Tworząc Pekao24 zadbaliśmy o to, aby korzystanie z usługi było nie tylko wygodne, ale także w pełni bezpieczne. Pekao24 gwarantuje całkowite bezpieczeństwo danych osobowych oraz zgromadzonych na rachunku środków finansowych. Wszelkie informacje przekazane przez naszych klientów są chronione zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa i zachowania poufności. W Pekao24 dostęp do rachunku jest chroniony wielopoziomowym systemem zabezpieczeń. Do identyfikacji klienta w usłudze Pekao24 używane są: numer klienta, hasło, silne uwierzytelnianie.

Strona w języku ukraińskim:
  • Identyfikacja za pomocą numeru klienta

    • Numer klienta to unikalny numer przypisany przez nasz system do każdego klienta, służący do identyfikacji we wszystkich serwisach Pekao24.

      Numer klienta zapisany jest m.in. w Karcie Klienta Banku oraz na Umowie dotyczącej rachunku osobistego.

      Jeśli nie możesz odszukać Umowy ani Karty Klienta Banku, skontaktuj się z konsultantem pod numerem telefonu: 519 222 222.

      Po poprawnej identyfikacji konsultant przekaże Ci Twój numer klienta.

      Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnej placówce naszego banku.
  • Identyfikacja za pomocą hasła

    • Hasło to kod o długości od 8-16 znaków używany wraz z numerem klienta do logowania w serwisie internetowym Pekao24. 
      Hasło jest ustanawiane przez użytkownika podczas pierwszego logowania do Pekao24, a także w przypadku złożenia dyspozycji wygenerowania nowego numeru PIN na SMS w oddziale lub na infolinii.

      Hasło powinno
      • zawierać od 8 do 16 znaków, 
      • składać się z cyfr, małych i wielkich liter,
      • oraz znaków specjalnych (np.: ?, #, @, &).
      Hasło nie powinno:
      • być słowem występującym w słowniku, 
      • być hasłem używanym w innych serwisach internetowych.
      Ustanawiając hasło, możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa. Siła hasła wyznacza stopień jego skomplikowania i zależy od długości oraz rodzaju użytych znaków.

      Dodatkowym zabezpieczeniem przy kolejnych próbach logowania jest maskowanie hasła, wówczas w celu zalogowania należy w puste pola wprowadzić wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła.

      Ze względów bezpieczeństwa zalecamy regularną zmianę hasła np. w odstępach 30-dniowych. W tym celu po zalogowaniu do Pekao24 wybierz Ustawienia -> Bezpieczeństwo -> Hasło -> Zmień.
      UWAGA: nowe hasło powinno się różnić od haseł wykorzystywanych dotychczas.
       
  • Identyfikacja za pomocą silnego uwierzytelnienia

    • Podczas logowania do serwisów Pekao24 poprosimy Cię dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego kodu autoryzacyjnego z SMS-a lub o potwierdzenie logowania w aplikacji PeoPay – w zależności od Twojego wyboru.

      Ta dodatkowa weryfikacja Twojej tożsamości (tzw. silne uwierzytelnienie) będzie wymagana:
      • przy pierwszym logowaniu,
      • gdy od ostatniego logowania minęło ponad 90 dni,
      • podczas sprawdzenia historii konta za okres wcześniejszy niż 90 dni wstecz,
      • podczas pobierania trzeciego i starszych wyciągów bankowych.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję