Szczegółowy tryb znajdziesz w obowiązującym Podręczniku.
Informacje i dokumenty na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla Partnerów Sprzedaży Banku Pekao S.A. oraz pracowników Partnerów Sprzedaży wpisanych na Listę Pracowników Partnera Sprzedaży i mogą być przez nich wykorzystywane wyłącznie w trakcie wykonywania czynności zgodnie z umową agencyjną dotyczącą współpracy zawartą pomiędzy Partnerem Sprzedaży a Bankiem Pekao S.A.
-
Asysta przedkontraktowa i od czego zacząć rozmowę z Klientem
-
a. Sprawdź obowiązujące oferty Banku oraz podstawowe informacje o naszych kredytach mieszkaniowych – kliknij tutaj
b. Przygotuj dokumenty asysty przedkontraktowej i sprawdź zdolność kredytową - https://partners.pekao.com.pl/
c. Wstępną zdolność kredytową możesz sprawdzić również tutaj: https://hipoteka.pekao.com.pl/kalkulator-zdolnosci/
d. Jeżeli Klient deklaruje, że chce dostarczyć operat szacunkowy we własnym zakresie – przekaż mu „Wytyczne dla Rzeczoznawców Majątkowych”
e. Regulaminy kredytów udzielanych przez nasz Bank znajdziesz na stronie Banku, w zakładce „pliki do pobrania”.
UWAGA: jeżeli pobrany dokument nie otwiera się automatycznie – sprawdź katalog „Pobrane” na swoim komputerze lub w górnym pasku swojej przeglądarki
-
-
Akceptowane dokumenty tożsamości
-
Pamiętaj, aby do wniosku dołączyć kopie dokumentów tożsamości wszystkich Klientów. Jeżeli Klient odmawia zgody na sporządzenie kopii dokumentu tożsamości – wówczas przyjmij od niego Oświadczenie, dostępne tutaj. Rodzaj dokumentu tożsamości zależy od obywatelstwa, jakie posiada Klient:
- Obywatel Polski – dowód osobisty lub polski paszport,
- Obywatel kraju UE - paszport zagraniczny wraz z dokumentem dot. zarejestrowania pobytu obywatela kraju Unii Europejskiej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (wraz z numerem pesel), w tym karta rezydenta długoterminowego UE,
- Obywatel kraju spoza UE - karta pobytu (wraz z numerem pesel)
Jeżeli Klient nie posługuje się językiem polskim, wówczas Klienta reprezentuje Pełnomocnik (wymagane pełnomocnictwo w formie aktu notarialnego); Pełnomocnik podpisuje dokumenty w imieniu Klienta. Co powinno zawierać pełnomocnictwo – kliknij tu.
UWAGA: jeżeli pobrany dokument nie otwiera się automatycznie – sprawdź katalog „Pobrane” na swoim komputerze lub w górnym pasku swojej przeglądarki
-
-
Wniosek kredytowy
-
UWAGA: jeżeli pobrany dokument nie otwiera się automatycznie – sprawdź katalog „Pobrane” na swoim komputerze lub w górnym pasku swojej przeglądarki
-
-
Formularze bankowe dotyczące źródeł dochodów Klienta
-
Oświadczenie o zmianie sposobu rozliczania działalności gospodarczej w ciągu 12 m-cy
Oświadczenie o zmianie sposobu rozliczania działalności gospodarczej w ciągu 12 m-cyUWAGA: jeżeli pobrany dokument nie otwiera się automatycznie – sprawdź katalog „Pobrane” na swoim komputerze lub w górnym pasku swojej przeglądarki
-
-
Formularze bankowe dotyczące nieruchomości
-
Oświadczenie Wnioskodawcy – stosowane w przypadku zabudowanej nieruchomości rolnej o powierzchni od 0(...)
Oświadczenie Wnioskodawcy – stosowane w przypadku zabudowanej nieruchomości rolnej o powierzchni od 0,3 do 0,5 haUWAGA: jeżeli pobrany dokument nie otwiera się automatycznie – sprawdź katalog „Pobrane” na swoim komputerze lub w górnym pasku swojej przeglądarki
-
-
Rodzinny Kredyt Mieszkaniowy
-
a. Informacje o ofercie naszego Banku w zakresie Rodzinnego Kredytu Mieszkaniowego znajdziesz tutaj
b. Poproś pracownika Oddziału o przygotowanie dokumentów asysty przedkontraktowej, które będziesz mógł wręczyć Klientowi. Pamiętaj, aby wypełnić obowiązki informacyjne wobec Klienta przed przyjęciem od niego wniosku kredytowego.
c. W każdym przypadku przekaż klientowi <RMK-obow>
d. Jeżeli w ramach RKM Klient chce skorzystać z gwarancji spłaty – wtedy przekaż Klientowi dodatkowo <RKM-gwarancja>
UWAGA: jeżeli pobrany dokument nie otwiera się automatycznie – sprawdź katalog „Pobrane” na swoim komputerze lub w górnym pasku swojej przeglądarki
-
-
Sprawdź, czy masz komplet dokumentów do przekazania do oddziału banku
-
Komplet dokumentów, jeżeli asystę przedkontraktową przekazałeś Klientowi w formie elektronicznej
Komplet dokumentów, jeżeli asystę przedkontraktową przekazałeś Klientowi w formie elektronicznejKomplet dokumentów, jeżeli asystę przedkontraktową przekazałeś Klientowi w formie papierowej
Komplet dokumentów, jeżeli asystę przedkontraktową przekazałeś Klientowi w formie papierowejUWAGA: jeżeli pobrany dokument nie otwiera się automatycznie – sprawdź katalog „Pobrane” na swoim komputerze lub w górnym pasku swojej przeglądarki
-
-
Kredyt mieszkaniowy #naStart – aktualności
-
Na stronach rządowych jest dostępny projekt ustawy wprowadzającej nowy program wsparcia przy udzielaniu kredytów mieszkaniowych. Informacje na temat statusu prac oraz projekt ustawy dostępne są tutaj.
UWAGA: jeżeli pobrany dokument nie otwiera się automatycznie – sprawdź katalog „Pobrane” na swoim komputerze lub w górnym pasku swojej przeglądarki
-