Bankowość mobilna

Obsługa rachunku bankowego z urządzeń mobilnych.

Dostęp do rachunków firmy o każdej porze i z każdego miejsca
Szybkie dokonywanie operacji bankowych Dzięki wygodnemu i intuicyjnemu menu aplikacji
Prostota i łatwość w obsłudze aplikacji
Dostęp do wielu operacji bankowych

BEZPIECZEŃSTWO

  • Ustanów limity transakcyjne (jednorazowe i dzienne) dla przelewów wysyłanych przez bankowość mobilną. Możesz to zrobić w bankowości internetowej PekaoBiznes24 wchodząc w zakładkę Mobile -> Limity.
  • Zabezpiecz swoje urządzenie mobilne za pomocą programów antywirusowych.
  • Nie korzystaj z aplikacji poprzez publiczne sieci Wi-Fi.
  • Loguj się wyłącznie przy użyciu identyfikatora i hasła maskowanego.
  • Numery PIN do aplikacji mobilnej powinny być inny niż PIN do bankowości telefonicznej i do karty mikroprocesorowej. Nie może być taki sam jak PIN do telefonu. Wybierz kombinację cyfr trudniejszą do odgadnięcia niż data Twoich urodzin.
  • Pamiętaj o wylogowaniu się po zakończeniu pracy w części transakcyjnej aplikacji. Nie pozostawiaj telefonu w miejscach publicznie dostępnych.
  • Ustanów PIN do odblokowania telefonu.
  • W przypadku utraty/ kradzieży urządzenia mobilnego pamiętaj o niezwłocznym dezaktywowaniu go w bankowości internetowej. Możesz to zrobić w zakładce Mobile -> Lista urządzeń wybierając przycisk USUŃ.
  • Pamiętaj, aby usunąć aplikację ze starego urządzenia w przypadku jego zmiany.
  • Dodatkowo - dla Android: Aplikacja mobilna ma uprawnienia do: komunikacji sieciowej, Twojej lokalizacji, czytania danych kontaktu i unikalnych danych telefonu, wysyłania wiadomości sms i email.
  • Pytania i odpowiedzi

    • Na jakich systemach mobilnych działa aplikacja?

      Aplikacja jest dostępna na najpopularniejsze systemy mobilne: Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry oraz Symbian.

    • Jak pobrać aplikację?

      Aby pobrać aplikację mobilną zaloguj się do bankowości internetowej PekaoBiznes24 i przejdź do zakładki Mobile -> Aplikacja Mobilna-> Pobierz aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

      Aplikacja domyślnie wysyłana jest na numer telefonu zaufanego, można go jednak zmienić i wysłać link do aplikacji na dowolny numer telefonu komórkowego.

      Po pobraniu aplikacji należy ją aktywować na telefonie i w bankowości internetowej. 

      Aplikację można pobrać również ze sklepu dostawcy systemu operacyjnego zainstalowanego na urządzeniu mobilnym. Wystarczy na urządzeniu mobilnym uruchomić aplikację do obsługi sklepu, a następnie wyszukać hasło PekaoBiznes24 i pobrać aplikację.

    • Jak aktywować aplikację?

      Aby aktywować aplikację mobilną zainstalowaną na telefonie zaloguj się do bankowości internetowej PekaoBiznes24 i przejdź do zakładki Mobile -> Generuj kod aktywacyjny. Po wpisaniu kodu w urządzeniu mobilnym pojawi się komunikat potwierdzający aktywację aplikacji na urządzeniu. Aby dokończyć proces należy aktywować urządzenie w bankowości internetowej PekaoBiznes24.

       

      Należy ponownie wejść w zakładkę Mobile -> Aplikacja mobilna -> Aktywuj urządzenie i zaznaczyć urządzenie na liście, a następnie wybrać przycisk Aktywuj urządzenie. Uwaga! Dostępne akcje są zależne od posiadanych uprawnień.

       

      Następnie należy podpisać dyspozycję zgodnie z używaną metodą autoryzacji. Pojawi się komunikat informujący, że aktywacja urządzenia została zakończona prawidłowo.

      Po aktywowaniu aplikacji można już zalogować się do bankowości mobilnej używając identyfikatora oraz hasła używanego do logowania do bankowości internetowej PekaoBiznes24.

    • Jakie operacje można wykonać w aplikacji?

      Aplikacja bankowości mobilnej PekaoBiznes24 zapewnia w pełni transakcyjną obsługę rachunków firmy. Ponadto umożliwia: 

      • Obsługę rachunków wielu firm - podczas logowania należy wskazać firmę, której rachunki będą obsługiwane, firmę można zmienić w trakcie korzystania z aplikacji bez konieczności ponownego logowania,
      • Wykorzystanie funkcji wielopodpisu, czyli opcjonalnej możliwości akceptacji przelewów przez kilku użytkowników firmy łącznie,
      • Dostęp do zleceń wprowadzonych w bankowości internetowej PekaoBiznes24.

       

      Operacje dostępne po zalogowaniu do aplikacji:

      • Weryfikacja salda i historii operacji rachunków bieżących, pomocniczych, kredytowych, kart płatniczych,
      • Podpisywanie i wysyłanie - dostęp do listy operacji wprowadzonych w bankowości internetowej i mobilnej PekaoBiznes24,
      • Przelewy
        - krajowe,
        - wewnętrzne,
        - na rachunki ZUS i US,
        - zagraniczne,
        - SEPA,
      • Przelewy zdefiniowane,
      • Zlecenia stałe,
      • Przelewy z przyszłą datą realizacji,
      • Moduł dealingowy - możliwość wykonania przewalutowań pomiędzy własnymi rachunkami, z akceptowaniem kursu wymiany,
      • Zakładanie i zrywanie lokat, dostęp do listy lokat,
      • Doładowania telefonów komórkowych,
      • Rejestr zdarzeń - informacje na temat statusu wysłanych zleceń.


      Część informacyjna dostępna bez konieczności aktywowania aplikacji i logowania: 

      • Wyszukaj na mapie - lokalizacja bankomatów, oddziałów, punktów rabatowych Banku Pekao S.A.,
      • Oferta produktowa Banku,
      • Kursy walut - aktualne kursy Banku Pekao S.A. i kursy średnie NBP, kalkulator walut,
      • Informacje giełdowe - informacje ze spółek, notowania GPW, indeksów zagranicznych i surowców,
      • Kontakt - najważniejsze numery telefonów i adresy email, formularz kontaktu z Bankiem,
      • Demo - wersja demonstracyjna aplikacji bankowości mobilnej PekaoBiznes24.

       

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązją polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Zasady dotyczące Cookies

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.

Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

 

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa. Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

  Szczegółowe informacje >>
Klauzula Informacyjna Cookies Polityka prywatności