Doładowanie telefonu na kartę

Doładuj telefon komórkowy sobie lub bliskim ze środków na koncie w aplikacji PeoPay lub serwisie internetowym Pekao24.

Wygoda Możesz doładować telefon za pomocą aplikacji PeoPay lub serwisu internetowego Pekao24 zawsze, kiedy tego potrzebujesz.
Szybkość Konto telefonu zostaje zasilone po opłaceniu doładowania, a samo zlecenie doładowania zajmuje chwilę.
Szeroki wybór operatorów i kwot doładowania Wybieraj z listy najpopularniejszych operatorów w Polsce i korzystaj z podpowiedzi ze zdefiniowanymi kwotami doładowań.
Bez dodatkowych opłat Przy doładowaniu telefonu nie są pobierane dodatkowe opłaty.*
Zapisywanie doładowania Możesz zapisać dane doładowania, dzięki czemu np. unikniesz pomyłek przy wpisywaniu numeru telefonu, bo następnym razem nie będzie trzeba go uzupełniać.
Tworzenie zleceń stałych Utwórz zlecenie stałe i korzystaj z cyklicznych doładowań w określonych przez Ciebie odstępach czasu. Dowiedz się więcej o zleceniach stałych.

*Autoryzacja transakcji za pomocą aplikacji PeoPay jest bezpłatna. W przypadku autoryzacji kodem SMS koszt zależny jest od konta wskazanego do pobierania opłat za SMS, zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat (Powiadamianie SMS).

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Jak doładować telefon na kartę w aplikacji PeoPay

1.

Na ekranie startowym aplikacji PeoPay wybierz Płatności, a następie Doładowanie telefonu.

2.

Uzupełnij w formularzu numer telefonu – sprawdź, czy na pewno numer, który chcesz doładować, jest poprawny.

3.

Wybierz z listy operatora oraz kwotę doładowania.
W zależności od operatora możesz wybrać zdefiniowaną kwotę doładowania lub wpisać ją samodzielnie.

4.

Zapoznaj się z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych i zaakceptuj je.

5.

Możesz zapisać doładowanie – przy kolejnym zleceniu nie będzie trzeba wpisywać numeru telefonu, wystarczy z listy wybrać odbiorcę.

Zapisując doładowanie możesz także:
• zapisać je jako zaufane – wtedy doładowania do tego odbiorcy nie będą wymagały autoryzacji,
• zapisać je z kwotą doładowania – wtedy wybierając odbiorcę z listy będzie można od razu doładować jego numer telefonu zdefiniowaną już kwotą, lub zmienić ją na inną.

6.

Możesz także utworzyć z doładowania zlecenie stałe.
Wskaż dane niezbędne do jego utworzenia: co ile powtarzać doładowanie, datę kolejnego doładowania oraz sposób zakończenia zlecenia stałego.

7.

Sprawdź w podsumowaniu, czy dane doładowania są poprawne i wybierz Autoryzuj.

Potwierdź doładowanie wybraną przez Ciebie wcześniej metodą autoryzacji np. numerem PIN w aplikacji PeoPay.

8.

Doładowanie zostało przyjęte do realizacji.

Nie masz aplikacji PeoPay, pobierz ją:
  • zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację

    aplikacja banku
     
  • przejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie i pobierz PeoPay.   
Pobierz aplikację PeoPay z Google Play Pobierz aplikację PeoPay z App Store


Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj.
Aplikacja PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.
 

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję