16.03.2023

Bank Pekao „Instytucją Roku” w kategorii Najlepsza Bankowość Prywatna.

 

Instytucja Roku to badanie realizowane przez Moje Bankowanie już po raz ósmy*.
Kompleksowy projekt skupiony na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym, którego podstawowym celem jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi, a zarazem sprostanie stale rosnącym i zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Poziom jakości obsługi jest weryfikowany przez klientów zainteresowanych ofertą.

W tegorocznym badaniu pojawiła się nowa kategoria Najlepsza Bankowość Prywatna, w której nagrodę otrzymał Bank Pekao S.A.

„Rok jubileuszu Private Banking w Pekao już za nami. Otrzymany tytuł Instytucji Roku jest dla nas ogromnym wyrazem uznania, a także motywatorem do dalszego rozwoju oferty i podnoszenia standardów rynkowych w kolejnych latach.” - podkreśla Jarosław Fuchs odpowiedzialny za Pion Bankowości Prywatnej i Produktów Inwestycyjnych. „Zaangażowanie i profesjonalizm naszego Zespołu pozwala świadczyć klientom usługi na najwyższym poziomie.” – dodaje wiceprezes Fuchs.

W trakcie badania 10 audytorów odwiedziło wszystkie banki, które oferują usługę Bankowości Prywatnej i dokonało porównania jakości obsługi. Bank Pekao S.A. uzyskał łączny wynik powyżej 80%, tym samym znalazł się w gronie wyróżnionych oraz otrzymał statuetkę i tytuł Najlepsza Bankowość Prywatna.

Elementami ocenianymi były:

  • umówienie spotkania
  • chęć ponownego spotkania z tym samym doradcą
  • wizerunek placówki
  • pokazanie rozwiązań dotyczących ulokowania środków
  • przedstawienie funkcjonalności i atutów karty kredytowej
  • przekazanie informacji o kosztach i ograniczeniach oferty
  • zrozumiała prezentacja
  • wykorzystanie pozyskanych informacji, kontekstowe myślenie
  • ciekawy sposób prezentacji
  • pokazanie zakresu oferty i dostępnych funkcjonalności
  • postawa sprzedażowa
  • zaangażowanie
  • poczucie obsługi przez eksperta
  • wrażenie po przybyciu do placówki
  • wizerunek doradcy
  • chęć skorzystania z oferty private w tym banku

Badanie uznawane jest za jedno największych rankingów jakościowych w Polsce. Instytucja Roku bada głównie procesy sieci detalicznej (np. otwarcia konta w placówce i zdalnie, aplikacja mobilna, proces udzielenia hipotek, obsługa na Infolinii itp.). Podstawowym celem badania jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi a zarazem sprostanie stale rosnącym i zmieniającym się oczekiwaniom klientów. To największy i najbardziej kompleksowy w ujęciu wieloproduktowym oraz wielokanałowym ranking jakości obsługi klienta indywidualnego jak i przedsiębiorcy na rynku.

*Źródło: NAJLEPSZA BANKOWOŚĆ PRYWATNA - Mojebankowanie.pl

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję