Bezpieczeństwo

Sprawdź w jaki sposób dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów i Twoich danych. Dowiedz się więcej o bezpiecznym korzystaniu z bankowości elektronicznej.

Strona w języku ukraińskim:

Logowanie dwuskładnikowe - NOWOŚĆ

Jeśli jesteś posiadasz aktywną aplikację PeoPay, podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 możesz korzystać z dodatkowego zabezpieczenia - logowania dwuskładnikowego.
  • Zobacz szczegóły

    Aby potwierdzić logowanie do Pekao24 poprosimy Cię dodatkowo o zalogowanie się do aplikacji PeoPay.

    Jak aktywować logowanie dwuskładnikowe
    1.    Po zalogowaniu do Pekao24 wybierz swój profil.
    2.    Przejdź do Ustawień.
    3.    W zakładce Bezpieczeństwo znajdziesz opcję Logowanie dwuskładnikowe.
    4.    Wybierz Zmień i włącz PeoPay.
    5.    Potwierdź operację w aplikacji PeoPay.

    Gotowe!
    Podczas kolejnego logowania do Pekao24 - po wprowadzeniu numeru klienta i odpowiednich znaków Twojego hasła poprosimy Cię dodatkowo o zalogowanie się do aplikacji PeoPay w celu potwierdzenia logowania.
     

Ochrona informacji finansowych i danych osobowych

Gwarantujemy bezpieczeństwo danych osobowych oraz zgromadzonych na rachunku środków finansowych. Wszelkie informacje przekazane przez Ciebie są chronione zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa i zachowania poufności.

Silne uwierzytelnienie

Dodatkowa weryfikacja Twojej tożsamości (tzw. silne uwierzytelnienie) polegającą na podaniu kodu SMS lub potwierdzeniu operacji w aplikacji PeoPay.
  • Zobacz szczegóły

    Silne uwierzytelnienie jest wymagane:

    • przy pierwszym logowaniu lub gdy od ostatniego logowania minęło ponad 90 dni,
    • podczas sprawdzenia historii konta za okres wcześniejszy niż 90 dni wstecz,
    • podczas pobierania trzeciego i starszych wyciągów bankowych.

Bezpieczne logowanie

Podczas logowania podajesz unikalny numer klienta oraz PIN, hasło maskowane lub odcisk palca.
  • Zobacz szczegóły

    Co 90 dni poprosimy Cię dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego kodu autoryzacyjnego z SMS-a lub o potwierdzenie logowania w aplikacji PeoPay – w zależności od Twojego wyboru.
    Numer Klienta znajdziesz na Umowie lub Karcie Klienta Banku. Jeżeli nie możesz go odnaleźć, skontaktuj się z konsultantem infolinii Banku. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

Hasło maskowane

wraz z numerem klienta służy do logowania w serwisie internetowym Pekao24 i w bankowości mobilnej. Ustanowisz je podczas pierwszego logowania.
  • Zobacz szczegóły
    • Hasło może zawierać od 8 do 16 znaków, składać się z cyfr, małych i wielkich liter oraz znaków specjalnych i nie powinno być słowem występującym w słowniku. Podobnie jak w przypadku PIN-u nie udostępniaj go innym osobom.
    • Ustanawiając nowe hasło możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa. Siła hasła zależy od jego skomplikowania, długości oraz użytych znaków.
    • Maskowanie hasła jest dodatkowym zabezpieczeniem - w puste pola wprowadzasz wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła.
    • Zalecamy regularną zmianę hasła, np. w odstępach 30-dniowych (w serwisie internetowym Pekao24 w sekcji BEZPIECZEŃTWO/Ustawienia). Nowe hasło powinno się różnić od haseł wykorzystywanych dotychczas.

Oddzwanianie przez konsultanta

To procedura bezpieczeństwa stosowana w przypadku niektórych operacji w Pekao24.

Rejestracja rozmów telefonicznych

Wszystkie połączenia z konsultantami banku są rejestrowane.

Wygasanie sesji

Zabezpieczenie, które polega na automatycznym wylogowaniu z serwisu po 5-minutowej bezczynności.

Rejestracja aktywności

System automatycznie rejestruje wszystkie czynności Klienta w serwisach Pekao24.
  • Zobacz szczegóły

    Rejestracja aktywności - system automatycznie rejestruje wszystkie Twoje czynności w serwisach Pekao24 (np. logowanie, realizacja przelewu, zmiana limitu). Szczegóły dotyczące logowania i wykonanych operacji dostępne są w Rejestrze zdarzeń (w serwisie internetowym w sekcji Ustawienia).

Blokada dostępu

Po trzykrotnej błędnej próbie logowania (PIN-em lub hasłem) następuje blokada serwisu, a w przypadku aplikacji PeoPay wymagana jest ponowna aktywacja.
  • Zobacz szczegóły

    Jeżeli logowałeś się do różnych serwisów, zablokowany jest ten, do którego się logowałeś trzeci raz.
    Możesz odblokować zablokowany serwis logując się poprawnie do innego serwisu Pekao24 lub po złożeniu dyspozycji w oddziale.
    Jeżeli nieprawidłowy PIN, hasło lub odcisk palca zostaną wprowadzone po raz czwarty do któregokolwiek z serwisów Pekao24, zablokowane zostaną wszystkie serwisy. Skontaktuj się wówczas z konsultantem lub udaj się do oddziału Banku.

3-D Secure

To dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartami płatniczymi w internecie.
  • Zobacz szczegóły

    3‑D Secure to dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartami płatniczymi w internecie. Podczas płatności następuje automatyczne przekierowanie na stronę logowania Pekao24, logujesz się i potwierdzasz transakcję kodem jednorazowym.
    Zabezpieczenie transakcji 3‑D Secure jest obsługiwane przez sklepy i serwisy internetowe, które posiadają certyfikat MasterCard Secure Code i Verified by VISA.
    Jeśli nie korzystasz z Pekao24, a chcesz płacić kartą w internecie, uruchom usługę 3-D Secure w oddziale banku. Na numer telefonu komórkowego, który wskażesz, będziesz otrzymywał kody autoryzacyjne  SMS.
    Sprawdź zmiany sposobu potwierdzania transakcji internetowych kartami!

Dzienne i miesięczne limity transakcyjne

Dotyczą klientów korzystających z bankowości elektronicznej w formie aktywnej i są wyrażone w złotych. Wysokość limitów można zmienić samodzielnie w serwisie lub aplikacji, na infolinii i w oddziale.
  • Zobacz szczegóły

    Limit dzienny - to maksymalna kwota, jaka może być przekazana z rachunków klienta w ciągu jednego dnia. Zabezpieczenie to dotyczy jedynie przelewów na dowolne, niezdefiniowane wcześniej rachunki, do realizacji których wymagane jest użycie mobilnej autoryzacji albo kodów jednorazowych lub SMS. Limit automatycznie ustalony na poziomie 1 000 PLN. 

    Limit miesięczny - to maksymalna kwota, jaka może być przekazana z rachunków Klienta w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego. Zabezpieczenie to dotyczy zarówno przelewów na dowolne rachunki, jak i przelewów zdefiniowanych/cyklicznych. Limit automatycznie ustalony na poziomie 5 000 PLN. 
     

Sprawdź tożsamość pracownika banku

Możesz uchronić się przed oszustami dzwoniącymi i podszywającymi się pod bank.
  • Zobacz szczegóły

    Jeśli masz wątpliwości, czy dzwoni do Ciebie pracownik naszego banku, możesz zweryfikować jego tożsamość w aplikacji PeoPay lub serwisie internetowym Pekao24.
    Dowiedz się więcej.

Definicje usług reprezentatywnych powiązanych z kontem - sprawdź

Skontaktuj się z nami już dziś

519 222 222

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.