27.10.2020

Teraz w Pekao24 złożysz reklamację szybciej i prościej. 

Jeśli nie zgadzasz się z transakcją, opłatą lub prowizją lub chcesz zgłosić uwagi do produktu lub usługi,zaloguj się do naszego serwisu internetowego Pekao24. Nie musisz pisać listu, przychodzić do oddziału ani dzwonić na infolinię naszego banku, aby złożyć reklamację.

Po zalogowaniu do serwisu internetowego wejdź w zakładkę Oferty i wnioski, a następnie wybierz sekcję Usługi. Na dole strony zobaczysz panel Reklamacje. Wybierz rodzaj reklamacji i kliknij przycisk ZŁÓŻ REKLAMACJĘ.

Uruchomisz formularz do złożenia reklamacji, który krok po kroku podpowie jakie dane są potrzebne, by ja zgłosić. Ograniczyliśmy do minimum zakres niezbędnych informacji. Transakcje, które chcesz zareklamować oraz większość niezbędnych informacji wybierzesz z list rozwijanych. Dzięki temu oszczędzisz czas na szukanie potrzebnych danych. 
Jeśli zarejestrujesz swoje reklamacje w Pekao24 w formularzu, to w sekcji Lista możesz:

  • sprawdzić aktualny status reklamacji, jej numer i datę złożenia, a także przewidywany termin jej rozpatrzenia,
  • zapoznać się szczegółami swojej reklamacji, 
  • sprawdzić załączniki dodane przez Ciebie podczas rejestracji reklamacji, a także dodać kolejne załączniki,
  • anulować reklamację,
  • przeczytać odpowiedź na reklamację,
  •  złożyć odwołanie, jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją.

Jeśli chcesz złożyć reklamację, skorzystaj z nowego formularza w Pekao 24. Jeśli jeszcze nie korzystasz z tej usługi, możesz ją uaktywnić – zadzwoń na infolinię. 

Możesz też złożyć reklamację osobiście, telefonicznie lub listownie.