• Jak mogę zastrzec kartę?

    • Możesz zablokować lub zastrzec samodzielnie w aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Pekao24 następujące karty:

      Mastercard Debit FX (początek numeru karty 5352)
      Mastercard Debit Gold FX (początek numeru karty 5353)
      VISA Debit Gold (początek numeru karty 4135)

      Jeśli chcesz zablokować lub zastrzec kartę:

      1. zaloguj się do aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Pekao24, przejdź do sekcji Karty do rachunków;
      2. wybierz kartę i kliknij ZABLOKUJ;

      3. na następnym ekranie wybierz opcję: Zablokuj lub Zastrzeż i kliknij przycisk DALEJ. Jeśli blokujesz lub zastrzegasz kartę w bankowości elektronicznej Pekao24, poprosimy Cię o zatwierdzenie zmiany dostępną metodą autoryzacji (PeoPay lub kod SMS). Jeśli realizujesz operację w aplikacji PeoPay, poprosimy Cię o zatwierdzenie jej kodem SMS.


         

      Zablokowaną kartę możesz w dowolnym momencie odblokować i ponownie z niej korzystać.
      Przypominamy, że proces zastrzeżenia jest nieodwracalny. Dlatego po zastrzeżeniu zamów nową kartę (będziesz mieć do niej nowy PIN).

      Wszystkie karty naszego banku możesz zastrzec również pod numerami 801 365 365 i +48 22 59 12 232 (koszt połączenie wg taryfy operatora) lub w najbliższym oddziale banku.

  • Mam zablokowany dostęp do serwisu Pekao24. Jak mogę go odblokować?

    • Jeśli nie pamiętasz hasła lub potrzebujesz odblokować swój dostęp do bankowości:

      1. na stronie www.pekao24.pl kliknij POMOC W LOGOWANIU, a następnie ODZYSKAJ DOSTĘP;
      2. uzupełnij na ekranie numer klienta oraz swoje dane osobowe;
      3. wpisz kod, który otrzymasz na swój adres e-mail;
      4. kliknij ZATWIERDŹ, pobierz SMS i wpisz go, żeby potwierdzić aktywację;
      5. wprowadź nowe hasło. Hasło powinno zawierać:
        - co najmniej 8 znaków,
        - minimum jedną dużą literę,
        - minimum jedną małą literę,
        - minimum jedną cyfrę.
         

      Jeśli Twoje dane (takie jak: e-mail, telefon) są nieaktualne lub nie udało Ci się zdalnie odblokować konta, zadzwoń na infolinię: 801 365 365 lub 22 59 12 232 (Koszt połączenia wg taryfy operatora).

      Cały proces zdalnego odzyskania dostępu znajdziesz tutaj.

  • Nie korzystam jeszcze z usługi Pekao24. Jak mogę ją uruchomić?

      1. Jeśli masz już konto, w łatwy sposób możesz zacząć korzystać z niego internetowo.
      2. Zadzwoń do swojego doradcy i powiedz, że chcesz korzystać z bankowości elektronicznej Pekao24. Jeśli nie masz numeru do doradcy, zadzwoń na infolinię banku pod numer 801 365 365 lub 22 59 12 232 (Koszt połączenia wg taryfy operatora). Konsultant umówi Cię na kontakt telefoniczny z doradcą.
      3. Do uruchomienia bankowości elektronicznej będą potrzebne:
        - dowód osobisty,
        - adres zamieszkania,
        - aktualny numer telefonu.
      4. Jeśli masz adres e-mail, doradca w trakcie rozmowy prześle na niego komplet dokumentów. Możesz je przeczytać i zaakceptować podczas rozmowy lub poprosić doradcę o ponowny kontakt później.
      5. Jeśli nie masz adresu e-mail, otrzymasz dokumenty listem na adres korespondencyjny. Kiedy je przeczytasz, zadzwoń do doradcy, aby zaakceptować dokumenty podczas rozmowy.
      6. Po zaakceptowaniu dokumentów uruchomimy usługę maksymalnie w ciągu 48h.


      Tutaj sprawdzisz, jak wygląda pierwsze logowanie.

  • Profil Zaufany – jak go mogę założyć lub przedłużyć?

    • Jeśli Twoje pierwsze konto w Banku Pekao S.A. było otwarte zdalnie (za pośrednictwem selfie) zakładka Profilu Zaufanego w Pekao24 może być nieaktywna. Żeby ją uaktywnić, musimy potwierdzić Twój dowód. Dlatego zapraszamy Cię z dowodem osobistym do dowolnej placówki naszego banku.

      Jeśli w naszym banku masz konto z dostępem do bankowości elektronicznej Pekao24, aby założyć Profil Zaufany:

      1. zaloguj się na stronie www.pekao24.pl,
      2. wybierz opcję PRZEJDŹ DO STAREGO SERWISU, którą znajdziesz w prawym, górnym rogu,
      3. wybierz ZAŁÓŻ PROFIL w sekcji E-URZĄD,
      4. uzupełnij potrzebne dane i zaznacz zapoznanie się ze wszystkimi oświadczeniami,
      5. zatwierdź za pomocą aplikacji PeoPay lud kodu SMS, że wprowadzone we wniosku dane są prawidłowe,
      6. założyliśmy Twój Profil Zaufany. Dostaniesz potwierdzenie na adres e-mail.

       

      Profil Zaufany ma termin ważności. Być może Twój stracił tę ważność. Aby ją przedłużyć, utwórz Profil Zaufany na nowo:

      1. zaloguj się na stronie www.pekao24.pl,
      2. wybierz opcję PRZEJDŹ DO STAREGO SERWISU, którą znajdziesz w prawym, górnym rogu,
      3. wybierz ZAŁÓŻ NOWY PROFIL ZAUFANY w sekcji E-URZĄD,
      4. wyświetlimy komunikat „Uwaga. Posiadasz już Profil Zaufany, utworzenie nowego Profilu Zaufanego powiązanego z usługą Pekao24 spowodowuje jego unieważnienie”. Kliknij na TAK,
      5. uzupełnij potrzebne dane i zaznacz zapoznanie się ze wszystkimi oświadczeniami,
      6. zatwierdź za pomocą aplikacji PeoPay lud kodu SMS, że wprowadzone we wniosku dane są prawidłowe.

       

      Dokładny opis zakładania i  przedłużenia ważności Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj.

      Jeśli nie masz konta w Banku Pekao S.A, możesz je założyć. Złóż wniosek.

  • Jak zmienić dane (np. dowód osobisty, adres, numer telefonu)?

    • Jeśli zalogujesz się do bankowości elektronicznej Pekao24 lub PeoPay, w zakładce Mój profil możesz zmienić:

      • dokument tożsamości,
      • telefon kontaktowy,
      • adres e-mail,
      • adres zamieszkania i do korespondencji.

      Twój adres do korespondencji lub zamieszkania zaktualizujemy do 48h. Pozostałe dane zaktualizujemy od razu.

      Pamiętaj, aby aktualizować swoje dane na bieżąco. Dzięki temu m.in. samodzielnie odblokujesz dostęp do bankowości elektronicznej.


  • Mam nową kartę do konta. Jak ją aktywować?

    • Aby aktywować kartę do konta, wystarczy, że użyjesz jej w bankomacie lub sklepie. Pierwsza płatność nie może być zbliżeniowa, a więc musisz zatwierdzić ją PIN-em.

      Jeśli wznawiamy kartę na kolejny okres (jej numer się nie zmienił), numer PIN też się nie zmienia.
      W przypadku kart nowych lub wydanych po zastrzeżeniu otrzymujesz nowy PIN.

      Możesz samodzielnie nadać PIN w aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Pekao24 lub odsłuchać go na infolinii dla następujących kart:

      Mastercard Debit FX (początek numeru karty 5352),
      Mastercard Debit Gold FX (początek numeru karty 5353),
      VISA Debit Gold (początek numeru karty 4135).

      Jeśli chcesz samodzielnie nadać PIN:

      1. zaloguj się do aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Pekao24, przejdź do sekcji Karty do rachunków;
      2. wybierz kartę oraz kliknij ZMIEŃ PIN, nadaj nowy PIN i kliknij DALEJ. Jeśli dokonujesz zmian w bankowości elektronicznej Pekao24, poprosimy Cię o zatwierdzenie dostępną metodą autoryzacji (PeoPay lub kod SMS). Jeśli realizujesz operację w aplikacji PeoPay, poprosimy Cię o zatwierdzenie jej kodem SMS.

      Jeśli chcesz odsłuchać PIN na infolinii:

      1. przygotuj:
        - swój numer klienta,
        - 4 ostatnie cyfry karty,
        - PIN do Pekao24 lub serwisu kart płatniczych.*
      2. zadzwoń na infolinię, wybierz na klawiaturze telefonu 2 (opcja: serwis transakcyjny Pekao24/PeoPay) i postępuj zgodnie z instrukcjami lektora.

       

      W przypadku pozostałych kart wydanych do konta PIN otrzymasz listem zwykłym.

      *Jeśli nie masz podpisanej umowy o usługę Pekao24, nadaj PIN do serwisu kart płatniczych. Skontaktuj się w tym celu z infolinią pod numerem 801 365 365 lub 22 59 12 232 (Koszt połączenia wg taryfy operatora).

  • Nie mogę zapłacić kartą. Jak mogę zmienić limity?

    • Możesz samodzielnie zmienić kwoty limitów wypłat z bankomatów i płatności internetowych w aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Pekao24 dla następujących kart:

      Mastercard Debit FX (początek numeru karty 5352),
      Mastercard Debit Gold FX (początek numeru karty 5353),
      VISA Debit Gold (początek numeru karty 4135).

      Jeśli chcesz samodzielnie zmienić limit:

      1. zaloguj się do aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Pekao24, przejdź do sekcji Karty do rachunków;
      2. wybierz kartę i klikij opcję ZMIEŃ LIMIT, wpisz odpowiednią kwotę i kliknij przycisk DALEJ. Jeśli dokonujesz zmiany w bankowości elektronicznej Pekao24, poprosimy Cię o zatwierdzenie dostępną metodą autoryzacji (PeoPay lub kod SMS). Jeśli realizujesz operację w aplikacji PeoPay, poprosimy Cię o zatwierdzenie jej kodem SMS.

      Limity dla pozostałych kart (Mastercard Debit i Maestro) możesz zmienić w oddziale.

      Dla Twojego bezpieczeństwa wszystkie karty mają limit 5 transakcji zbliżeniowych. Jeśli wykorzystasz limit, możesz nadal płacić kartą. Wystarczy, że włożysz ją do czytnika i zatwierdzisz kolejną płatność PIN-em.

  • Jak mogę odblokować aplikację PeoPay?

    • Jeśli podczas logowania do aplikacji PeoPay trzykrotnie wpiszesz błędny PIN, dostęp do niej zostanie zablokowany.

      Aby odblokować aplikację PeoPay:

      1. naciśnij strzałkę wstecz na ekranie informującym o blokadzie (u góry ekranu);
      2. wyświetlimy Ci ekran startowy. Na tym ekranie naciśnij przycisk ZALOGUJ;
      3. wpisz numer klienta – znajdziesz go na umowie o konto osobiste (wpisujesz go, logując się do bankowości elektronicznej Pekao24) -  i kliknij DALEJ;
      4. w wybrane losowo przez system puste pola wprowadź odpowiednie znaki Twojego hasła, jakim logujesz się do bankowości elektronicznej Pekao24, i kliknij przycisk ZALOGUJ;
      5. wprowadź  w aplikacji dwukrotnie swój nowy PIN do logowania do PeoPay;
      6. pobierz bezpłatny kod sms, który wyślemy na Twój numer telefonu i wpisz go, by potwierdzić ponowną aktywację PeoPay;
      7. otrzymasz komunikat „Gratulacje! Witaj w PeoPay. Właśnie aktywowałeś aplikację mobilną Banku Pekao S.A.”;
      8. teraz możesz ponownie korzystać z aplikacji PeoPay.
  • Jak płacić zbliżeniowo telefonem?

      1. Aby płacić zbliżeniowo telefonem, potrzebujesz telefonu, który obsługuje technologię NFC.
      2. Włącz aplikację PeoPay (nie musisz się logować).
      3. Kliknij na ikonę płatności zbliżeniowych w lewym górnym rogu ekranu. Jeśli funkcja płatności zbliżeniowych jest włączona, wystarczy odblokować telefon i przyłożyć go do terminala.
      4. Jeśli nie masz włączonej funkcji płatności zbliżeniowych – wybierz opcję włącz.
      5. Na kolejnym ekranie w aplikacji PeoPay naciśnij włącz.
      6. Potwierdź ustawienia PIN-em do PeoPay lub biometrią.

       

      W niektórych przypadkach (np. przy płatności pow. 100 zł) poprosimy Cię o potwierdzenie płatności PIN-em.

      Szczegółowe informacje o płatnościach telefonem znajdziesz tutaj.

  • Nowości Pekao24 – co mogę zrobić samodzielnie?

    • W nowym Pekao24 przygotowaliśmy dla Ciebie szereg możliwości, które ułatwią Ci codzienne bankowanie:
       

      • możesz zdalnie odzyskać dostęp do logowania do bankowości elektronicznej Pekao24 bez konieczności kontaktu z konsultantem infolinii lub placówką banku. Więcej informacji znajdziesz tutaj;
      • zlecisz Express Elixir, czyli przelew natychmiastowy do innego banku;
      • dostarczysz polisę do kredytu hipotecznego. Kliknij w link, aby sprawdzić, jak to zrobić;
      • możesz skorzystać z interaktywnego formularza reklamacji. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj;
      • możesz podpisać dokumenty, np. jeśli wnioskujesz o pożyczkę gotówkową;
      • możesz zaktualizować dane (dowód osobisty, adres, numer telefonu);
      • skorzystasz z Autopay - automatycznych opłat za przejazd autostradami;
      • możesz zarządzać aplikacją PeoPay Kids w Panelu rodzica;
      • możesz wnioskować o 500+ i Dobry Start;
      • możesz wnioskować o przygotowanie zaświadczenia o rachunkach aktywnych lub zamkniętych;
      • możesz wnioskować o przygotowanie formularza przelewu wynagrodzenia na konto;
      • możesz wnioskować o otwarcie konta firmowego (jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, będziesz mieć możliwość swobodnego przełączania się pomiędzy Twoimi rachunkami prywatnymi i firmowymi);
      • możesz skorzystać z usługi QLIPS, czyli otrzymywać oraz opłacać żądania płatności od usługodawców;
      • możesz wnioskować o wydanie Cyfrowej Tożsamości – PekaoID.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję