Nowości w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24

Dla Ciebie zmieniamy aplikację PeoPay i serwis internetowy Pekao24.

Dowiedz się, jakie nowe rozwiązania wdrożyliśmy w ostatnim czasie i co możesz dzięki nim zyskać. 

Poznaj nowości bankowości elektronicznej Pekao24, które ułatwią Ci korzystanie z aplikacji i serwisu.

Ułatwione logowanie do Pekao24

Wprowadzamy możliwość logowania się do serwisu internetowego Pekao24 na zaufanym urządzeniu - bez skomplikowanego wprowadzania hasła.

Wystarczy potwierdzenie tożsamości w aplika PeoPay lub skorzystanie z klucza sprzętowego.



Więcej informacji

Zmiany na pulpicie w serwisie Pekao24 dla klienta indywidualnego

Wprowadziliśmy zmiany na pulpicie serwisu Pekao24.

Klikaj dalej, aby poznać szczegóły ->


W centralnej kolumnie znajdziesz:

1. Informacje o podstawowym koncie.
2. Widżet ze skrótami do ulubionych funkcji.

3. Historię konta ograniczoną do trzech ostatnich operacji.
4. Szybki dostęp do kont w innych bankach dodanych w ramach otwartej bankowości.

Wykaz pozostałych kont, kart, kredytów znajdziesz w zakładce Twoje Produkty.

W prawej kolumnie znajdziesz:

5. Nowy widżet - Twoje sprawy. Dzięki niemu:
- dotrzesz do dyspozycji i zaświadczeń dotyczących Twoich produktów,
- złożysz wniosek 800+ lub 300+,
- aktywujesz cyfrową tożsamość,
- złożysz reklamację.

6. Treści edukacyjne i propozycje produktów dostępnych w naszym banku.

7. Widżet z postępem w zbieraniu punktów, jeśli jesteś uczestnikiem programu Bezcenne Chwile.
8. Dane kontaktowe swojego doradcy osobistego (dotyczy klientów Świata Premium i Bankowości Prywatnej).

Zmiany na pulpicie w serwisie Pekao24 dla klienta firmowego

Wprowadziliśmy zmiany na pulpicie także w serwisie Pekao24 dla firm.

Klikaj dalej, aby poznać szczegóły ->


W centralnej kolumnie znajdziesz:

1. Informacje o podstawowym koncie.
2. Widżet ze skrótami do ulubionych funkcji.

3. Historię konta ograniczoną do trzech ostatnich operacji.
4. Szybki dostęp do kont w innych bankach dodanych w ramach otwartej bankowości.
5. Widżet z podsumowaniem przychodów i kosztów, jeśli korzystasz z Księgowości z Żubrem.

Wykaz pozostałych kont, kart, kredytów znajdziesz w zakładce Twoje Produkty.

W prawej kolumnie znajdziesz:

6. Nowy widżet - Twoje sprawy. Dzięki niemu:
• dotrzesz do dyspozycji i zaświadczeń dotyczących Twoich produktów,
• złożysz reklamację.

7. Treści edukacyjne i propozycje produktów dostępnych w naszym banku.
8. Dane kontaktowe swojego doradcy osobistego.

Zmiany w Kantorze Pekao24

Uprościliśmy korzystanie z kantoru w aplikacji PeoPay i serwisie internetowym Pekao24.

Akceptacja regulaminu nie będzie już wymagana na ekranie początkowym – od teraz zaznaczysz ją wygodnie w formie checkboxa podczas realizacji transakcji.

Zmiany w PeoPay będą widoczne dla wersji aplikacji 4.102.


Nowe metody weryfikacji tożsamości w aktywacji PeoPay

Wprowadziliśmy dwie nowe metody weryfikacji tożsamości w procesie aktywacji aplikacji:
- eDowód osobisty – dla klientów, którzy mają ustawione hasło do Pekao24.
- aplikację PeoPay aktywną na innym urządzeniu – dla klientów, którzy korzystają już z PeoPay.

Weryfikacja eDowodem

Polega na zbliżeniu dowodu do czytnika NFC w telefonie i podaniu numeru CAN, który znajduje się w prawym dolnym rogu dokumentu. Dane z dowodu zostaną zaczytane do systemu bankowego.

Sprawdź krok po kroku

Weryfikacja aktywną aplikacją PeoPay

Polega na zeskanowaniu telefonem kodu QR wygenerowanego w aktywnej aplikacji PeoPay na innym urządzeniu.

Sprawdź krok po kroku

Nowy i wygodniejszy dostęp do dyspozycji i zaświadczeń

Teraz w aplikacji PeoPay (od wersji 4.100), po kliknięciu na widżecie Twoje sprawy w przycisk Utwórz, a następnie Złóż dyspozycję przejdziesz do wyboru produktu, dla którego chcesz złożyć dyspozycję. Po wyborze produktu otrzymasz m.in. wyszukiwarkę dyspozycji i zaświadczeń oraz listę tych najczęściej wybieranych.

W serwisie Pekao24 nowy rozkład dyspozycji i zaświadczeń sprawdzisz wybierając Oferty i wioski > Usługi.

Natomiast skrót zamieszczony na pulpicie serwisu skieruje Cię bezpośrednio do wyszukiwarki dyspozycji i zaświadczeń.

Klienci korzystający z profilu firmowego także zobaczą nowy układ dyspozycji i zaświadczeń.

E-winiety w usłudze Autostrady

W aplikacji PeoPay możesz kupić także e-winiety na przejazdy autostradami i drogami w Bułgarii, Czechach, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii i na Węgrzech.

Po zakupie otrzymasz winietę w formie pliku .pdf na adres e-mail wskazany podczas aktywacji usługi Autostrady i e-winiety.
E-winieta będzie także dostępna do pobrania w ciągu 15 minut w aplikacji PeoPay i w serwisie Pekao24.
W razie kontroli wystarczy pokazać plik PDF z zakupioną e-winietą.

Dowiedz się więcej

Płatności obrączką

W aplikacji PeoPay możesz dodać kartę debetową lub kredytową do płatności obrączką.

Transakcje do 100 zł realizowane są bez PIN. Wystarczy zbliżyć rękę do terminala i gotowe!
Transakcje powyżej 100 zł potwierdzasz na terminalu PIN-em do karty.

Dodaj kartę do obrączki płatniczej i płać wygodnie bez portfela czy telefonu.

Dowiedz się więcej

Wygodna podróż z kartą eSIM

Jeśli masz Kartę Kredytową z Żubrem, w aplikacji PeoPay lub serwisie Pekao24 możesz skorzystać z 100% rabatu na zakup karty eSIM z pakietem 3MB danych na 15 dni.
• Zaloguj się do bankowości online,
• wejdź w szczegóły swojej karty,
• w zakładce Korzyści znajdziesz link do zamówienia bezpłatnej karty eSIM.

Z promocji możesz skorzystać raz w roku kalendarzowym (w okresie trwania promocji).
Promocja „Wygodna podróż z eSim trwa do 31.03.2026 r.
Usługa eSIM jest dostarczana przez FlexiRoam i udostępniana przez Mastercard.

Dowiedz się więcej

Koszyk przelewów w serwisie Pekao24

W serwisie internetowym Pekao24 możemy teraz tworzyć koszyki przelewów, dodawać do nich zlecane przelewy i realizować je jedną autoryzacją.

W koszyku przelewów możesz:

• dodawać, edytować i zlecać nawet 10 płatności oraz ponawiać ich realizację jednym kliknięciem;
• grupować w ten sposób przelewy krajowe oraz do urzędu. Jeden koszyk może, na przykład, zawierać przelewy dotyczące opłat za mieszkanie: czynsz, prąd, internet, a inny opłaty do urzędu skarbowego i ZUS.

Sprawdź w serwisie Pekao24

Seria przelewów w serwisie Pekao24

Seria przelewów w serwisie Pekao24 umożliwia utworzenie do 24 przelewów krajowych do tego samego odbiorcy.

Serię przelewów możesz edytować w Zarządzaniu płatnościami. Dodawaj do niej nowe przelewy lub zmieniaj tytuły, kwoty oraz daty realizacji tych zaplanowanych.

Włącz powiadomienia, żeby dostawać informację o realizacji kolejnych przelewów w serii.

Dowiedz się więcej o płatnościach w Pekao

Nowy odcinek A2 w usłudze Autostrady

W usłudze Autostrady możesz łączyć automatyczne pobieranie opłat za przejazdy autostradą A2 na odcinku Poznań-Konin.

Jak z tego skorzystać? Po zalogowaniu do aplikacji PeoPay lub serwisu Pekao24:
• przejdź do zakładki Płatności i odszukaj Autostrady,
• kliknij na dane pojazdu,
• włącz usługę dla przejazdów Autostradą A2.
• Gotowe!

Więcej o usłudze Autostrady

Twoje sprawy w aplikacji PeoPay

Zaczęliśmy udostępniać PeoPay w wersji 4.88 – oto, co się zmieniło:

1. Nowy wygląd widżetu Dla Ciebie
Z tej pozycji możesz przejść do oferty produktów dostępnych w naszym banku oraz do Okazji z Żubrem i programów lojalnościowych.

2. Usługi zamieniliśmy na Twoje sprawy i przeniesiemy na nowy widżet.
Jeśli jesteś klientem firmowym, z poziomu widżetu Dla ciebie przejdziesz do oferty i usług.

3. Po tapnięciu w Utwórz łatwiej i szybciej:

• dotrzesz do dyspozycji i zaświadczeń dotyczących twoich produktów,
• złożysz wniosek 800+ lub 300+, aktywujesz cyfrową tożsamość (tylko dla klientów indywidualnych),
• złożysz reklamację

4. Jeśli zmieni się status zgłoszonej przez Ciebie sprawy powiadomimy Cię o tym na widżecie oraz dodamy niebieski znacznik w dolnym menu aplikacji.

5. Po tapnięciu na widżecie w Więcej przejdziesz do listy swoich spraw, gdzie sprawdzisz status sprawy i jej rozwiązanie.

6. Zmienił się wygląd strony z Profilem

Dodaliśmy nową sekcję Załatw sprawę, z której także dotrzesz do dyspozycji, wniosków urzędowych i reklamacji oraz sprawdzisz status zgłoszonej sprawy.

Dodatkowo przenieśliśmy tu Wiadomości oraz e-Dokumenty.

Wymiana warunkowa w Kantorze Pekao24

Składaj oferty wymiany warunkowej walut w Kantorze Pekao24 i określaj po jakim kursie chcesz kupić lub sprzedać walutę.

Usługa dostępna jest w serwisie Pekao24 w dni robocze w godz. 9:00-17:00 dla klientów indywidualnych oraz prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Wymiana warunkowa dostępna jest dla następujących par walutowych: EUR/PLN, USD/PLN, CHF/PLN, GBP/PLN i jest możliwa dla minimum 100 EUR/USD/GBP/CHF.

Dowiedz się więcej

Wprowadziliśmy nowe funkcje na profilu firmowym w aplikacji PeoPay

• szybko przejdziesz do opcji dodatkowego finansowania dzięki dodanej sekcji Pożyczka Przekorzystna Biznes zaraz pod skrótami,
• jeszcze łatwiej przełączysz się pomiędzy profilem indywidualnym i firmowym - od razu jesteś na pulpicie profilu,
• możesz wybrać i ustawić tło aplikacji – dzięki temu łatwo odróżnisz, na którym profilu aktualnie jesteś, a aplikacja jest taka jak chcesz,
• masz dedykowaną ikonę dla profilu firmowego (teczkę).



Sprawdź jak przełączyć się pomiędzy profilami

Logowanie dwuskładnikowe do Pekao24 kluczem sprzętowym

Podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 klienci mogą korzystać z dodatkowego uwierzytelnienia z użyciem klucza sprzętowego.
Jest to niewielkie urządzenie z wejściem USB, które wyglądem przypomina pendrive.

Dowiedz się więcej

Logowanie dwuskładnikowe do Pekao24

Jeśli posiadasz aktywną aplikację PeoPay, podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 możesz korzystać z dodatkowego zabezpieczenia - logowania dwuskładnikowego.

Aby potwierdzić logowanie do Pekao24 poprosimy Cię dodatkowo o zalogowanie się do aplikacji PeoPay.

Jak aktywować logowanie dwuskładnikowe
1. Po zalogowaniu do Pekao24 wybierz swój profil
2. Przejdź do Ustawień.
3. W pierwszej zakładce Bezpieczeństwo zobaczysz nową opcję – Logowanie dwuskładnikowe
4. Wybierz Zmień i włącz PeoPay.
5. Potwierdź operację w aplikacji PeoPay.

Gotowe!

Podczas kolejnego logowania do Pekao24 - po wprowadzeniu numeru klienta i odpowiednich znaków Twojego hasła poprosimy Cię dodatkowo o zalogowanie się do aplikacji PeoPay w celu potwierdzenia logowania.

Aktywuj

Sprawdź tożsamość pracownika

Jeśli masz wątpliwości, czy dzwoni do Ciebie pracownik naszego banku, możesz zweryfikować jego tożsamość w aplikacji PeoPay lub serwisie internetowym Pekao24.
Pracownik wyśle do Ciebie swoją wizytówkę. Gdy zalogujesz się do aplikacji PeoPay lub serwisu internetowego, zobaczysz jego wizytówkę z następującymi danymi:
- imię i nazwisko
- stanowisko,
- adres placówki/centrali lub numer infolinii.

Zweryfikuj te informacje.

Dowiedz się więcej
Nie masz aplikacji PeoPay? Pobierz ją:
  • zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację
 
  • przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay.
     


Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj, a o serwisie Pekao24 tutaj.
Aplikacja PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.
 

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.