Otwieramy rachunek w PeoPay „na selfie”


Konto na selfie możesz otworzyć bez wychodzenia z domu, w dowolnym miejscu i czasie. Wystarczy pobrać aplikację PeoPay i sprawdzić jak założyć konto na selfie krok po kroku.

Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay.

 
 

 

Krok 1.

Po pobraniu aplikacji wybierz Zostań klientem Pekao.

Krok 2.

Wybierz Załóż konto osobiste.

Jeśli na jakimś etapie zrezygnujesz z dalszego wypełniania wniosku, możesz wrócić do niego wybierając Kontynuuj wniosek.

Krok 3.

Wpisz swoje dane.

Krok 4.

Prezentujemy Ci unikatowy login, którym zalogujesz się:
- w przypadku opuszczenia tego wniosku
- docelowo do bankowości elektronicznej
Zapamiętaj go.

Krok 5.

Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi danych osobowych i regulaminem, a następnie zaakceptuj go.

Krok 6.

Wprowadź kod, który wysłaliśmy do Ciebie SMS i ustal własne hasło do logowania do bankowości elektronicznej.

Krok 7.

Wybierz produkty, które Cię interesują.
Możesz wybrać wizerunek karty debetowej.
Wybór innego wizerunku karty niż domyślny kosztuje 5 zł.

Krok 8.

Jeśli otwierasz konto z polecenia lub posiadasz kod promocji uzupełnij go.

Krok 9.

Wybierz sposób zawarcia umowy:
- bez wychodzenia z domu lub,
- w wybranym oddziale.

Krok 10.

Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie metodę weryfikacji tożsamości:
- zbliżenie eDowodu oraz nagranie twarzy lub
- zdjęcie dowodu osobistego oraz nagranie twarzy lub
- przekazanie danych z Twojej aplikacji mObywaltel oraz nagranie twarzy

Jeśli Twój telefon nie spełnia wymogów technicznych nie będziesz mógł zweryfikować się eDowodem.

Krok 11.

Wyraź zgodę na weryfikację tożsamości za pomocą selfie oraz przetwarzanie wizerunku twarzy przez bank.

Krok 12.

Jeśli wybierasz weryfikację aplikacją mObywatel:
- zaloguj się do aplikacji mObywatel
- na ekranie głównym wybierz ikonę mObywatel, a następnie na dole ekranu opcję Przekaż oraz opcję Instytucji lub firmie
- następnie wklej skopiowany kod w okienko

Krok 13.

Jeśli wybierasz weryfikację:
dowodem osobistym:
- wykonaj zdjęcie przodu i tyłu dowodu osobistego

eDowodem:
- wprowadź numer CAN – znajdziesz go na przodzie dowodu w prawym dolnym rogu pod małym zdjęciem
- zbliż eDowód do telefonu i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Krok 14.

W kolejnym kroku poprosimy Cię o nagranie kilku ruchów głową, żeby potwierdzić Twoją tożsamość.

Krok 15.

Uzupełnij brakujące dane i …

Krok 16.

… wybierz oddział, w którym będzie prowadzony Twój rachunek.

Krok 17.

Potwierdź wymagane oświadczenia, sposób komunikacji oraz wyraź odpowiednie zgody.

Krok 18.

Zapoznaj się z umową i zaakceptuj ją. Wzór umowy i dokumenty z nią związane otrzymasz od nas mailem.

Krok 19.

Gratulacje! Witamy w gronie klientów Banku Pekao S.A.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję