E-urząd

Nie musisz wychodzić z domu, żeby załatwić sprawy urzędowe. Klienci Banku Pekao S.A. mogą korzystać z e-urzędu! Sprawdź, jak to działa!

Wybierz elektroniczny urząd i zapomnij o wizytach w placówkach!
Czy wiesz, że załatwienie wielu spraw urzędowych jest możliwe bez wychodzenia z domu? Wszystko dzięki możliwości logowania do e-urzędu w Banku Pekao S.A., który umożliwia dokonanie formalności przez internet. 

Klienci Banku Pekao S.A. nie muszą zakładać dodatkowego konta – wystarczy, że zalogujesz się do serwisu Pekao24 lub aplikacji PeoPay. E-urząd w banku jest szczególnie pomocny dla osób, które nie mają czasu lub możliwości załatwić spraw osobiście.

 

Od 1 października 2024 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych wycofał wnioski:

  • Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO) – także w wersji dla obywateli Ukrainy,
  • Dofinansowanie pobytu w żłobku.

i zastąpił je nowymi wnioskami w ramach programu Aktywny rodzic.

Wnioski możesz wypełnić na platformie eZUS (dawniej PUE ZUS) logując się przez bankowość elektroniczną Banku Pekao S.A. 

Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie https://www.zus.pl/aktywnyrodzic.

Pracujemy nad wdrożeniem wniosków z programu Aktywny rodzic w Banku Pekao S.A. 

Program Rodzina 800+

Rządowe wsparcie dla rodzin, z którego mogą skorzystać rodzice i opiekunowie dzieci w wieku do 18 lat. Wniosek o świadczenie wychowawcze Rodzina 800+ możesz złożyć poprzez serwis Pekao24 lub aplikację PeoPay.

Program Dobry start

Świadczenie w programie Dobry start w wysokości 300 zł przeznaczone dla uczącego się dziecka, przyznawane raz w roku, bez względu na dochody. Wniosek o ustalenie prawa do możesz złożyć poprzez serwis Pekao24 lub aplikację PeoPay.

Profil Zaufany

Załóż profil zaufany i korzystaj bezpłatnie ze sposobu na załatwienie spraw urzędowych przez internet.

PekaoID

PekaoID to bezpłatne i cyfrowe poświadczenie „kim jesteś”, które pozwala na załatwianie wybranych spraw konsumenckich i urzędowych oraz zakup e-podpisu kwalifikowanego.
 

Świadczenie wspierające dla osoby z niepełnosprawnością

Świadczenie wspierające przeznaczone jest dla osób z niepełnosprawnościami, które potrzebują wsparcia w częściowym pokryciu wydatków związanych z zaspokojeniem ich szczególnych potrzeb.

Mobilny e-podpis mSzafir

mSzafir to kwalifikowany podpis elektroniczny powiązany z Twoją tożsamością cyfrową PekaoID. Nasi klienci korzystają z niego z wykorzystaniem bankowej cyfrowej tożsamości PekaoID.

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt
  • Pytania i odpowiedzi

    • Co to jest e-urząd w banku?

      E-urząd to usługa internetowa w Banku Pekao S.A., która pozwoli Ci w prosty i bezpieczny sposób załatwić bieżące sprawy urzędowe. Zrobisz to z dowolnego miejsca i bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości elektronicznej za pośrednictwem serwisu internetowego Pekao24 lub aplikacji PeoPay. 
       

    • Jak skorzystać z e-urzędu bankowego?

      Żeby skorzystać z e-urzędu bankowego, zaloguj się do serwisu Pekao24 lub aplikacji PeoPay. Znajdziesz tam wiele usług, które umożliwią Ci między innymi wysyłanie wniosków urzędowych przez internet. Oznacza to, że sprawy urzędowe załatwisz w dowolnym miejscu i bez wychodzenia z domu.

    • Co oferuje e-urząd Pekao?

      W e-urzędzie Pekao możesz między złożyć wnioski w programach: Rodzina 800+ i Dobry start oraz wniosek o świadczenie wspierające dla osób z niepełnosprawnością. Ponadto możesz także założyć Profil Zaufany czy utworzyć PekaoID. 

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.