EURO 2012, poza wydarzeniem sportowym najwyższej rangi, to również szereg inicjatyw, w których uczestniczył Bank. Począwszy od udziału w finansowaniu największych, strategicznych inwestycji związanych z rozbudową infrastruktury Polski na UEFA Euro 2012, przez przygotowane z okazji mistrzostw produkty, po organizację szeregu wydarzeń towarzyszących. Status sponsora UEFA Euro 2012 to podkreślenie że obok tradycyjnych wartości, takich jak zaufanie, solidność i bezpieczeństwo, Bank Pekao stawia także na nowoczesność, rozwój i młodość, podąża z duchem czasu, rozwija się i jest blisko pracowników i klientów, zgodnie z hasłem: "Czasami zwykłe emocje nie wystarczą. Dlatego jesteśmy sponsorem UEFA Euro 2012".
Sponsoring tej największej w historii Polski imprezy sportowej stał się dla Banku okazją do odświeżenia wizerunku. Bank Pekao jako Sponsor Narodowy UEFA Euro 2012 pojawia się w nowych biało-czerwonych barwach. Nowy logotyp w swojej stylizacji jest spójny ze znakiem Grupy UniCredit (biała "jedynka" na czerwonym tle), ale jednocześnie zachowuje tradycje silnej i dobrze ugruntowanej na polskim rynku nazwy "Bank Pekao", która pozostaje niezmienna. Nowy odświeżony znak zyskuje na lekkości i nowoczesności.
 
Powrót do listy