Bilety komunikacji miejskiej w aplikacji PeoPay

Sprawdź, jak łatwo kupisz bilety komunikacji miejskiej w aplikacji PeoPay – bez konieczności szukania automatu czy kiosku. Nie musisz mieć ani gotówki, ani karty płatniczej w portfelu. Wystarczy Ci smartfon z dostępem do sieci, aplikacją PeoPay i odpowiednią kwotą na koncie. Za pomocą aplikacji PeoPay zalogujesz się na rachunek w naszym banku i błyskawicznie zapłacisz za bilety miejskie.
 

Jak kupić bilet komunikacji miejskiej:

Krok 1:

Włącz aplikację PeoPay i zaloguj się na konto bankowe. Jeśli chcesz kupić bilet komunikacji miejskiej po raz pierwszy, musisz aktywować usługę SkyCash. Na widżecie dla biletów komunikacji kliknij w przycisk Aktywuj.

Krok 2:

Zaakceptuj regulamin i politykę prywatności usługodawcy. Następnie wybierz rachunek, z którego będą pobierane opłaty za bilety komunikacji miejskiej. Potwierdź decyzję wybraną metodą autoryzacji, np. wpisaniem kodu PIN.

Krok 3:

Kliknij Kup bilet i wpisz miasto, w którym chcesz kupić bilet komunikacji miejskiej. Przejdź do odpowiedniej kategorii biletów – normalnych lub ulgowych. W zależności od lokalizacji możesz kupić m.in. bilety autobusowe czy tramwajowe.
Aplikacja PeoPay z usługą SkyCash pozwala na zakup biletów miejskich jednorazowych, czasowych, imiennych, na okaziciela, pojedynczych lub grupowych. W przypadku niektórych miejscowości należy podać także numer linii lub numer boczny pojazdu, którym chcesz podróżować. Jeśli poruszasz się tymi samymi trasami, dodaj najczęściej kupowane bilety do ulubionych, dotykając symbolu serca.

Krok 4:

Określ liczbę biletów. Kliknij „Kup bilet”. Przejdź do podsumowania i kliknij „Potwierdź”. Wyświetli Ci się komunikat oznajmiający prawidłowy przebieg płatności.
Jeśli w Twoim mieście należy dodatkowo skasować bilet np. za pomocą kodu QR to otrzymasz taką informację w aplikacji. W tym celu należy zeskanować kod QR w autobusie, tramwaju czy przy bramkach wejściowych do metra.

Krok 5:

Aktywne bilety miejskie będą dostępne na pulpicie w widżecie dla biletów komunikacji. Aby okazać kontrolerowi bilet, wystarczy wyświetlić kod QR w aplikacji PeoPay.

Usługa dotyczy zakupu biletów komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce.

Lista miast, w których możesz kupić bilet komunikacji miejskiej z aplikacją PeoPay.

Usługa "Bilety komunikacyjne" dostępna jest dla klientów z umową o usługę bankowości elektronicznej Pekao24.

Zakup biletów komunikacji miejskiej jest dostępny w aplikacji PeoPay w wersji od 4.9.0 na smartfony z systemem Android (6.0 lub nowszym) i wersji od 4.13.0 na urządzenia mobilne z systemem iOS (12.1.1 lub nowszym), iPadOS (12.1.1 lub nowszym) lub macOS (11.0 lub nowszym).

Zaloguj się do aplikacji i sprawdź.

Nie masz aplikacji PeoPay? 
Przejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. Więcej o PeoPay.  

 

Chcesz płacić za parkingi w aplikacji? 
Przejdź do strony, na której uzyskasz więcej informacji o opłatach parkingowych w PeoPay.

  • Jak okazać aktywne bilety miejskie do kontroli?

    • Włącz aplikację PeoPay, zaloguj się na konto bankowe i otwórz „Bilety komunikacyjne” z menu w prawym dolnym rogu. Wybierz aktywny bilet i kliknij „Szczegóły”. Okaż kod QR oraz informacje kontrolerowi, który sprawdzi ważność biletu za pomocą skanera lub odczyta dane z podsumowania.
  • Kto jest dostawcą usługi zakupu biletów komunikacji miejskiej?

    • Usługę świadczy SkyCash Poland S.A. Akceptując regulamin usługi SkyCash, zawierasz umowę o zakup biletu z tym podmiotem. Bank nie jest stroną tej umowy – umożliwia jedynie jej zawarcie. Reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi zakupu biletu należy składać do SkyCash, natomiast reklamacje dotyczące samej aplikacji PeoPay należy składać do banku.
Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej. Co to takiego? Sprawdź tutaj.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję