• Jak mogę zastrzec lub zablokować kartę?

    • W aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Pekao24 możesz zastrzec lub zablokować następujące karty:

      Mastercard Debit Basic (początek numeru karty 5352),
      Mastercard Debit FX (początek numeru karty 5352),
      Mastercard Debit Gold FX (początek numeru karty 5352),
      VISA Debit Gold (początek numeru karty 4135),
      World Elite Debit Mastercard Black (początek numeru karty 5352),
      World Elite Debit Mastercard White (początek numeru karty 5352).

      Jeśli chcesz samodzielnie zablokować lub zastrzec kartę:

      1. zaloguj się do aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Pekao24, 
      2. wybierz kartę, przejdź do jej szczegółów  i kliknij ZASTRZEŻ;

      3. wybierz opcję: Zablokuj lub Zastrzeż i kliknij przycisk DALEJ, następnie zatwierdź operację kodem zgodnie z posiadaną metodą autoryzacji.


      Zastrzeżenia karty nie można odwołać. Nową kartę zamówisz wchodząc w szczegóły karty, która została zastrzeżona (będziesz mieć do niej nowy PIN).
      Zablokowaną kartę możesz w dowolnym momencie odblokować i ponownie z niej korzystać.

      Wszystkie karty naszego banku możesz zastrzec również pod numerami 801 365 365 i +48 22 59 12 232 (koszt połączenie wg taryfy operatora) lub w najbliższym oddziale banku.

  • Mam zablokowany dostęp do serwisu Pekao24. Jak mogę go odblokować?

    • Jeśli nie pamiętasz hasła lub potrzebujesz odblokować swój dostęp do bankowości:

      1. na stronie www.pekao24.pl kliknij POMOC W LOGOWANIU, a następnie ODZYSKAJ DOSTĘP;
      2. wpisz numer klienta oraz swoje dane osobowe;
      3. wprowadź hasło, które otrzymasz na swój adres e-mail;
      4. kliknij ZATWIERDŹ, pobierz SMS i wpisz go;
      5. ustal nowe hasło. Hasło powinno zawierać:
        - co najmniej 8 znaków,
        - minimum jedną dużą literę,
        - minimum jedną małą literę,
        - minimum jedną cyfrę.
         

      Jeśli Twoje dane (takie jak: e-mail, telefon) są nieaktualne lub nie udało Ci się odblokować serwisu, zadzwoń na infolinię: 801 365 365 lub 22 59 12 232 (Koszt połączenia wg taryfy operatora) lub udaj się do najbliższego oddziału banku.

      Cały proces zdalnego odzyskania dostępu znajdziesz tutaj.

  • Nie korzystam jeszcze z usługi Pekao24. Jak mogę ją uruchomić?

      1. Jeśli masz już konto, w łatwy sposób możesz zacząć korzystać z niego internetowo.
      2. Zadzwoń do swojego doradcy i powiedz, że chcesz korzystać z bankowości elektronicznej Pekao24. Jeśli nie masz numeru do doradcy, zadzwoń na infolinię banku pod numer 801 365 365 lub 22 59 12 232 (Koszt połączenia wg taryfy operatora). Konsultant umówi Cię na kontakt telefoniczny z doradcą.
      3. Do uruchomienia bankowości elektronicznej będą potrzebne:
        - dowód osobisty,
        - adres zamieszkania,
        - aktualny numer telefonu.
      4. Jeśli masz adres e-mail, doradca w trakcie rozmowy prześle na niego komplet dokumentów. Możesz je przeczytać i zaakceptować podczas rozmowy lub poprosić doradcę o ponowny kontakt później.
      5. Jeśli nie masz adresu e-mail, otrzymasz dokumenty listem na adres korespondencyjny. Kiedy je przeczytasz, zadzwoń do doradcy, aby zaakceptować dokumenty podczas rozmowy.
      6. Po zaakceptowaniu dokumentów uruchomimy usługę maksymalnie w ciągu 48h.


      Tutaj sprawdzisz, jak wygląda pierwsze logowanie.

  • Mam kredyt hipoteczny. Jak dostarczyć polisę?

    • W Pekao24 lub aplikacji PeoPay możesz dostarczyć dokumenty do Twojego kredytu mieszkaniowego.

      Jeśli dostarczasz polisę w serwisie Pekao24 lub PeoPay - Pamiętaj!

      Polisa ubezpieczenia nieruchomości powinna zawierać:

      • wpisaną cesję na rzecz Banku Pekao S.A.,
      • najczęściej suma ubezpieczenia powinna być równa kwocie udzielonego kredytu,  szczegółowe informacje są w umowie kredytowej,
      • wymagany zakres ochrony ubezpieczeniowej powinien obejmować ryzyko wystąpienia: pożaru, opadów (deszcz, grad, śnieg, lód) i innych zdarzeń atmosferycznych (wiatr lub huragan, uderzenie pioruna, lawina, osunięcie się ziemi)  oraz powodzi lub zalania.

      Jeśli np. zmienisz towarzystwo ubezpieczeniowe,  potrzebna będzie nowa umowa cesji polisy ubezpieczenia nieruchomości. Nowa umowa cesji będzie obowiązywać już w całym okresie kredytowania. Możesz zawrzeć ją i dołączyć do polisy w nowym Pekao24 po zalogowaniu.
       
      Polisa ubezpieczenia na życie powinna:

      • wskazywać Bank Pekao S.A. jako uposażonego,
      • obejmować ryzyko śmierci kredytobiorcy zarówno z przyczyn naturalnych, jak i w następstwie nieszczęśliwego wypadku.

       
      Polisy ubezpieczenia na życie wymagamy, jeśli stanowi zabezpieczenie kredytu. Informację o tym znajdziesz w swojej umowie kredytowej.
       
      Aby przesłać dokumenty w bankowości elektronicznej Pekao24 lub aplikacji PeoPay skorzystaj z poniższej ścieżki:

      1. Po zalogowaniu w Pekao24 wejdź w OFERTY I WNIOSKI. Jeśli logujesz się za pośrednictwem aplikacji PeoPay wejdź w opcję Dla Ciebie;
      2. Wybierz USŁUGI, a następnie Dostarczenie polisy;
      3. Naciśnij ZŁÓŻ WNIOSEK.

       
      Jeśli nie przyjmiemy dokumentów, uzupełnij  wskazane brakujące dane lub dokumenty i rozpocznij proces od początku.
       
      Aby sprawdzić, na jakim etapie jest Twoja dyspozycja,  w Pekao24 wybierz OFERTY I WNIOSKI, następnie LISTA i DYSPOZYCJE. W aplikacji PeoPay wybierz zakładkę Dla Ciebie.
       
      Polisę możesz także zawrzeć w oddziale Banku Pekao S.A.

  • Profil Zaufany – jak go mogę założyć?

    • Jeśli twój pierwszy rachunek w Banku Pekao S.A. został otworzony zdalnie (przez internet lub telefonicznie), to przed złożeniem wniosku o Profil Zaufany zapraszamy Cię do dowolnej placówki naszego banku w celu przedstawienia naszemu pracownikowi Twojego dokumentu tożsamości.

      Jeśli masz już dostęp do konta w bankowości elektronicznej Pekao24 i przedstawiłeś w naszej placówce swój dokument tożsamości:

      • możesz w serwisie e-urzędu, wybrać logowanie za pomocą bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A. i następnie utworzyć bankowe PekaoID oraz Profil Zaufany lub
      • kliknij pz.gov.pl , wybierz opcję uzyskania Profilu Zaufanego za pomocą banku, wybierz Bank Pekao S.A. i zaloguj się do Pekao24, a następnie złóż wniosek o wydanie PekaoID i Profilu Zaufanego.

      Kliknij, aby dowiedzieć się jak wygląda proces zakładania PekaoID oraz Profilu Zaufanego.

      Aby założyć Profil Zaufany potrzebne są  również zaktualizowane dane osobowe (m. in. ważny dokument tożsamości, numer telefonu oraz adres e-mail).

      Informacja o upływie terminu ważności Profilu Zaufanego otrzymasz logując się do Profilu Zaufanego na stronie www.pz.gov.pl. Tutaj również można przedłużyć jego ważność lub go unieważnić.

  • Jak zmienić dane (np. dowód osobisty, adres, numer telefonu)?

    • W serwisie Pekao24 lub PeoPay, w zakładce Mój profil możesz zmienić:

      • dokument tożsamości,
      • telefon kontaktowy,
      • adres e-mail,
      • adres zamieszkania i do korespondencji.

      Twój adres do korespondencji lub zamieszkania zaktualizujemy do 48h. Pozostałe dane zaktualizujemy od razu.

      Pamiętaj, aby aktualizować swoje dane na bieżąco. Dzięki temu m.in. samodzielnie odblokujesz dostęp do bankowości elektronicznej.


  • Mam nową kartę do konta. Jak ją aktywować?

    • Aby aktywować kartę do konta, wystarczy, że użyjesz jej w bankomacie lub sklepie. Pierwsza płatność nie może być zbliżeniowa, a więc musisz zatwierdzić ją PIN-em.

      Jeśli wznawiamy kartę na kolejny okres (jej numer się nie zmienił), numer PIN też się nie zmienia.
      W przypadku kart nowych lub wydanych po zastrzeżeniu otrzymujesz nowy PIN.

      Możesz samodzielnie nadać PIN w aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Pekao24 lub odsłuchać go na infolinii dla następujących kart:

      Mastercard Debit Basic (początek numeru karty 5352),
      Mastercard Debit FX (początek numeru karty 5352),
      Mastercard Debit Gold FX (początek numeru karty 5352),
      VISA Debit Gold (początek numeru karty 4135),
      World Elite Debit Mastercard Black (początek numeru karty 5352), World Elite Debit Mastercard White (początek numeru karty 5352).
       

      Jeśli chcesz samodzielnie nadać PIN:

      1. zaloguj się do aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Pekao24, 
      2. wybierz kartę,przejdź do jej szczegółow oraz kliknij ZMIEŃ PIN,
      3. nadaj nowy PIN i kliknij DALEJ, następnie zatwierdź operację kodem zgodnie z posaidana metodą autoryzacji. 

       

      Jeśli chcesz odsłuchać PIN na infolinii:

      1. przygotuj:
        - swój numer klienta,
        - 4 ostatnie cyfry karty,
        - PIN do Pekao24 lub serwisu kart płatniczych.*
      2. zadzwoń na infolinię, wybierz na klawiaturze telefonu 2 (opcja: serwis transakcyjny Pekao24/PeoPay) i postępuj zgodnie z instrukcjami lektora.

       

      W przypadku pozostałych kart wydanych do konta PIN otrzymasz listem zwykłym.

      *Jeśli nie masz podpisanej umowy o usługę Pekao24, nadaj PIN do serwisu kart płatniczych. Skontaktuj się w tym celu z infolinią pod numerem 801 365 365 lub 22 59 12 232 (Koszt połączenia wg taryfy operatora).

  • Nie mogę zapłacić kartą. Jak mogę zmienić limity?

    • W aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Pekao24 możesz zmienić limity dla następujących kart:

      Mastercard Debit Basic (początek numeru karty 5352),
      Mastercard Debit FX (początek numeru karty 5352),
      Mastercard Debit Gold FX (początek numeru karty 5352),
      VISA Debit Gold (początek numeru karty 4135),
      World Elite Debit Mastercard Black (początek numeru karty 5352),
      World Elite Debit Mastercard White (początek numeru karty 5352

      Jeśli chcesz samodzielnie zmienić limit:

      1. zaloguj się do aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Pekao24, 
      2. wybierz kartę, przejdź do jej szczegółów i kliknij ZMIEŃ LIMIT,
      3. wpisz odpowiednią kwotę i kliknij przycisk DALEJ, następnie zatwierdź operację kodem zgodnie z posiadaną metodą autoryzacji.

      Limity dla pozostałych kart (Mastercard Debit i Maestro) możesz zmienić w oddziale.

      Pamiętaj, że możesz wykonywać płatności gotówkowe i bezgotówkowe do wysokości dostępnych środków na koncie.

      Dla Twojego bezpieczeństwa wszystkie karty mają limit 5 transakcji zbliżeniowych. Jeśli wykorzystasz limit, możesz nadal płacić kartą. Wystarczy, że włożysz ją do czytnika i zatwierdzisz kolejną płatność PIN-em.

  • Jak mogę odblokować aplikację PeoPay?

    • Jeśli podczas logowania do aplikacji PeoPay trzykrotnie wpiszesz błędny PIN, dostęp do niej zostanie zablokowany.

      Aby odblokować aplikację PeoPay:

      1. naciśnij strzałkę wstecz na ekranie informującym o blokadzie (u góry ekranu);
      2. wyświetlimy Ci ekran startowy. Na tym ekranie naciśnij przycisk ZALOGUJ;
      3. wpisz numer klienta – znajdziesz go na umowie lub obecnie logujesz się nim do serwsiu Pekao24) -  i kliknij DALEJ;
      4. wprowadź w puste pola odpowiednie znaki Twojego hasła, jakim logujesz się do serwisu i kliknij DALEJ;
      5. ustal nowy PIN do logowania do PeoPay; wpisując go dwukrotnie;
      6. pobierz bezpłatny kod sms, który wyślemy na Twój numer telefonu i wpisz go, by potwierdzić ponowną aktywację PeoPay.

      Teraz możesz ponownie korzystać z aplikacji PeoPay.

  • Jak płacić zbliżeniowo telefonem z systemem Android? Jak skorzystać z Google Pay?

    • Aby płacić zbliżeniowo potrzebujesz telefonu, który obsługuje technologię NFC.

      Jeśli chcesz zacząć korzystać z płatności Google Pay

      1. zaloguj się do aplikacji PeoPay i wybierz WIĘCEJ (lewy dolny róg) > METODY PŁATNOŚCI 
      2. wybierz GOOGLE PAY i wskaż kartę, którą chcesz dodać. Jeśli nie posiadasz karty plastikowej wybierz opcję PeoPay
      3. zaakceptuje zgody i regulamin, a następnie zatwierdź operację posiadaną metodą autoryzacji
      4. potwierdź warunki korzystania z karty Google Pay
      5. zweryfikuj swoją kartę wpisując kod otrzymany SMS-em.


      Możesz teraz płacić zbliżeniowo telefonem. Wystarczy, że odblokujesz telefon i zbliżysz do terminala. Do transakcji Google Pay nie potrzebujesz dostępu do internetu!

      Po dodaniu karty do Google Pay telefonem możesz płacić: 

      • zbliżeniowo w sklepach stacjonarnych,
      • na stronach www i w aplikacjach mobilnych oraz wypłacać zbliżeniowo gotówkę z bankomatów (tylko po dodaniu karty Mastercard do Google Pay).

      Szczegółowe informacje o płatnościach telefonem znajdziesz tutaj.

  • Jak płacić zbliżeniowo telefonem, zegarkiem Apple? Jak skorzystać z Apple Pay?

    • Płatności Apple Pay możesz aktywować na dwa sposoby:

      • przez aplikację PeoPay,
      • przez aplikację Wallet, która jest domyślnie zainstalowaną na urządzeniach Apple

      Jeśli chcesz aktywować Apple Pay:

      1. zaloguj się do aplikacji PeoPay i wejdź do WIĘCEJ (lewy dolny róg) > METODY PŁATNOŚCI 
      2. wybierz APPLE PAY i wskaż kartę, którą chcesz dodać. Jeśli nie posiadasz karty plastikowej wybierz opcję PeoPay
      3. zaakceptuje zgody i regulamin, a następnie zatwierdź wpisując kod otrzymany SMS-em.


      Możesz teraz płacić telefonem:

      • zbliżeniowo w sklepach stacjonarnych,  
      • na stronach www i w aplikacjach mobilnych  

      Szczegółowe informacje o płatnościach telefonem znajdziesz tutaj.

  • Jak mogę złożyć reklamację?

    • Reklamację możesz złożyć:

      • przez bankowość elektroniczną Pekao24. Po zalogowaniu wejdź w OFERTY I WNIOSKI, a w sekcji USŁUGI na samym dole strony znajdziesz panel Reklamacje. Wybierz typ reklamacji: Transakcyjne lub Produktowe. Po kliknięciu ZŁÓŻ REKLAMACJĘ postępuj zgodnie z dalszymi wytycznymi.

      Jeśli nie masz dostępu do Pekao24, możesz złożyć reklamację:

      • telefonicznie: na infolinii +48 42 68 38 232 lub +48 22 59 12 351 (Koszt połączenia wg taryfy operatora), 801 365 365 lub 801 351 351 (tel. stacjonarne, połączenia z zagranicy, (Koszt połączenia wg taryfy operatora) lub na numer wskazany w umowie (jeśli zawarliśmy z Tobą odrębną umowę o obsługę zleceń składanych telefonicznie)
      • osobiście w dowolnym oddziale naszego banku
      • listownie: na adres naszego dowolnego oddziału  lub na adres Biura Reklamacji: Bank Pekao S.A. Biuro Reklamacji ul. Grzybowska 53/57, 00-844 Warszawa.

      Kliknij, aby otrzymać więcej informacji dotyczących reklamacji.

  • Nowości Pekao24 – co mogę zrobić samodzielnie?

    • Chcemy ułatwiać Ci codzienne bankowanie. Wiele spraw załatwisz bez wychodzenia z domu.

      W serwisie Pekao24 i aplikacji PeoPay:

      • zlecisz natychmiastowy przelew do innego banku (Express Elixir). Szczegóły tutaj;
      • dostarczysz polisę do kredytu hipotecznego;
      • złożysz wniosek o pożyczkę gotówkową i podpiszesz umowę;
      • założysz Profil Zaufany. Szczegóły tutaj;
      • złożysz wniosek o 500+. Szczegóły tutaj;
      • złożysz wniosek o Dobry Start. Szczegóły tutaj;
      • złożysz wniosek o Bon Turystyczny. Szczegóły tutaj;
      • sprawdzisz saldo, historię i zlecisz przelew z innego banku (Otwarta bankowość). Szczegóły tutaj;
      • wymienisz waluty po atrakcyjnych kursach. Szczegóły tutaj;
      • skorzystasz z Autopay - automatycznych opłat za przejazd autostradami. Szczegóły tutaj;
      • złożysz wniosek o wydanie Cyfrowej Tożsamości – PekaoID. Szczegóły tutaj;
      • realizować płatności za faktury i rachunki np. za prąd, telefon (usługa QLIPS). Szczegóły tutaj;
      • zaktualizujesz dane (dowód osobisty, adres, numer telefonu);
      • możesz zarządzać aplikacją PeoPay Kids w Panelu rodzica;
      • możesz skorzystać z interaktywnego formularza reklamacji. Szczegóły tutaj;
      • złożysz wniosek o przygotowanie zaświadczenia o rachunkach i transakcjach, pożyczkach i kredytach oraz złożyć dyspozycję zawieszenia rat;
      • przygotujesz formularz przelewu wynagrodzenia na konto;
        możesz wnioskować o otwarcie konta firmowego (jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, będziesz mieć możliwość swobodnego przełączania się pomiędzy Twoimi rachunkami prywatnymi i firmowymi).

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję