Nowości w aplikacji PeoPay

Dla Ciebie zmieniamy aplikację PeoPay

Poznaj nowe rozwiązania, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości mobilnej. 


Nowa wersja PeoPay na system iOS jest już dostępna w App Store.
Stopniowo udostępniamy PeoPay 4.20 na Android. Sprawdzaj w Google Play, czy możesz zaktualizować aplikację.

Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. Więcej o PeoPay.

Co nowego w PeoPay:

1. Dostosujesz pulpit do swoich potrzeb

W PeoPay możesz edytować wygląd pulpitu aplikacji i dostosować go do swoich potrzeb.
Wprowadziliśmy możliwość:
- przypinania swoich ulubionych produktów w formie kafli na pulpicie,
- dodawania skrótów do ulubionych funkcji
- wybierania widżetów z dostępem do produktów i usług, z których najczęściej korzystasz.

Więcej o personalizacji w PeoPay
2. Sekcja Dla Ciebie w nowym miejscu

Sekcję Dla Ciebie przenieśliśmy z dolnego menu na Pulpit - teraz masz szybszy i wygodniejszy dostęp do produktów i usług Banku Pekao S.A. podzielonych na sekcje:
• Oferta - tutaj możesz m.in. otworzyć dodatkowe konto, skorzystać z oferty pożyczki, karty kredytowej lub założyć własną firmę z otwarciem konta firmowego.
• Usługi – tu m.in. złożysz wnioski o świadczenia socjalne (np. 500+, Dobry Start), dyspozycje i zaświadczenia, które wcześniej wymagały wizyty w oddziale Banku
• Bonusy – tu przystąpisz do programów lojalnościowych np. Bezcenne® Chwile
• Lista – tu sprawdzisz listę złożonych wniosków i dyspozycji

3. Twoje produkty w jednym miejscu

Wszystkie Twoje produkty pogrupowaliśmy w konta, lokaty, karty, kredyty, inwestycje i umieściliśmy w sekcji Produkty dostępnej z pozycji dolnego menu.

Z każdej grupy produktów możesz złożyć wniosek m.in. o nowy rachunek, pożyczkę czy kartę.

4. Ciekawostki i nowości o PeoPay

Na kolorowych boksach będziemy Cię informować o ciekawych i przydatnych funkcjach i usługach dostępnych w aplikacji.

Od tej pory nie ominie Cię żadna nowość!

5. Profil domyślny

Jeśli korzystasz z konta osobistego i firmowego będziesz możesz ustawić w aplikacji PeoPay domyślny profilu, który chcesz widzieć zaraz po zalogowaniu do aplikacji.

W tym celu wybierz w głównym menu Więcej > Ustawienia > Bezpieczeństwo i zgody > Zmiana profilu domyślnego.

6. Dzwoń na infolinię z PeoPay

Teraz możesz szybko i wygodnie połączyć się z konsultantem naszej infolinii dzwoniąc bezpośrednio z aplikacji PeoPay - bez wprowadzania na klawiaturze telefonu numeru klienta i PINu do serwisu telefonicznego Pekao24 (TelePekao).*
Wystarczy, że po zalogowaniu do aplikacji PeoPay w prawym górnym rogu ekranu telefonu wybierzesz słuchawkę oraz połączenie z infolinią.

* Funkcjonalność dostępna dla klientów korzystających z aplikacji PeoPay w wersji 4.19 na iOS i 4.20 na Android posiadających aktywny i niezablokowany kanał „Serwis telefoniczny – konsultant”.

Więcej informacji

Lista ostatnich nowości w PeoPay, z których warto korzystać:

1. Szybki dostęp do przelewu

Teraz po tapnięciu na ekranie startowym lub na Pulpicie w skrót Przelew, na dole ekranu rozwinie się lista tych najpopularniejszych.

Wybierz jedną z opcji, aby przejść do formularza danego przelewu.

2. Bilety komunikacyjne

Sprawdź, jak łatwo kupisz bilet bez potrzeby szukania drobnych, automatu czy sklepu. Potrzebujesz telefonu z zainstalowaną na nim aplikacją PeoPay i odpowiedniej kwoty na swoim rachunku w naszym banku – tak, to takie proste!

Więcej informacji
3. Opłaty parkingowe

Z naszą aplikacją PeoPay nie musisz już szukać parkomatu lub martwić się, że czas parkowania minął, a Ty nie jesteś jeszcze w samochodzie. Znajdź tylko miejsce do parkowania, a resztę zrobi za Ciebie aplikacja PeoPay.

Pamiętaj, aby oznaczyć pojazd, że korzystasz z parkowania w aplikacji.

Więcej informacji

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję