Doładowanie telefonu na kartę

Doładuj telefon komórkowy sobie lub bliskim ze środków na koncie w aplikacji PeoPay lub serwisie internetowym Pekao24.

Zmiana operatora doładowań

Od 29.10.2025 r. doładowania telefonów na kartę zlecane w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay i PeoPay Kids będą realizowane przez Autopay S.A.

W związku z tym wszystkie doładowania cykliczne, zlecone do 28.10.2025 r. do realizacji przez Centrum Kart S.A. zostaną usunięte z dniem 29.10.2025 r.

Od 29.10.2025 r. będzie można ponownie zapisać doładowania cykliczne z realizacją przez nowego operatora.

 

Aby otrzymać fakturę za doładowanie telefonu na kartę zrealizowane do 28.10.2025 r.:

  1. Wyślij wiadomość e-mail na adres: reklamacje.topup@pekao.com.pl 
  2. Wiadomość powinna zawierać:
    - numer telefonu, który został doładowany,
    - datę doładowania,
    - kwotę doładowania,
    - numer transakcji, który znajdziesz w szczegółach transakcji,
    - dane do wystawienia faktury VAT, zgodnie z poniższym podziałem:
    1) Osoba fizyczna:
    - imię i nazwisko,
    - adres zamieszkania (ulica, kod pocztowy, miejscowość).
    2) Firma:
    - pełna nazwa firmy,
    - adres siedziby (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
    - numer NIP.

W przypadku doładowań zleconych po 28.10.2025 r. fakturę możesz zamówić na https://faktury.autopay.pl/.

Wygoda Możesz doładować telefon za pomocą aplikacji PeoPay lub serwisu internetowego Pekao24 zawsze, kiedy tego potrzebujesz.
Szybkość Konto telefonu zostaje zasilone po opłaceniu doładowania, a samo zlecenie doładowania zajmuje chwilę.
Szeroki wybór operatorów i kwot doładowania Wybieraj z listy najpopularniejszych operatorów w Polsce i korzystaj z podpowiedzi ze zdefiniowanymi kwotami doładowań.
Bez dodatkowych opłat Przy doładowaniu telefonu nie są pobierane dodatkowe opłaty.*
Zapisywanie doładowania Możesz zapisać dane doładowania, dzięki czemu np. unikniesz pomyłek przy wpisywaniu numeru telefonu, bo następnym razem nie będzie trzeba go uzupełniać.
Tworzenie zleceń stałych Utwórz zlecenie stałe i korzystaj z cyklicznych doładowań w określonych przez Ciebie odstępach czasu. Dowiedz się więcej o zleceniach stałych.

*Autoryzacja transakcji za pomocą aplikacji PeoPay jest bezpłatna. W przypadku autoryzacji kodem SMS koszt zależny jest od konta wskazanego do pobierania opłat za SMS, zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat (Powiadamianie SMS).

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

1200 GB na rok w Heyah na kartę! Oferta obowiązuje od: 01.02.2025 do 31.01.2026

1. Doładuj telefon np. PeoPay lub Pekao24 kwotą:
- min. 35 zł - jeśli chcesz skorzystać z oferty S
- min. 40 zł – jeśli chcesz skorzystać z oferty M
- min. 55 zł - jeśli chcesz skorzystać z oferty L
2. Następnie a ktywuj wybraną przez siebie ofertę cykliczną - najszybciej zrobisz to w aplikacji Moja Heyah.

Otrzymasz:
- w ofercie S: 20 GB + 35 GB po doładowaniu, nielimitowane rozmowy, nielimitowane SMS-y i MMS-y, 1000 minut na rozmowy do Ukrainy (sieci Vodafone, Kyivstar i LifeCell)
- w ofercie M: 30 GB + 40 GB po doładowaniu, nielimitowane rozmowy, nielimitowane SMS-y i MMS-y, 2000 minut na rozmowy do Ukrainy (sieci Vodafone, Kyivstar i LifeCell)
- w ofercie L: 50 GB + 50 GB po doładowaniu, nielimitowane rozmowy, nielimitowane SMS-y i MMS-y, Nielimitowane rozmowy do Ukrainy! (sieci Vodafone, Kyivstar i LifeCell)

3. Aktywuj pakiet „1200 GB na rok” w aplikacji Moja Heyah i zyskaj nawet 1200 GB na rok! Jeśli korzystasz z taryfy Dniówka w Heyah na kartę i masz aktywną ofertę S, M lub L pakiet „1200 GB na rok” aktywujesz bezpośrednio w aplikacji Moja Heyah!

Aktywacja jednorazowego pakietu danych „1200 GB na rok” możliwa jest w aplikacji Mój T-Mobile pod warunkiem posiadania aktywnej jednej z cyklicznych ofert S, M lub L w ofercie „W kontakcie Heyah”. Korzystanie z niego również wymaga posiadania aktywnej jednej z tych ofert. Bonus jest ważny przez 365 dni od momentu aktywacji lub do momentu jego całkowitego wykorzystania. Szczegóły na www.heyah.pl.

Sprawdź

Promocja Bez limitu za 0 zł + 9900 GB ekstra przez rok w Orange na kartę

Aktywuj starter w sieci Orange, przenieś starter z innej sieci lub przejdź z innej oferty Orange lub nju lub Flex do oferty Orange na kartę i włącz usługę „Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich + 25 GB” za 0 zł na pierwsze 30 dni w wersji cyklicznej oraz 9600 GB ekstra przez rok.

Aby włączyć usługę wyślij bezpłatnego SMS-a o treści START pod numer 811. Otrzymasz pierwszy, 30 dniowy cykl usługi „Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich + 25 GB” za 0 zł.

Doładuj telefon np. PeoPay lub Pekao24, aby zapewnić środki na odnowienie usługi na kolejne miesiące.

W drugim i trzecim miesiącu nastąpi próba automatycznego odnowienia usługi w cenie 15 zł na kolejne 30 dni. W czwartym miesiącu nastąpi próba automatycznego odnowienia usługi w cenie regularnej 35 zł na kolejne 30 dni. Promocja nie jest dostępna w usłudze Extra Numer oraz w taryfie Zawsze Bez limitu i Orange IoT na kartę.

Sprawdź w regulaminie

Promocja Bez limitu za 0 zł + 9900 GB ekstra przez rok w Orange na kartę

Doładuj telefon np. PeoPay lub Pekao24 w sieci Orange na 15 zł i wyślij SMS-a o treści START CYKL pod numer 813.

400 GB za zgody

Do 30 dni od aktywacji konta w sieci Plus doładuj telefon np. PeoPay lub Pekao24 kwotą min. 10 zł (kwota doładowania nie przepada) Wyślij SMS pod numer 80087 o treści ZGODA, aby włączyć zgody marketingowe dla sieci Plus.

Wysłanie SMS-a oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie, przesłanych przez Polkomtel Sp. z o.o. informacji handlowych, w tym na marketing bezpośredni przy użyciu automatycznych systemów wywołujących lub telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, w szczególności w ramach korzystania z usług komunikacji interpersonalnej, z wykorzystaniem telefonu, SMS, MMS, e-mail, komunikatorów internetowych, platformy samoobsługowej Polkomtel Sp. z o.o. Promocja trwa do 31.12.2025 r.

Szczegóły w regulaminie

GIGA okazja

Jesteś nowym klientem? Kup starter, w terminie do 30 dni od aktywacji doładuj telefon np. PeoPay lub Pekao24 kwotą 50 zł, a aktywujesz GIGApakiet ULTRA za 50 zł/ 30 dni z nawet 18000 GB przez rok, a do tego bez limitu rozmowy i SMSy. Jak nie zapłacić za drugi miesiąc? W terminie do 30 dni od aktywacji wyślij SMS o treści ZGODA pod nr 80221.

Jesteś już klientem Plusa? Doładuj telefon np. PeoPay lub Pekao24 kwotą 50 zł i wyślij SMS o treści ZGODA ULTRA pod numer 80905. Otrzymasz: Nową taryfę Giga Plus, GIGApakiet ULTRA za 50 zł/30 dni z nawet 18000 GB przez rok przy utrzymaniu pakietu.

Wysłanie SMS-ów oznacza wyrażenie zgód marketingowych, które dotyczą zgody na marketing przez telefon i przy pomocy automatycznych systemów wywołujących, oraz zgody na otrzymywanie informacji handlowych przez SMS lub e-mail. Szczegóły w regulaminach promocji „Nie płać za drugi miesiąc”, „GIGApakiety cykliczne 3.0” dostępnych na plus.pl.

plus.pl

YouTube Premium bez opłat przez 3 pierwsze miesiące!

Promocja skierowana jest do uczestników programu Magenta Moments w aplikacji „Mój T-Mobile”, którzy mają włączony pakiet cykliczny GO! XL lub GO! L.

Należy doładować telefon za 45 zł, by włączyć ofertę GO! L, lub za 50 zł, aby włączyć ofertę GO! XL. Szybko i bezpiecznie zrobisz przez aplikację PeoPay lub serwis Pekao24.

Pakiet GO! XL uprawnia do odbioru vouchera na 3 miesiące bezpłatnego okresu próbnego YouTube Premium, a pakiet GO! L – na 2 miesiące. Oferta dostępna jest tylko dla nowych użytkowników YouTube Premium.

Więcej szczegółów

Jak doładować telefon na kartę w aplikacji PeoPay

1.

Na ekranie startowym aplikacji PeoPay wybierz Płatności, a następie Doładowanie telefonu.

2.

Uzupełnij w formularzu numer telefonu – sprawdź, czy na pewno numer, który chcesz doładować, jest poprawny.

3.

Wybierz z listy operatora oraz kwotę doładowania. W zależności od operatora możesz wybrać zdefiniowaną kwotę doładowania lub wpisać ją samodzielnie.

4.

Zapoznaj się z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych i zaakceptuj je.

5.

Możesz zapisać doładowanie – przy kolejnym zleceniu nie będzie trzeba wpisywać numeru telefonu, wystarczy z listy wybrać odbiorcę. Zapisując doładowanie możesz także: • zapisać je jako zaufane – wtedy doładowania do tego odbiorcy nie będą wymagały autoryzacji, • zapisać je z kwotą doładowania – wtedy wybierając odbiorcę z listy będzie można od razu doładować jego numer telefonu zdefiniowaną już kwotą, lub zmienić ją na inną.

6.

Możesz także utworzyć z doładowania zlecenie stałe. Wskaż dane niezbędne do jego utworzenia: co ile powtarzać doładowanie, datę kolejnego doładowania oraz sposób zakończenia zlecenia stałego.

7.

Sprawdź w podsumowaniu, czy dane doładowania są poprawne i wybierz Autoryzuj. Potwierdź doładowanie wybraną przez Ciebie wcześniej metodą autoryzacji np. numerem PIN w aplikacji PeoPay.

8.

Doładowanie zostało przyjęte do realizacji.

Nie masz aplikacji PeoPay, pobierz ją:
  • zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację

    aplikacja banku
     
  • przejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie i pobierz PeoPay.   
Pobierz aplikację PeoPay z Google Play Pobierz aplikację PeoPay z App Store


Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj.
Aplikacja PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.
 
  • Pytania i odpowiedzi

      • Dlaczego nie widzę moich doładowań cyklicznych?

        • W związku ze zmianą operatora wszystkie doładowania cykliczne, zlecone do 28.10.2025 r. do realizacji przez Centrum Kart S.A. zostały usunięte z dniem 29.10.2025 r.

          Od 29.10.2025 r. możesz zapisać doładowanie cykliczne z realizacją przez nowego operatora.

      • Jak otrzymać fakturę VAT za doładowanie?

        • Aby otrzymać fakturę za doładowania telefonu na kartę zrealizowane do 28.10.2025 r.:

          1. wyślij wiadomość e-mail na adres: reklamacje.topup@pekao.com.pl
          2. wiadomość powinna zawierać następujące informacje:
            - numer telefonu, który został doładowany,
            - datę doładowania,
            - kwotę doładowania,
            - numer transakcji, który znajdziesz w szczegółach transakcji,
            - dane do wystawienia faktury VAT, zgodnie z poniższym podziałem:
            1) Osoba fizyczna:
            - imię i nazwisko,
            - adres zamieszkania (ulica, kod pocztowy, miejscowość).
            2) Firma:
            - pełna nazwa firmy,
            - adres siedziby (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
            - numer NIP.

          W przypadku doładowań zleconych po 28.10.2025 r. fakturę możesz zamówić na https://faktury.autopay.pl/.

      • Gdzie mogę złożyć reklamację dotyczącą realizacji doładowania?

        • Reklamacje dotyczące doładowań zleconych do 28.10.2025 r. możesz złożyć:

          • telefonicznie: na infolinii 519 222 222; 
          • e-mailem: na adres reklamacje.topup@pekao.com.pl
          • listownie: na adres Centrum Kart S.A., ul. Burakowska 14, 01-066 Warszawa.

          Reklamacje dotyczące doładowań zleconych po 28.10.2025 r. możesz złożyć:

          • drogą pisemną – osobiście w Autopay S.A. albo za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, albo na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych; 
          • drogą elektroniczną – za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie https://pomoc.autopay.pl
          • ustnie- telefonicznie pod numerem tel. 58 7604 844 w godzinach 8:00 – 22:00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Autopay S.A. (w godzinach 8:00 – 16:00 w dni robocze).
          • telefonicznie u konsultanta infolinii naszego banku pod numerami telefonu podanymi tutaj.
  • Pliki do pobrania

    • Regulamin usługi 1200 GB w Heyah na rok

      Regulamin usługi 1200 GB w Heyah na rok
      Pobierz plik

      Regulamin usługi „400 GB extra”

      Regulamin usługi „400 GB extra”
      Pobierz plik

      Regulamin promocji „2 miesiące w 1”

      Regulamin promocji „2 miesiące w 1”
      Pobierz plik

      Regulamin usługi „GIGApakiety cykliczne 2.0”

      Regulamin usługi „GIGApakiety cykliczne 2.0”
      Pobierz plik

      Regulamin usługi „GIGApakiety cykliczne 2.0”

      Regulamin usługi „GIGApakiety cykliczne 2.0”
      Pobierz plik

      Regulamin świadczenia usługi natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych w b(...)

      Regulamin świadczenia usługi natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych w bankowości internetowej
      Pobierz plik

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.