Otwieramy rachunek dla firmy w PeoPay „na selfie”

Krok 1.

Po pobraniu aplikacji wybierz Załóż konto.

Krok 2.

Wybierz Otwórz konto firmowe.

Krok 3.

Uzupełnij dane firmy i ustal login oraz zaakceptuj informację administratora danych oraz regulamin.
Nadany login będzie potrzebny do ewentualnego logowania do wniosku o założenie konta.
Na wskazany numer telefonu otrzymasz od banku SMS z hasłem tymczasowym.

Krok 4.

Wprowadź hasło tymczasowe.
Następnie ustal hasło, które będzie docelowe do logowania się do serwisu internetowego Pekao24.

Krok 5.

Wybierz produkty, z których chcesz korzystać, np. kartę debetową, rachunek pomocniczy.
Na dole strony możesz wprowadzić kod rekomendacyjny, który ewentualnie otrzymałeś.

Krok 6.

Wybierz Selfie i zdjęcie dowodu osobistego.
Kliknij Dalej.

Krok 7.

Wyraź zgodę na przetwarzanie Twojego wizerunku w celu weryfikacji Twojej tożsamości.

Krok 8.

Po wybraniu Rozpocznij pojawi się prośba o wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do aparatu. Zgoda jest niezbędna do wykonania zdjęcia dowodu i nagrania selfie.

Krok 9.

Zrób zdjęcie najpierw tyłu, a następnie przodu dowodu.

Krok 10.

Wykonaj trzy losowe nagrania twarzy – gesty wykonuj całą głową, a nie tylko oczami (nie dotyczy mrugania).
Po wykryciu twarzy pojawia się komunikat o przygotowaniu do gestu i z odliczaniem od 3 do 0.
Po zakończeniu odliczania zaczyna się nagranie twarzy (pojawia się czerwona kropka i znika tekst „Przygotuj się na gest”).

Krok 11.

Poczekaj na weryfikację Twojej tożsamości.

Krok 12.

Sprawdź swoje dane pobrane z dowodu osobistego.

Kok 13.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Krok 14.

W następnym kroku wyświetlimy proponowany oddział, w którym zostanie otwarty Twój rachunek (możliwy do zmiany).

Krok 15.

Złóż oświadczenia i zgody.

Krok 16.

Jesteśmy w trakcje przygotowania Twojego nowego rachunku do uruchomienia.
Po poprawnej weryfikacji komunikat zmieni się z koloru niebieskiego na zielony.

Krok 17.

Wyświetlona zostanie umowa z Twoim numerem klienta.
Wybierz Otwórz, aby zapoznać się z umową.
Wpisz kod SMS i wybierz Zawieram umowę.

Krok 18.

Następny krok to podsumowanie procesu otwarcia konta.

Po wybraniu Kontynuuj w PeoPay przejdziesz do zalogowania do aplikacji PeoPay.

Otwieramy rachunek w PeoPay z weryfikacją tożsamości w oddziale.

Krok 1.

Jeśli podczas otwierania konta w PeoPay wybrałeś weryfikację tożsamości w oddziale, przejdź do kolejnego ekranu.

Krok 2.

Wypełnij dane osobowe z dowodu osobistego.

Krok 3.

Wprowadzone dane zostaną automatycznie wyświetlone jako wzór dowodu osobistego.

Krok 4.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Krok 5.

Złóż oświadczenia i zgody.

Krok 6.

Podaj nazwę miejscowości, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie najbliższą placówkę banku.

Krok 7.

Otrzymasz zaproszenie do wskazanego oddziału w celu zawarcia umowy.

Otwieramy rachunek – kontynuacja wcześniej przerwanego wniosku

Krok 1.

Jeśli rozpocząłeś wypełnianie wniosku o otwarcie konta w PeoPay lub na www i z jakiegoś powodu przerwałeś wypełnianie, możesz go kontynuować w PeoPay.
Wybierz Załóż konto.

Krok 2.

Następnie wybierz Kontynuuj wniosek.

Krok 3.

Wpisz ustaloną wcześniej nazwę użytkownika (login).

Krok 4.

Wpisz ustanowione na początku wniosku hasło.
Po naciśnięciu Dalej będziesz mógł kontynuować rozpoczęty wcześniej wniosek.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję