Z kartą wielowalutową nie musisz się martwić o rozliczenie transakcji po niekorzystnym kursie. Karta sama "rozpoznaje", w jakiej walucie jest dokonywana wykonana transakcja i obciąża rachunek w tej walucie.
Karta debetowa wielowalutowa
dostęp do wielu walut za pomocą jednej karty
-
Zobacz szczegóły
pod warunkiem, że na rachunku są odpowiednie środki. W innym przypadku transakcja zostanie rozliczona z rachunku w PLN i przeliczona po kursie Banku.
-
Zobacz szczegóły
Płatności Apple Pay aktywujesz przez aplikację PeoPay lub dodając kartę płatniczą bezpośrednio w Apple Wallet.
-
Zobacz szczegóły
Odbierz darmowy pakiet ubezpieczeń do Twojej firmowej karty Mastercard
- dodatkowy 1 rok gwarancji na na sprzęt AGD/RTV i elektronikę
- dodatkowa ochrona zakupów online
- gwarancja najniższej ceny
- ochrona wypłat z bankomatu
* dotyczy wyłącznie jednoosobowych działalności gospodarczych
Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
Skontaktuj się z doradcą
Zamów kontakt-
Pytania i odpowiedzi
-
W jaki sposób mogę otrzymać kartę wielowalutową?
Warunkiem wydania karty jest:
- posiadanie w Banku rachunku bieżącego lub pomocniczego w złotych polskich i w EUR, USD, GBP lub CHF.
Odwiedź najbliższą placówkę Banku w celu skorzystania z oferty. -
Jakie są limity wypłat gotówkowych i transakcji bezgotówkowych?
Standardowo, dzienny limit wypłat gotówkowych wynosi 20.000 złotych lub równowartość tej kwoty w walutach podłączonych do karty rachunków. Na wniosek posiadacza, Bank może ustalić dla karty:
- indywidualny dzienny limit wypłat gotówkowych,
- indywidualny miesięczny limit wypłat gotówkowych,
- indywidualny dzienny lub miesięczny limit transakcji dokonywanych bez fizycznego użycia karty. Limit transakcji może być wyrażony w kwocie transakcji lub liczbie transakcji.
W przypadku transakcji bezgotówkowych użytkownik może korzystać ze środków do wysokości salda rachunku, powiększonego o ewentualny limit kredytowy, przyznany przez Bank na podstawie odrębnej umowy
-
Czy będąc za granicą i płacąc w sklepie np.: w EUR, muszę poinformować sprzedawcę aby obciążył mój rachunek w EUR?
Nie. Transakcja zostanie automatycznie zrealizowana w walucie kraju, w którym dokonujemy płatności – obecnie w PLN, EUR, USD, GBP, CHF. Aby transakcja została rozliczona w danej walucie, na rachunku muszą znajdować się środki w odpowiedniej wysokości. Dodatkowo, w takiej sytuacji, Klient nie powinien korzystać z dynamicznego przeliczania walut (DCC).
-
-
Pliki do pobrania
Regulamin prowadzenia rachunków bankowych debetowych kart płatniczych oraz lokat terminowych dla biznesu
Pobierz plikKarta użytkownika karty debetowej
Pobierz plikRegulamin zawierania umów drogą elektroniczną
Pobierz plikTabela dla rachunku Konto Przekorzystne Biznes obowiązująca od 22 listopada 2021 r.
Pobierz plik -
Opłaty i prowizje
Taryfa opłat i prowizji bankowych dla Biznesu obowiązująca od 22 listopada 2021 r.
Pobierz plik
Wypełnij formularz
Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności