Google Pay

Płać wygodnie telefonem! Korzystaj z Google Pay!

Prosty, bezpieczny, nowoczesny sposób płacenia w milionach miejsc. Z Google Pay nie potrzebujesz portfela, ani karty płatniczej. Wystarczy telefon, by zapłacić za kawę w mieście, zakupy w internecie, czy wypłacić gotówkę z bankomatu!

szybko z Google Pay wystarczy, że odblokujesz telefon, zbliżysz go do terminala i zapłacone!
wygodnie masz wszystkie karty w jednym miejscu, nie musisz pamiętać o PINach do kart
bezpiecznie podczas płatności w sklepach Google Pay nie udostępnia prawdziwego numeru Twojej karty, więc Twoje dane są bezpieczne
pod kontrolą po każdej płatności otrzymasz powiadomienie o transakcji w telefonie, a także możesz ją sprawdzić w historii rachunku lub karty
wiele kart możesz korzystać z wielu kart, w tym kredytowych

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Jak skorzystać z Google Pay?

Krok 1:

Pobierz aplikację Google Pay i uruchom ją na telefonie.

Krok 2:

Następnie dodaj kartę debetową lub kredytową.

Krok 3:

Zeskanuj dane karty (numer, datę ważności i kod cvv) lub wpisz ręcznie.

Krok 4:

Zaakceptuj warunki korzystania z usługi.

Krok 5:

Zweryfikuj dodanie karty do Google Pay.

Krok 6:

Ustaw kartę jako domyślą i korzystaj z płatności telefonem!

Ważne - do transakcji Google Pay nie potrzebujesz dostępu do internetu!


Gdzie mogę płacić telefonem po dodaniu karty Pekao do Google Pay?
  • zbliżeniowo w sklepach stacjonarnych,  
  • na stronach www i w aplikacjach mobilnych oraz
  •  wypłacać zbliżeniowo gotówkę z bankomatów (tylko po dodaniu karty Mastercard do Google Pay).

Szukaj oznaczeń:



Czy Google Pay jest bezpieczne?

Jeśli zgubisz Twój telefon lub zostanie skradziony, możesz go znaleźć, zablokować lub wymazać za pomocą usługi Google - Znajdź moje urządzenie. Możesz też zadzwonić na naszą infolinię i poprosić o zawieszenie, usunięcie lub zablokowanie karty w Google Pay.
Ponieważ Google Pay nie przechowuje danych karty w telefonie, każdy, kto znajdzie lub ukradnie Twój telefon, nie będzie mógł uzyskać dostępu do tych informacji, nawet jeśli jest on odblokowany.
Aby uniemożliwić zapłacenie telefonem przez osobę niepowołaną, nie udostępniaj telefonu nikomu, a jeśli utracisz go – jak najszybciej zadzwoń na naszą infolinię.
 

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję