Jak włączyć płatności zbliżeniowe w nowej aplikacji PeoPay?
Dotyczy wyłącznie telefonów z systemem operacyjnym Android
Dotyczy wyłącznie telefonów z systemem operacyjnym Android
Włączamy usługę w aplikacji.
Jeśli posiadasz telefon umożliwiający płatności zbliżeniowe (NFC), otwórz na nim aplikację PeoPay.
W lewym górnym rogu naciśnij ikonę "płatności zbliżeniowych" i wybierz Włącz.
Jeśli nie masz włączonej funkcji NFC - zostaniesz przeniesiony do ustawień NFC w telefonie. Włącz je i wróć do aplikacji PeoPay.
Na kolejnym ekranie w aplikacji PeoPay naciśnij Włącz.
Potwierdź ustawienie PIN-em do PeoPay lub biometrią.
Aplikacja PeoPay jest już gotowa do płacenia zbliżeniowo.
Odblokuj telefon.
Przyłóż telefon do terminala.
W przypadku transakcji powyżej 100 zł,
potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji PeoPay na terminalu.
W przypadku transakcji realizowanych PeoPay po 5 kolejnych transakcjach na kwotę do 100 zł konieczne będzie podanie na terminalu kodu PIN do aplikacji PeoPay. Po poprawnej weryfikacji PIN, będzie można ponownie wykonać do 5 kolejnych transakcji zbliżeniowych bez PIN.
Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności