Nowości w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24

Dla Ciebie zmieniamy aplikację PeoPay i serwis internetowy Pekao24.

Dowiedz się, jakie nowe rozwiązania wdrożyliśmy w ostatnim czasie i co możesz dzięki nim zyskać. 

Poznaj nowości bankowości elektronicznej Pekao24, które ułatwią Ci korzystanie z aplikacji i serwisu.

Możliwość ukrycia salda w serwisie Pekao24

W Pekao24 wprowadziliśmy funkcję, która pozwala ukryć stan Twojego konta widoczny na stronie głównej serwisu.

Aby ukryć saldo rachunku głównego, skorzystaj z opcji widocznej tuż nad kwotą dostępnych środków.

Salda pozostałych rachunków możesz ukryć korzystając z opcji Dostosuj widok, która jest dostępna po prawo na stronie głównej.

Ukryte salda pozostaną niewidoczne do czasu ich odkrycia.

Każde ukryte saldo pomniejsza wartość zgromadzonych środków widoczną na widżecie z podsumowaniem sald.

Ułatwienie w logowaniu do serwisu Peko24

Skróciliśmy etapy logowania do serwisu Pekao24 dla wszystkich klientów, którzy korzystają z zaufanych urządzeń i funkcji zapamiętania numeru klienta.

Po uruchomieniu strony www.pekao24.pl pojawi się ekran z uzupełnionym numerem klienta. Wystarczy tylko wprowadzić wybrane losowo znaki hasła i kliknąć przycisk Zaloguj.

Szybko, wygodnie i przede wszystkim bezpiecznie.

Jak zacząć korzystać z szybkiego logowania

Podczas logowania do serwisu Pekao24 - po wprowadzeniu numeru klienta i hasła dodaj urządzenie do zaufanych.

W kolejnym kroku zaznacz opcję zapamiętania numeru klienta. Możesz także ustawić swoją nazwę urządzenia.

Potwierdź operację w aplikacji PeoPay lub kodem SMS.

Nowy Kantor Pekao24 w serwisie internetowym i aplikacji PeoPay

Planowanie zagranicznego wypoczynku lub wyjazdów służbowych staje się łatwiejsze dzięki nowej odsłonie Kantoru Pekao24.

Dzięki intuicyjnej obsłudze możesz łatwo kupić lub sprzedać waluty, na bieżąco śledzić zmiany kursów walut lub sprawdzić wykresy z trendami kursów w okresie nawet do 2 lat.

Skorzystaj z opcji personalizacji i dopasuj pulpit Kantoru Pekao24 do swoich potrzeb.

Dowiedz się więcej

Przelew własny pomiędzy kontem osobistym i firmowym

Zlecając taki przelew wystarczy tylko wybrać z listy rozwijanej właściwe konto, wpisać kwotę oraz tytuł przelewu i zatwierdzić operację.
Przelew własny nie wymaga autoryzacji w aplikacji PeoPay lub kodem SMS, ale pomniejsza limity dzienne i miesięczne dla przelewów.

Ten typ przelewów dostępny jest tylko w ramach kont prowadzonych w Banku Pekao S.A. dla klientów, którzy logują się do konta firmowego za pomocą prywatnego numeru klienta.

Dostępny w PeoPay od wersji 4.41

Nowa odsłona zakładki Oferta w PeoPay i Pekao24

Dzięki nowemu układowi zakładki Oferta szybciej i łatwiej znajdziesz potrzebne informacje, zawnioskujesz o produkt oraz złożysz wnioski urzędowe.

Elementy zakładki Oferta pogrupowaliśmy w kategorie tematyczne oraz zmieniliśmy wizualnie, dzięki temu możesz łatwo znaleźć potrzebne funkcje czy informacje.

Dzięki intuicyjnej nawigacji szybko przełączysz się między różnymi kategoriami w Ofercie.

W ramach każdej kategorii łatwo odnajdziesz interesujący Cię temat np. program Rodzina 500+ lub Dobry start w kategorii e-Urząd.

Zmiany nawigacji w serwisie Pekao24

W serwisie internetowym Pekao24 wprowadziliśmy zmiany w profilu.

Połączyliśmy ważne dla Ciebie funkcje, dzięki czemu możesz szybko przejść do zarządzania swoimi danymi i ustawieniami. Masz też szybki dostęp do wiadomości i e-Dokumentów.

Jeśli posiadasz w naszym banku konto indywidualne i firmowe przełączanie między profilami ułatwi CI lista rozwijana.

Wyjątkowe tła w aplikacji PeoPay

Doapsuj aplikację PeoPay do siebie!

W nowej wersji PeoPay możesz ustawiać awatar oraz tło,
które będzie widoczne na ekranie startowym przed zalogowaniem do aplikacji oraz Pulpicie - zaraz po zalogowaniu.

Dzięki temu aplikacja będzie jeszcze bardziej dopasowana do Ciebie, jeszcze bardziej osobista i taka, jak lubisz.

Szczegóły

Nowe typy przelewów w PeoPay i Pekao24

Przelew Sorbnet

W serwisie internetowym Pekao24 i aplikacji PeoPay możesz zlecić przelew Sorbnet
na kwotę do 1 miliona zł, który w ciągu 1 godziny znajdzie się na koncie odbiorcy w innym banku.

Przelew Sorbnet możesz zlecić z datą bieżącą w dni robocze w godzinach 8.00–14.55, tylko w walucie PLN do banku w Polsce, który uczestniczy w systemie Sorbnet.

Więcej informacji
Przelew z datą przyszłą w ramach płatności podzielonej

Teraz zlecając przelew do urzędu lub przelew krajowy (np. do kontrahenta) w trybie płatności podzielonej, możesz wskazać przyszłą datę realizacji przelewu.
W tym celu skorzystaj z opcji dodatkowych dostępnych na dole formatki przelewu.

Numer telefonu w przelewie BLIK

Teraz w tytule przelewu BLIK na telefon, zleconego w aplikacji PeoPay będziesz mieć wstawiony numer telefonu, na który zlecasz przelew, np. Przelew na telefon 48535XXX598.

Szybkie sprawdzenie szczegółów karty

Płacisz w internecie kartą?
Teraz szczegóły karty możesz sprawdzić w aplikacji PeoPay:
1. W sekcji Produkty wybierz kartę, którą chcesz zapłacić i kliknij strzałkę aby przejść do szczegółów karty
2. Kliknij Dane karty
3. Autoryzuj pobranie danych
4. Wybierz informacje niezbędne dla płatności i wprowadź je na stronie sklepu.

Dzięki możliwości sprawdzenia danych karty szybciej zrealizujesz płatności w internecie, bez konieczności szukania fizycznej karty.

Nie masz aplikacji PeoPay? Pobierz ją:
  • zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację
 
  • przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay.
     


Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj, a o serwisie Pekao24 tutaj.
Aplikacja PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.
 

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję