Otwieramy rachunek w PeoPay „na selfie”

Krok 1.

Po pobraniu aplikacji wybierz Zostań klientem Pekao.

Krok 2.

Wybierz klient indywidulany, a następnie otwórz nowe konto.

Krok 3.

Wpisz swoje dane.

Krok 4.

Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi danych osobowych i z regulaminem, a następnie zaakceptuj go.

Krok 5.

Wprowadź kod, który wysłaliśmy do Ciebie smsem i ustal własne hasło do bankowości internetowej.

Krok 6.

Wybierz produkty, które Cię interesują i dowolny wygląd karty debetowej.
Zaakceptuj wybór i przejdź do etapu weryfikacji tożsamości.

Wybór innego wyglądu karty niż domyślny kosztuje 5 zł.

Krok 7.

Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie opcję. Możesz wprowadzić dane ręcznie, ale jeśli masz nowy dowód osobisty z warstwą elektroniczną i telefon z funkcją NFC, zrobisz to jeszcze szybciej.

Krok 8.

Wprowadź numer CAN. Znajdziesz go na przodzie dowodu w prawym, dolnym rogu pod małym zdjęciem.

Krok 9.

Zbliż eDowód do telefonu i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Krok 10.

W kolejnym kroku poprosimy Cię o nagranie kilku ruchów głową, żeby potwierdzić Twoją tożsamość.

Krok 11.

Udało się! Możesz przejść do kolejnego etapu.

Krok 12.

Uzupełnij brakujące dane…

Krok 13.

…i wybierz oddział, w którym będzie prowadzony Twój rachunek.

Krok 14.

Złóż wymagane oświadczenia. Możesz też wyrazić zgody marketingowe.

Krok 15.

Wzór umowy i dokumenty z nią związane otrzymasz od nas mailem.

Krok 16.

Zapoznaj się z nimi i zaakceptuj, wpisując kod, który wysłaliśmy do Ciebie smsem.

Krok 17.

Gratulacje. Witamy w gronie klientów Banku Pekao S.A.

Krok 18.

Następny krok to podsumowanie procesu otwarcia konta.

Po wybraniu Kontynuuj w PeoPay przejdziesz do zalogowania do aplikacji PeoPay.

Otwieramy rachunek w PeoPay
z weryfikacją tożsamości w oddziale

Krok 1.

Jeśli podczas otwierania konta w PeoPay wybrałeś weryfikację tożsamości w oddziale przejdź do kolejnego ekranu.

Krok 2.

Wypełnij dane osobowe z dowodu osobistego

Krok 3.

Wprowadzone dane zostaną automatycznie wyświetlone jako wzór dowodu osobistego.

Krok 4.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Krok 5.

Złóż oświadczenia i zgody.

Krok 6.

Podaj nazwę miejscowości, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie najbliższą placówkę banku.

Krok 7

Otrzymasz zaproszenie do wskazanego oddziału w celu zawarcia umowy.

Otwieramy rachunek – kontynuacja wcześniej przerwanego wniosku

Krok 1.

Jeśli rozpocząłeś wypełnianie wniosku o otwarcie konta w PeoPay lub na www i z jakiegoś powodu przerwałeś wypełnianie, możesz go kontynuować w PeoPay.

Wybierz Załóż konto.

Krok 2.

Następnie wybierz „Kontynuuj wniosek”.

Krok 3.

Wpisz ustaloną wcześniej nazwę użytkownika (login).

Krok 4.

Wpisz ustanowione na początku wniosku hasło.
Po naciśnięciu Dalej będziesz mógł kontynuować rozpoczęty wcześniej wniosek.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję