W nowym serwisie internetowym Pekao24 masz możliwość ustanowienia na nowo hasła do usługi Pekao24 bez konieczności kontaktu z infolinią lub oddziałem banku.

Możesz ustanowić nowe hasło do usługi Pekao24 jeśli:
 
  • nie pamiętasz obecnego hasła do serwisu internetowego,
  • masz zablokowany serwis internetowy w wyniku błędnych    prób logowania (podawania hasła),
  • masz zablokowane wszystkie serwisy w wyniku błędnych prób logowania.
Aby to zrobić potrzebujesz:
 
  • swoich danych osobowych
  • kodu, który wyślemy na e-mail podany do Pekao24
  • kodu, który wyślemy na telefon do SMS do Pekao24


    UWAGA!

    Jeśli jesteś klientem, który nigdy wcześniej nie logował się do serwisu i PIN, który otrzymałeś stracił ważność, masz możliwość wygenerowania nowego kodu PIN, postępując identycznie jak w przypadku ustanowienia nowego hasła.

    Na ostatnim etapie otrzymasz od nas SMS z tymczasowym kodem PIN, który jest ważny 48h.

Jak ustanowić nowe hasło:

Ustanowić nowe hasło możesz naciskając przycisk POMOC W LOGOWANIU lub gdy błędnie wpiszesz swoje dotychczasowe dane, system automatycznie podstawi okno, gdzie będziesz mógł nadać nowe hasło.

Obie opcje przekierują Cię na stronę, w której znajduje się instrukcja co robić, kiedy nie pamiętasz hasła do logowania.

Krok 1:

Po naciśnięciu NADAJ NOWE HASŁO system poprosi Cię o dane, które należy uzupełnić.
Pole IDENTYFIKATOR jest listą rozwijalną, z której wybrać możemy:
- PESEL
- nr i seria dowodu osobistego
- nr paszportu
- nr karty pobytu

Krok 2:

Po podaniu poprawnych danych automatycznie na Twój adres e-mail podany do usługi Pekao24 zostanie wysyłana wiadomość z ośmioznakowym hasłem, które należy wprowadzić w oknie.

Krok 2:

Po podaniu poprawnych danych automatycznie na Twój adres e-mail podany do usługi Pekao24 zostanie wysyłana wiadomość z ośmioznakowym hasłem, które należy wprowadzić w oknie.

Krok 3:

Po podaniu kodu z e-mail wprowadź hasło z SMS, które otrzymasz na numer telefonu podany naszemu bankowi do usługi Pekao24 (do SMS).

Krok 4:

Teraz możesz ustalić swoje nowe hasło, zgodnie z wymogami bezpieczeństwa.

Jeśli nigdy wcześniej nie ustanawiałeś hasła, otrzymasz SMS zwrotny z PINem tymczasowym do pierwszego logowania, podczas którego utworzysz hasło.

Masz zablokowany serwis?

Możesz go odblokować z pomocą aplikacji PeoPay.
Opcja jest dostępna dla klientów logujących się do PeoPay z użyciem biometrii lub hasła. Jeśli logujesz się do PeoPay za pomocą PIN-u, zmień najpierw w aplikacji sposób logowania np. na hasło i zaloguj się ponownie do aplikacji w celu odblokowania serwisu internetowego.
 

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję