30.07.2021

Informacja o nowych regulacjach związanych z Dyrektywą MIFID w Banku Pekao S.A. (Klienci ex Idea Bank S.A.)

Szanowni Państwo,

Bank Polska Kasa Opieki S.A. na podstawie decyzji Bankowego Funduszu Gwarancyjnego z dnia 30 grudnia 2020 r. o wszczęciu przymusowej restrukturyzacji Idea Bank S.A., przejął przedsiębiorstwo Idea Bank S.A.

W związku z powyższym, w zakresie usługi prowadzenia lokat strukturyzowanych, informujemy, że następujące regulacje Idea Banku S.A., tj.: Polityka dotycząca klasyfikacji klientów Idea Bank S.A., Polityka wykonywania zleceń oraz działania w najlepiej pojętym interesie Klientów Idea Bank S.A., MIFID II - Broszura informacyjna dla Klientów Idea Bank S.A. oraz Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w Idea Banku S.A. zostały zastąpione przez następujące niżej wskazane regulacje Banku Pekao S.A.:

  1. Polityka klasyfikacji i reklasyfikacji Klienta w Banku Pekao S.A., 
  2. Polityka wykonywania zleceń i działania w najlepiej pojętym interesie Klientów Banku Pekao S.A.,- obowiązuje od 01.09.2021r.,
  3. MIFID II- Broszura informacyjna dla Klientów posiadających lokaty strukturyzowane w Banku Pekao S.A.,
  4. Regulamin składania i rozpatrywania reklamacji Klientów Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna, będących konsumentami., (Klient indywidulany) 
    Regulamin rozpatrywania reklamacji Klientów Biznesowych i Korporacyjnych Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna (Klient firmowy)

Informacje o nowych dokumentach są dostępne na stronie internetowej https://www.pekao.com.pl/o-banku/stopka/regulacje-ue/mifid-klient-indywidualny.html

Zgodnie z par §6 ust. 1 Umowy o świadczenie usług w zakresie instrumentów finansowych oraz produktów inwestycyjnych, Klienci mają możliwość wypowiedzenia Umowy, z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia.  

Dyspozycje Klient może złożyć:

  1. kontaktując się pod numerem telefonu (22) 101 10 10 (infolinia czynna jest w godzinach od 9.00 do 17.00 w dni robocze; koszt połączenia zgodny ze stawką operatora).
  2. odwiedzając Oddział, który obsługuje Klientów dawnego Idea Banku S.A.:
    ul. Chorzowska 107 w Katowicach
    ul. Czackiego 21/23 w Warszawie
    ul. Św. Marcin 52/56 w Poznaniu
  3.  wysyłając wypowiedzenie na adres korespondencyjny Banku: 
    Bank Polska Kasa Opieki S.A.
    ul. Żwirki i Wigury 31
    02-091 Warszawa             

 

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję