Aktualizacja danych w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24

Pamiętaj o aktualizacji danych osobowych i kontaktowych w banku. Dzięki temu dbasz o swoje bezpieczeństwo i możesz w pełni korzystać ze swojego konta oraz usług bankowych.

Sprawdź, czy Twoje dane są aktualne w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24. Jeśli się zmieniły, możesz je zaktualizować od ręki w serwisie i aplikacji.

Aktualne dane dowodu osobistego

Potrzebujemy aktualnych informacji o Twoim dowodzie osobistym, żebyśmy mogli potwierdzać Twoją tożsamość. Dzięki temu możesz swobodnie korzystać z produktów i usług banku lub np. z cyfrowej tożsamości (PekaoID).

Aktualny adres e-mail

Jeśli zapomnisz hasła do logowania do serwisu internetowego Pekao24, na adres e-mail wyślemy Ci kod do odzyskania danych. Dodatkowo, jeśli się na to zgodzisz, będziemy mogli wysyłać Ci informacje o nowościach i ofertach promocyjnych.

Aktualny telefon kontaktowy

Aktualny telefon kontaktowy pozwoli nam skontaktować się z Tobą w ważnych sprawach np. dotyczących Twojego konta lub bezpieczeństwa, a przy autoryzacji operacji kodem SMS wiadomość dotrze do Ciebie.

Inne możliwości aktualizacji danych

W aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24 możesz także zmienić korespondencję papierową na elektroniczną, włączyć zgody marketingowe lub powiadomienia o ważnych zdarzeniach na Twoim koncie.

Chcesz zmienić dane? Zaloguj się do aplikacji PeoPay lub serwisu Pekao24:.

 

Możesz zmienić:

  • telefon kontaktowy,
  • adres korespondencyjny i zamieszkania,
  • adres email,
  • numer, serię oraz datę ważności dowodu osobistego.

Dodatkowo:

  • włączysz lub wyłączysz zgody marketingowe - sprawdź,
  • zmienisz papierową korespondencję na elektroniczną - zobacz szczegóły.

Warto włączyć zgody marketingowe. Dzięki temu będziesz otrzymywał od nas informacje o najnowszych ofertach, usługach i promocjach z nagrodami.

Sprawdź swoje zgody i oświadczenia

 

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Jak zmienić dane kontaktowe w aplikacji PeoPay

W aplikacji PeoPay w dolnym menu wybierz Profil, a następnie Moje dane. Zmień dane wymagające aktualizacji.

Jak zmienić dane kontaktowe w serwisie internetowym Pekao24

W serwisie internetowym Pekao24 w prawym górnym rogu wybierz Mój profil. Jeśli dane wymagają zmiany wybierz Aktualizuj lub Zmień.

Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tu, a o serwisie Pekao24 tutaj.

PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów – dowiedz się więcej o bezpieczeństwie w bankowaniu.

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.