowego)
usługa przydatna w różnych rodzajach działalności
przelew na telefon można wysyłać do klientów detalicznych przedsiębiorstwa lub instytucji, kontrahentów-osób fizycznych oraz do pracowników firmy
Infolinia PekaoBiznes24 (czynna 24/7)
+48 519 299 900
Koszt połączenia wg taryfy operatora.