Otwieramy rachunek w PeoPay „na selfie”

Po pobraniu aplikacji wybierz „Załóż konto”.

Wybierz "Konto indywidualne".

Uzupełnij swoje dane i zaakceptuj regulamin oraz informację administratora danych.

Nadany login będzie służył do ponownego logowania do wniosku.

Na numer telefonu, który wskażesz w formularzu otrzymasz tymczasowe hasło.

Naciśnij „Dalej”.

Wprowadź tymczasowe hasło.

Następnie ustal hasło, które będzie docelowe do logowania się do Pekao24.

Wybierz produkty, z których chcesz korzystać, np. kartę wielowalutową, konto oszczędnościowe.

W przypadku karty masz możliwość wyboru wizerunku.


Na dole strony możesz wprowadzić kod rekomendacyjny, który ewentualnie otrzymałeś.

Wybierz SELFIE I ZDJĘCIE DOWODU OSOBISTEGO.

Jeśli chcesz wybrać wizytę w oddziale, zobacz instrukcję poniżej.

Kliknij „Dalej”.

Po wybraniu „Rozpocznij” pojawi się prośba o wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do aparatu. Zgoda jest niezbędna do wykonania zdjęcia dowodu i nagrania selfie.

Zrób zdjęcie najpierw tyłu, a następnie przodu dowodu.

Wykonaj trzy losowe nagrania twarzy - gesty wykonuj całą głową, a nie tylko oczami (nie dotyczy mrugania).

Po wykryciu twarzy pojawia się komunikat o przygotowaniu do gestu z opisem gestu i z odliczaniem od 3 do 0.

Po zakończeniu odliczania zaczyna się nagranie twarzy (pojawia się czerwona kropka i znika tekst „Przygotuj się na gest”).

Weryfikacja może chwilę potrwać.

Po prawidłowej weryfikacji komunikat zmienia się na zielony.

W kolejnym kroku sprawdź swoje dane pobrane z dowodu.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Złóż oświadczenia i zgody.

W następnym kroku wyświetlimy proponowany oddział, w którym zostanie otwarty Twój rachunek (możliwy do zmiany).

Jesteśmy w trakcie przygotowania Twojego nowego rachunku do uruchomienia.

Po poprawnej weryfikacji komunikat zmieni się na zielono.

Wyświetlona zostanie umowa z Twoim numerem klienta.

Wybierz „Otwórz”, by zapoznać się z umową.

Wpisz kod z SMS i wybierz „Zawieram umowę”.

Następny krok to podsumowanie procesu.

Po wybraniu „Kontynuuj w PeoPay” przejdziesz do zalogowania do aplikacji PeoPay.

Wprowadź wybrane znaki z hasła ustalonego na początku zakładania konta.

Następnie ustal PIN do aplikacji PeoPay.

Na sam koniec zatwierdź aktywację aplikacji kodem SMS.

Pojawi się główny ekran PeoPay.

Gotowe!
√ Konto założone
√ Aplikacja PeoPay aktywna
√ Bankowość elektroniczna Pekao24 aktywna

Otwieramy rachunek w PeoPay
z weryfikacją tożsamości w oddziale

Jeśli podczas otwierania konta w PeoPay wybrałeś weryfikację tożsamości w oddziale przejdź do kolejnego ekranu.

Wypełnij dane osobowe z dowodu osobistego

Wprowadzone dane zostaną automatycznie wyświetlone jako wzór dowodu osobistego.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Złóż oświadczenia i zgody.

Podaj nazwę miejscowości, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie najbliższą placówkę banku.

W następnym kroku wyświetlimy proponowany oddział, w którym zostanie otwarty Twój rachunek (możliwy do zmiany).

Otrzymasz zaproszenie do wskazanego oddziału w celu zawarcia umowy.

Otwieramy rachunek – kontynuacja wcześniej przerwanego wniosku

Jeśli rozpocząłeś wypełnianie wniosku o otwarcie konta w PeoPay lub na www i z jakiegoś powodu przerwałeś wypełnianie, możesz go kontynuować w PeoPay.

Wybierz „Załóż konto”.

Następnie wybierz „Kontynuuj wniosek”.

Wpisz ustaloną wcześniej nazwę użytkownika (login).

Ostatnim krokiem będzie wpisanie ustanowionego na początku wniosku hasła.

Po naciśnięciu "Dalej" będziesz mógł kontynuować rozpoczęty wcześniej wniosek.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję