Karta debetowa wielowalutowa

dostęp do wielu walut za pomocą jednej karty

Z kartą wielowalutową nie musisz się martwić o rozliczenie transakcji po niekorzystnym kursie. Karta sama "rozpoznaje", w jakiej walucie jest dokonywana wykonana transakcja i obciąża rachunek w tej walucie.

swobodne dokonywanie płatności w wielu walutach bez konieczności posiadania kilku kart
automatyczne rozliczanie transakcji z odpowiedniego rachunku klienta
brak kosztów przewalutowania transakcji
  • Zobacz szczegóły

    pod warunkiem, że na rachunku są odpowiednie środki. W innym przypadku transakcja zostanie rozliczona z rachunku w PLN i przeliczona po kursie Banku.

bezpieczeństwo zabezpieczenie 3-D Secure. Bezpieczne dokonywanie transakcji w Internecie
Galeria Rabatów atrakcyjne rabaty i oferty specjalne Partnerów Banku

* dotyczy wyłącznie jednoosobowych działalności gospodarczych

Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

Załóż konto on-line *

Otwórz konto
  • Pytania i odpowiedzi

    • W jaki sposób mogę otrzymać kartę wielowalutową?

      Warunkiem wydania karty jest:

      • posiadanie w Banku rachunku bieżącego lub pomocniczego w złotych polskich i w EUR, USD, GBP lub CHF.


      Odwiedź najbliższą placówkę Banku w celu skorzystania z oferty.

    • Jakie są limity wypłat gotówkowych i transakcji bezgotówkowych?

      Standardowo, dzienny limit wypłat gotówkowych wynosi 20.000 złotych lub równowartość tej kwoty w walutach podłączonych do karty rachunków. Na wniosek posiadacza, Bank może ustalić dla karty:

      • indywidualny dzienny limit wypłat gotówkowych,
      • indywidualny miesięczny limit wypłat gotówkowych,
      • indywidualny dzienny lub miesięczny limit transakcji dokonywanych bez fizycznego użycia karty. Limit transakcji może być wyrażony w kwocie transakcji lub liczbie transakcji.

      W przypadku transakcji bezgotówkowych użytkownik może korzystać ze środków do wysokości salda rachunku, powiększonego o ewentualny limit kredytowy, przyznany przez Bank na podstawie odrębnej umowy

    • Czy będąc za granicą i płacąc w sklepie np.: w EUR, muszę poinformować sprzedawcę aby obciążył mój rachunek w EUR?

      Nie. Transakcja zostanie automatycznie zrealizowana w walucie kraju, w którym dokonujemy płatności – obecnie w PLN, EUR, USD, GBP, CHF. Aby transakcja została rozliczona w danej walucie, na rachunku muszą znajdować się środki w odpowiedniej wysokości. Dodatkowo, w takiej sytuacji, Klient nie powinien korzystać z dynamicznego przeliczania walut (DCC).

  • Pliki do pobrania

    Regulamin prowadzenia rachunków bankowych debetowych kart płatniczych oraz lokat terminowych dla biznesu

    Pobierz plik

    Regulamin kart płatniczych wydawanym Klientom Biznesowym Banku Polska Kasa Opieki S.A.

    Pobierz plik

    Karta użytkownika karty debetowej

    Pobierz plik
  • Opłaty i prowizje

    Taryfa opłat i prowizji bankowych dla Biznesu obowiązująca od 14 września

    Pobierz plik

    Tabela dla rachunku Konto Przekorzystne Biznes obowiązująca od 14 września 2019 r.

    Pobierz plik

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Zasady dotyczące Cookies

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.

Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

 

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa. Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

  Szczegółowe informacje >>
Klauzula Informacyjna Cookies Polityka prywatności