14.03.2022

Planowane wyłączenie starszej wersji aplikacji PeoPay.

Planujemy wkrótce wyłączenie aplikacji PeoPay w wersji 3.60 lub niższej działającej na telefonach z systemem Android i iOS (iPhone).
Oznacza to, że nie będzie można się do niej zalogować, aby sprawdzić saldo czy zrealizować przelew.
Aby dalej korzystać z konta przez aplikację PeoPay już teraz proponujemy zaktualizowanie jej na swoim telefonie. 

Najnowsza wersja dostępna jest w sklepach z aplikacjami:

  • Google Play na telefony z systemem Android w wersji od 6.0
  • App Store na telefony z systemem iOS w wersji od 11.0

Dlaczego warto zaktualizować aplikację PeoPay?
Najnowsza wersja aplikacji jest jeszcze bezpieczniejsza i sprawniej działa.
Poza tym PeoPay umożliwia jeszcze lepszą obsługę rachunków i korzystanie z wielu ciekawych funkcji, przydatnych na co dzień, np.:  

  • dostęp do nowych usług - Bilety komunikacyjne i Opłaty parkingowe więcej>
  • możliwość dokonania identyfikacji:
    - podczas wizyty w oddziale* jeśli nie masz przy sobie dowodu osobistego lub paszportu - jeśli dysponujemy zdjęciem dokumentu, a on sam jest ważny i nie jest zastrzeżony
    - u konsultanta infolinii jeśli nie znasz kodu PIN do serwisu telefonicznego
  • korzystanie z funkcji powiadomień
  • nowy, odświeżony wygląd analizy finansowej
  • możliwość wysyłania do banku jeszcze większej liczby dyspozycji online, które wcześniej wymagały wizyty w placówce

Więcej o aplikacji PeoPay>

Dlaczego wyłączamy aplikację w starszej wersji?
Skupiamy się na dalszym udoskonalaniu naszej aplikacji PeoPay i na udostępnianiu nowych funkcjonalności przydatnych w codziennym życiu. Postęp technologiczny i nowe wymagania dotyczące budowy aplikacji narzucane przez producentów systemów telefonów wymuszają wyłączenia wersji aplikacji budowanych wiele lat temu.

Jak zaktualizować aplikację?
Wejdź do sklepu z aplikacjami - wybierz w telefonie aplikację Sklep Play na telefonie z systemem Android lub App Store na iPhone.
Jeśli telefon ze względów technicznych uniemożliwia aktualizację aplikacji PeoPay, dalsze korzystanie z rachunku na telefonie będzie możliwe po zalogowaniu się przez przeglądarkę mobilną do serwisu internetowego Pekao24 na stronie www.pekao24.pl

*nie dotyczy placówek partnerskich
 

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję