HaloPekao
Zdalnie zarządzaj swoimi finansami z usługą HaloPekao. Zadzwoń i załatw!
za obsługę HaloPekao
nie ponosisz żadnych kosztów za zawarcie umowy i telefoniczną obsługę doradcy, a opłaty za realizacje poszczególnych zleceń są zgodne z Taryfą prowizji i opłat Banku Pekao S.A.załatwiaj bankowe sprawy przez telefon
gdziekolwiek jesteś i tak, jak Ci wygodnie, bez wychodzenia z domuzdalnie zarządzaj własnymi środkami
korzystaj z obsługi Twojego doradcy Premiumdzięki HaloPekao możesz przez telefon m. in.:
otworzyć rachunek i lokatę, zakupić fundusz inwestycyjny czy lokatę z funduszem, negocjować kurs walut, zrealizować wymianę walut, złożyć wybrane dyspozycje do swoich kontbezpieczeństwo Twoich finansów to podstawa
usługę zabezpieczysz własnym hasłem, pamiętaj też o pozostałych zasadach bezpieczeństwa-
Zobacz szczegóły
Jakie są zasady bezpieczeństwa obsługi HaloPekao:
- Usługa będzie zabezpieczona Twoim hasłem.
- Aby zrealizować zlecenie podasz nam tylko wybrane znaki z hasła.O czym musisz pamiętać
- Nie ujawniaj swojego hasła i trzymaj je w bezpiecznym miejscu, by nikt nie mógł się z nim zapoznać.
- Postępuj zgodnie z ogólnymi zasadami bezpieczeństwa. O szczegółach bezpiecznego bankowania możesz przeczytać tu
Zamów kontakt
asystenta infolinii-
Pytania i odpowiedzi
-
Na czym polega obsługa HaloPekao?
Są to czynności realizowane w ramach umowy ramowej, dzięki której będziesz mógł korzystać z obsługi telefonicznej świadczonej przez pracownika oddziału. Dostępny zakres zleceń otrzymasz w załączniku nr 2 „Pełnomocnictwo” do Umowy o obsługę HaloPekao. Dokumenty te znajdziesz poniżej w plikach do pobrania.
-
Na jakich zasadach odbywa się obsługa HaloPekao?
W ramach podpisanej Umowy o obsługę HaloPekao udzielasz Bankowi Pekao S.A. pełnomocnictwa do realizacji Twoich dyspozycji na podstawie zleceń, które będziesz przekazywał doradcy podczas rozmowy telefonicznej. Pracownik banku będzie występował w dwóch rolach:
a. pełnomocnika banku, jako jego pracownik, i
b. pełnomocnika banku, działającego w Twoim imieniu.
-
Kiedy możesz składać zlecenia HaloPekao?
Zlecenia możesz składać w dni robocze w godz. 9.00-16.00.
-
Na jaki numer telefonu mam dzwonić, by złożyć zlecenie?
Kontakt z nami i realizacja zleceń będzie możliwa tylko pod numerami telefonu wskazanymi w „Wykazie numerów do kontaktu” - załączniku do Umowy o obsługę HaloPekao.
-
-
Pliki do pobrania
Regulamin HaloPekao
Pobierz plikPełnomocnictwo klienta
Pobierz plikUmowa zawierana na odległość
Pobierz plikUmowa zawierana w oddziale
Pobierz plik
Formularz Kontaktowy
Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności