Księgowość z Żubrem

Nowość. Nowoczesne rozwiązanie dla przedsiębiorców do obsługi księgowej oraz zarządzania finansami firmy.


 

Dzięki Księgowości z Żubrem możesz lepiej kontrolować koszty firmy, bezpiecznie przechowywać dokumenty i skutecznie ściągać należności!

Prostota rozliczanie się z fiskusem stanie się łatwe
Kontrola możesz wystawiać faktury, a także prognozować przychody swojej firmy w jednym miejscu
Wsparcie profesjonalistów stały dostęp do profesjonalnych księgowych
Dlaczego warto skorzystać
  • Zobacz szczegóły
    • bezpłatnie wystawisz i przechowasz faktury,
    • samodzielnie rozliczysz się z fiskusem, jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą,
    • możesz używać elektronicznego obiegu dokumentów aby lepiej kontrolować koszty i wykonanie budżetu,
    • zamówisz obsługę księgową firmy i zlecisz wszystkie sprawy podatkowe profesjonalnej księgowej, która weźmie odpowiedzialność za kontakty z urzędami.

W zależności od potrzeb wybierz najlepszą dla Ciebie formę korzystania z portalu KsiegowosczZubrem.pl

  • Fakturowanie

    •  
      • Bez względu na liczbę faktur przychodowych wystawiasz je za darmo! Na dodatek w prosty i intuicyjny sposób korzystając z komputera lub smartfona.
      • Wśród wielu dostępnych rodzajów faktur znajdziesz tę, która odpowiada rodzajowi Twoich transakcji.
      • Zależy Ci na promocji i wyróżnieniu wśród innych dostawców? dodaj do formatki faktury swoje logo, tło czy baner reklamowy.
      • Masz stałych kontrahentów, którym co miesiąc wystawiasz fakturę? Ustaw fakturę cykliczną a zostanie ona wystawiona i wysłana kontrahentowi automatycznie.
      • Wybierasz różne szablony faktur oraz duplikaty, faktury proforma czy korygujące.
  • Ściąganie płatności

    •  
      • Pomaga w terminowym otrzymywaniu należności, szczególnie jeśli wystawiasz wiele faktur dla różnych kontrahentów.
      • Ułatwi Ci oznaczanie faktur zapłaconych i śledzenie zestawień faktur nieopłaconych.
      • Wysyłasz przypomnienia o płatnościach bezpośrednio z systemu, mailem lub SMSem.
  • eSegregator

    •  
      • Niezależnie od tego, gdzie jesteś możesz zrobić zdjęcie swojej faktury za pomocą aplikacji mobilnej albo wgrać ją w formie pliku pdf bezpośrednio
        do e-Segregatora.
      • Twoja faktura zostanie automatycznie rozczytana za pomocą narzędzia OCR.
      • Możesz zaprosić swoją księgową/-ego do Księgowości z Żubrem i udostępniać faktury.
      • W e-Segregatorze możesz porządkować faktury dla księgowej, deklaracje podatkowe, które otrzymujesz od księgowej jak również inne ważne dokumenty firmowe, które są tylko do Twojego wglądu.
  • Koszty

    •  

      • Masz dostęp do zestawienia faktur kosztowych z możliwością oznaczenia zapłaconych i tych wymagających opłacenia.
      • Jednym kliknięciem sprawdzisz czy rachunek kontrahenta znajduje się na białej liście oraz czy kontrahent widnieje jako zarejestrowany czynny podatnik VAT.
  • Księgowość self-service

    •  

      • Jeśli masz niewiele faktur kosztowych możesz preferować samodzielne prowadzenie księgowości uproszczonej. 
      • Automatycznie generujesz deklaracje podatkowe i ZUS, pliki JPK_VAT i przypomnienie o konieczności regulacji zobowiązań.
      • Posiada specjalną funkcję zamknięcia i kontroli miesiąca, dzięki której bez problemu poprowadzisz swoją książkę przychodów i rozchodów nawet nie mając wykształcenia z zakresu rachunkowości.
  • Planer płatności

    •  

      • To narzędzie, które pozwala kontrolować, ile masz środków a ile potrzebujesz, żeby zapłacić za zobowiązania.
      • Dzięki prognozie gotówki na najbliższe 4 tygodnie lepiej zarządzisz swoimi finansami.
      • W przypadku braku środków będziesz otrzymywać ostrzeżenia w postaci alertów.
      • Lepiej zarządzisz płynnością, będziesz wiedzieć, kiedy możesz pozwolić sobie na wykonywanie danej płatności.
  • Aplikacja mobilna

    •  

      • Wystawiasz faktury sprzedaży do swoich kontrahentów.
      • Robisz zdjęcia lub przesyłasz skany faktur kosztowych, aby mieć wszystko w jednym miejscu na portalu bez gubienia dokumentów.
      • Dostarczasz dokumenty kosztowe do księgowej z wykorzystaniem aplikacji mobilnej.
      • Śledzisz zestawienie faktur sprzedażowych i kosztowych. 
  • Obsługa księgowa

    •  

      • Ty wystawiasz faktury i załączasz skany faktur kosztowych a doświadczony księgowa/-y wyliczy ZUS, VAT i PIT/CIT oraz wyśle deklaracje do Urzędu Skarbowego oraz ZUS. 
      • Księgowa/-y pilnuje też, abyś skorzystał ze wszystkich możliwych odliczeń. A jeśli będzie trzeba – będzie Cię reprezentować wobec Urzędu Skarbowego.
      • Dodatkowo masz pełen podgląd do tego co się dzieje w Twojej księgowości, widzisz na bieżąco wyliczenie podatków i wynik finansowy.
  • Doświadczenie firmy księgowej

    •  

      • Ponad 100 tys. użytkowników
      • Ponad 5 tys. założonych firm
      • 10 lat na rynku
      • Polisa OC na 1 mln zł
      • Doskonale przeszkolony zespół z doświadczeniem księgowym w każdej branży
      • Profesjonaliści doradzą nie tylko jak wystawić fakturę, ale też jaka forma rozliczania działalności będzie najlepsza czy jak wybrać właściwy kod PKD

Opłaty za pakiety dostępu do Platformy online dla Klientów Banku Pekao S.A. 
 

Lp. Pakiet dostępu d Platformy ONLINE
w wersji:
Cena netto dla Klientów PEKAO
1.  Fakturowanie
Fakturowanie bez ograniczeń ilości dokumnetów
0
2.  Księgowość Self-Service
Fakturowanie - eSegregator - Koszty (bez automatycznych rozrachunków) - Księgowość self-service
9
3.  Biznes
Fakturowanie - eSegregator - Księgowość self-service - Koszty (zawiera automatyczne rozrachunki) -  Ściąganie płatności - Planer płatności
45
4.  Biznes Pro
Fakturowanie - eSegregator - Księgowość self-service - Koszty  (zawiera automatyczne rozrachunki) - Ściąganie płatności - Planer płatności - Obieg dokumentów - Budżet
200

Wszystkie podane ceny są cenami netto i zostanie do nich doliczony VAT w  wysokości 23%.
 
Jak skorzystać z usługi? 
Zarejestruj konto na stronie https://portal.ksiegowosczzubrem.pl/  podając adres e-mail i nr tel., a następnie postępuj zgodnie z komunikatami na stronie.
Zapoznaj się z Regulaminem, Polityką prywatności oraz pełną Tabelą opłat - https://ksiegowosczzubrem.pl/regulamin-ksiegowosc-z-zubrem/
Sprawdź Regulamin promocji - https://ksiegowosczzubrem.pl/ksiegowosc-z-zubrem-promocje/
 
Podmiotem świadczącym usługę Księgowość z Żubrem jest firma CashDirector S.A. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000424600, NIP: 5222885734, REGON: 141400865, kapitał zakładowy w wysokości 17 251 055 zł (CashDirector).
Usługa Księgowość z Żubrem oferowana jest przez CashDirector przedsiębiorcom w rozumieniu art. 43(1) Kodeksu cywilnego, którzy zawrą z CashDirector umowę o świadczenie usług (Klient). Szczegółowe zasady i warunki, w tym cennik usługi oraz regulamin promocji dostępne są na stronie www.ksiegowosczzubrem.pl.
Bank Pekao S.A. nie uczestniczy w świadczeniu ww. usługi. W oparciu o zawartą z CashDirector S.A. umowę o współpracy do obowiązków Banku Pekao S.A. należy wyłącznie przedstawianie przedsiębiorcom możliwości korzystania z platformy Księgowość z Żubrem.
 

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję