Jak złożyć reklamację?
Zgłoś reklamację w wygodny dla siebie sposób — wybierz formę, która Ci pasuje.
Możesz to zrobić:
Online (wybierz aplikację, z której korzystasz, zgodnie z zapisami w Twojej umowie):
- W aplikacji PeoPay
Zaloguj się, kliknij Twoje sprawy - Utwórz - Reklamacje - W serwisie Pekao24 dla firm
Zaloguj się, przejdź do zakładki Oferty i wnioski - Usługi - Reklamacje/skargi - W serwisie PekaoBiznes24
Zaloguj się, przejdź do zakładki Obsługa zdalna - Dyspozycja ogólna - Nowy wniosek - Telefonicznie pod numerem:
+48 22 59 12 351* lub +48 519 222 222*
(*koszt połączenia wg taryfy operatora)
lub na numer wskazany w umowie, w przypadku klientów, z którymi Bank zawarł odrębną umowę na obsługę telefoniczną - Osobiście w dowolnym oddziale Banku Pekao lub u swojego doradcy
Listę oddziałów znajdziesz tutaj - Listownie na adres dowolnego oddziału lub:
Bank Pekao S.A.
Biuro Reklamacji
ul. Żubra 1
01-066 Warszawa - Przez doręczenia elektroniczne na adres:
AE: PL-80803-16771-BBTBV-24 (Bank Pekao S.A.)