Nowości w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24

Dla Ciebie zmieniamy aplikację PeoPay i serwis internetowy Pekao24.

Dowiedz się, jakie nowe rozwiązania wdrożyliśmy w ostatnim czasie i co możesz dzięki nim zyskać. 

Poznaj nowości bankowości elektronicznej Pekao24, które ułatwią Ci korzystanie z aplikacji i serwisu.

Logowanie dwuskładnikowe do Pekao24

Jeśli jesteś posiadasz aktywną aplikację PeoPay, podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 możesz korzystać z dodatkowego zabezpieczenia - logowania dwuskładnikowego.

Aby potwierdzić logowanie do Pekao24 poprosimy Cię dodatkowo o zalogowanie się do aplikacji PeoPay.

Jak aktywować logowanie dwuskładnikowe
1. Po zalogowaniu do Pekao24 wybierz swój profil
2. Przejdź do Ustawień.
3. W pierwszej zakładce Bezpieczeństwo zobaczysz nową opcję – Logowanie dwuskładnikowe
4. Wybierz Zmień i włącz PeoPay.
5. Potwierdź operację w aplikacji PeoPay.

Gotowe!

Podczas kolejnego logowania do Pekao24 - po wprowadzeniu numeru klienta i odpowiednich znaków Twojego hasła poprosimy Cię dodatkowo o zalogowanie się do aplikacji PeoPay w celu potwierdzenia logowania.

Aktywuj

Zmiany w czacie

Udostępniamy nową wersję czatu, z którego możesz korzystać w serwisie internetowym Pekao24 i aplikacji PeoPay od wersji 4.60.

Zobacz, jak zmienił się czat:
Większy wybór tematów rozmowy.

Dla klientów zalogowanych do serwisu Pekao24/ aplikacji PeoPay:
• możliwość przeglądania historii wszystkich rozmów w oknie czatu
• wgląd do historycznych rozmów w trakcie trwającego czatu/wideo oraz możliwość przesyłania załączników typu jpg.

Przed zalogowaniem do Pekao24:
• możliwość pobrania zapisu rozmowy czat w formie pliku pdf oraz
• przeglądania rozmowy po jej zakończeniu, do czasu zamknięcia okna czatu
• możliwość zalogowania się do serwisu Pekao24 przed lub w trakcie rozmowy z konsultantem, co pozwoli na kompleksową obsługę zgłoszenia.

Jak korzystać z czatu:
W PeoPay – po zalogowaniu do aplikacji wybierz w prawym górnym rogu ikonkę słuchawki.
W serwisie Pekao24 – wybierz ikonkę kontaktu dostępną przed zalogowaniem lub po zalogowaniu do serwisu.

Nasi konsultanci są do twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00-22.00.

Prośba o przelew BLIK w aplikacji PeoPay

Chcesz rozliczyć wspólne wyjście ze znajomymi lub zorganizować zrzutkę na prezent? Takie rozliczenia ułatwia prośba o przelew BLIK!

Możesz wybrać grupę kontaktów, dzielić rachunek na równe kwoty lub określić ich wysokość dla poszczególnych odbiorców. Możesz też siebie uwzględnić w podziale wydatków.

Wystarczy w aplikacji PeoPay wysłać prośbę o przelew do osoby z listy swoich kontaktów w telefonie. Gdy znajomy ją zaakceptuje, pieniądze w czasie rzeczywistym trafią na Twoje konto.

Dowiedz się więcej o płatnościach BLIK

Aktualizacja danych firmy

Na podstawie informacji zamieszczonych w bazie CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) możesz zaktualizować w Pekao24 i PeoPay takie dane jak:
• nazwa firmy
• kod PKD – czyli typ działalności gospodarczej wg Polskiej Klasyfikacji Działalności
• datę rozpoczęcia działalności
• dane adresowe firmy.

Dodatkowo ręcznie możesz zmienić dane jak:
• numer telefonu
• adres e-mail
• adres korespondencyjny.

Zaloguj się do Pekao24 lub PeoPay i sprawdź, czy dane Twojej firmy wymagają aktualizacji.

Sprawdź tożsamość pracownika

Jeśli masz wątpliwości, czy dzwoni do Ciebie pracownik naszego banku, możesz zweryfikować jego tożsamość w aplikacji PeoPay lub serwisie internetowym Pekao24.
Pracownik wyśle do Ciebie swoją wizytówkę. Gdy zalogujesz się do aplikacji PeoPay lub serwisu internetowego, zobaczysz jego wizytówkę z następującymi danymi:
- imię i nazwisko
- stanowisko,
- adres placówki/centrali lub numer infolinii.

Zweryfikuj te informacje.

Dowiedz się więcej

Ułatwienie w logowaniu do serwisu Peko24

Skróciliśmy etapy logowania do serwisu Pekao24 dla wszystkich klientów, którzy korzystają z zaufanych urządzeń i funkcji zapamiętania numeru klienta.

Po uruchomieniu strony www.pekao24.pl pojawi się ekran z uzupełnionym numerem klienta. Wystarczy tylko wprowadzić wybrane losowo znaki hasła i kliknąć przycisk Zaloguj.

Szybko, wygodnie i przede wszystkim bezpiecznie.

Jak zacząć korzystać z szybkiego logowania

Podczas logowania do serwisu Pekao24 - po wprowadzeniu numeru klienta i hasła dodaj urządzenie do zaufanych.

W kolejnym kroku zaznacz opcję zapamiętania numeru klienta. Możesz także ustawić swoją nazwę urządzenia.

Potwierdź operację w aplikacji PeoPay lub kodem SMS.

Możliwość ukrycia salda w serwisie Pekao24

W Pekao24 wprowadziliśmy funkcję, która pozwala ukryć stan Twojego konta widoczny na stronie głównej serwisu.

Aby ukryć saldo rachunku głównego, skorzystaj z opcji widocznej tuż nad kwotą dostępnych środków.

Salda pozostałych rachunków możesz ukryć korzystając z opcji Dostosuj widok, która jest dostępna po prawo na stronie głównej.

Ukryte salda pozostaną niewidoczne do czasu ich odkrycia.

Każde ukryte saldo pomniejsza wartość zgromadzonych środków widoczną na widżecie z podsumowaniem sald.

Nowy Kantor Pekao24 w serwisie internetowym i aplikacji PeoPay

Planowanie zagranicznego wypoczynku lub wyjazdów służbowych staje się łatwiejsze dzięki nowej odsłonie Kantoru Pekao24.

Dzięki intuicyjnej obsłudze możesz łatwo kupić lub sprzedać waluty, na bieżąco śledzić zmiany kursów walut lub sprawdzić wykresy z trendami kursów w okresie nawet do 2 lat.

Skorzystaj z opcji personalizacji i dopasuj pulpit Kantoru Pekao24 do swoich potrzeb.

Dowiedz się więcej
Nie masz aplikacji PeoPay? Pobierz ją:
  • zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację
 
  • przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay.
     


Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj, a o serwisie Pekao24 tutaj.
Aplikacja PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.
 

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.