Zda(o)lny bank dla firm!

Wygodna, szybka i bezpieczna obsługa zdalna klientów

Bank Pekao S.A. konsekwentnie podąża w kierunku digitalizacji obsługi swoich klientów. 
COVID-19 dodatkowo przyspieszył działania związane z rozszerzeniem dostępu firm do 
usług zdalnych. Bank wdrożył wiele rozwiązań, dzięki którym klient biznesowy może realizować
jeszcze więcej procesów poprzez bankowość elektroniczną – bezpiecznie, bez konieczności osobistego spotkania z przedstawicielem banku, co wiąże się również z wygodą i oszczędnością czasu. Wart podkreślenia jest też aspekt proekologiczny digitalizacji usług.
 

Komfort i bezpieczeństwo współpracy z Bankiem Pekao poprzez kanały zdalne bez wychodzenia z biura lub domu
  • Zobacz szczegóły

    Bank oferuje możliwość prostego i bezpiecznego podpisywania umów i  aneksów oraz składania dyspozycji i wniosków poprzez bankowość internetową PekaoBiznes24. Jest to najefektywniejszy i najbardziej bezpieczny kanał obsługi zdalnej. Alternatywnie, obieg dokumentacji może odbyć się pocztą elektroniczną. 

Bardzo szerokie spektrum podpisów elektronicznych honorowanych przez Pekao S.A
  • Zobacz szczegóły

    Bank Pekao S.A. akceptuje podpisywanie dokumentacji za pomocą aż 5 rodzajów podpisów elektronicznych, które są równoważne z podpisami własnoręcznymi:
    •    Podpis użytkownika w PekaoBiznes24 –składany w systemie bankowości elektronicznej, niewymagający dodatkowych narzędzi czy oprogramowania po stronie klienta.
    •    Podpis kwalifikowany –potwierdzony kwalifikowanym certyfikatem elektronicznym.
    •    Podpis zaufany – potwierdzony profilem zaufanym, który jest bezpłatną metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji.
    •    Podpis osobisty –jedna z funkcjonalności e-dowodu (elektronicznego dowodu osobistego).
    •    Skan dokumentu z odręcznym podpisem – forma dopuszczalna w wyjątkowych przypadkach.
     

Bardzo szeroki wachlarz produktów obsługiwanych zdalnie możliwość zaspokojenia potrzeb produktowych najbardziej wymagających klientów
  • Zobacz szczegóły

    Bank Pekao S.A. obsługuje zdalnie produkty z zakresu bankowości transakcyjnej, finansowania handlu, finansowania działalności, finansowania eksportu, jak również produkty skarbowe i inwestycyjne, produkty transgraniczne oraz usługi powiernicze.

Delegowanie pełnomocnictw w systemie PekaoBiznes24 możliwość zdalnego zarządzania tymi pełnomocnictwami
  • Zobacz szczegóły

    Dzięki możliwości nadania użytkownikom obsługującym PekaoBiznes24 pełnomocnictw do podpisywania dokumentacji, reprezentant firmy nie musi być użytkownikiem systemu (wysyłana do banku dokumentacja jest podpisywania przez pracownika, który ma dostęp do PekaoBiznes24 
    i udzielone ww. pełnomocnictwo).
     

Stale rozwijana strefa samoobsługowa w PekaoBiznes24 do samodzielnego zarządzania przez klienta relacjami z bankiem
  • Zobacz szczegóły

    Dzięki możliwości podpisania szerokiego wachlarza wniosków i dyspozycji w PekaoBiznes24, klient może m.in. zdalnie zarządzać użytkownikami systemu i ich uprawnieniami, pełnomocnictwami, rachunkami i bieżącą obsługą bankową, wnioskować o udzielnie kredytu czy wyrazić zgodę na przekazanie oferty.

Wygoda związana z możliwością wykorzystania podpisów elektronicznych tych samych, które firma stosuje w kontaktach z administracją publiczną
  • Zobacz szczegóły

    Honorowane przez Bank Pekao S.A. podpisy: kwalifikowany, zaufany, osobisty, coraz częściej są używane przez klientów przy podpisywaniu dokumentów elektronicznych wysyłanych do urzędów, w systemach elektronicznej administracji.

Sprawny elektroniczny obieg dokumentów czyli oszczędność czasu sprzyjająca szybkiej realizacji celów biznesowych
  • Zobacz szczegóły

    Obsługa zdalna pozwala elastycznie reagować na zmiany zachodzące w procesach operacyjnych przedsiębiorstw w obszarze finansów (np. zmiany w zakresie reprezentacji firmy) oraz na pojawiające się zapotrzebowanie na kolejne produkty i usługi, które bank obsługuje zdalnie.

Zdalne zawieranie lub zmienianie umów w tym również umów z zastrzeżoną formą pisemną pod rygorem nieważności
  • Zobacz szczegóły

    Obieg i podpisywanie dokumentów w formie elektronicznej to sposób na efektywne rozwijanie współpracy. Bank przekazuje klientowi przygotowane dokumenty drogą elektroniczną, najczęściej przez PekaoBiznes24. Klient odsyła dokumentację podpisaną (zgodnie z zasadami reprezentacji firmy) podpisem elektronicznym. Bank podpisuje dokument i za pośrednictwem systemu PekaoBiznes24 informuje klienta o zawarciu umowy/aneksu.

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję