Zmiany na pulpicie w serwisie Pekao24 dla klienta indywidualnego
Wprowadziliśmy zmiany na pulpicie serwisu Pekao24.
Klikaj dalej, aby poznać szczegóły ->
W centralnej kolumnie znajdziesz:
1. Informacje o podstawowym koncie. 2. Widżet ze skrótami do ulubionych funkcji.
3. Historię konta ograniczoną do trzech ostatnich operacji. 4. Szybki dostęp do kont w innych bankach dodanych w ramach otwartej bankowości.
Wykaz pozostałych kont, kart, kredytów znajdziesz w zakładce Twoje Produkty.
W prawej kolumnie znajdziesz:
5. Nowy widżet - Twoje sprawy. Dzięki niemu: - dotrzesz do dyspozycji i zaświadczeń dotyczących Twoich produktów, - złożysz wniosek 800+ lub 300+, - aktywujesz cyfrową tożsamość, - złożysz reklamację.
6. Treści edukacyjne i propozycje produktów dostępnych w naszym banku.
7. Widżet z postępem w zbieraniu punktów, jeśli jesteś uczestnikiem programu Bezcenne Chwile. 8. Dane kontaktowe swojego doradcy osobistego (dotyczy klientów Świata Premium i Bankowości Prywatnej).
Zmiany na pulpicie w serwisie Pekao24 dla klienta firmowego
Wprowadziliśmy zmiany na pulpicie także w serwisie Pekao24 dla firm.
Klikaj dalej, aby poznać szczegóły ->
W centralnej kolumnie znajdziesz:
1. Informacje o podstawowym koncie. 2. Widżet ze skrótami do ulubionych funkcji.
3. Historię konta ograniczoną do trzech ostatnich operacji. 4. Szybki dostęp do kont w innych bankach dodanych w ramach otwartej bankowości. 5. Widżet z podsumowaniem przychodów i kosztów, jeśli korzystasz z Księgowości z Żubrem.
Wykaz pozostałych kont, kart, kredytów znajdziesz w zakładce Twoje Produkty.
W prawej kolumnie znajdziesz:
6. Nowy widżet - Twoje sprawy. Dzięki niemu: • dotrzesz do dyspozycji i zaświadczeń dotyczących Twoich produktów, • złożysz reklamację.
7. Treści edukacyjne i propozycje produktów dostępnych w naszym banku. 8. Dane kontaktowe swojego doradcy osobistego.
Zmiany w Kantorze Pekao24
Uprościliśmy korzystanie z kantoru w aplikacji PeoPay i serwisie internetowym Pekao24.
Akceptacja regulaminu nie będzie już wymagana na ekranie początkowym – od teraz zaznaczysz ją wygodnie w formie checkboxa podczas realizacji transakcji.
Zmiany w PeoPay będą widoczne dla wersji aplikacji 4.102.
Nowe metody weryfikacji tożsamości w aktywacji PeoPay
Wprowadziliśmy dwie nowe metody weryfikacji tożsamości w procesie aktywacji aplikacji: - eDowód osobisty – dla klientów, którzy mają ustawione hasło do Pekao24. - aplikację PeoPay aktywną na innym urządzeniu – dla klientów, którzy korzystają już z PeoPay.
Weryfikacja eDowodem
Polega na zbliżeniu dowodu do czytnika NFC w telefonie i podaniu numeru CAN, który znajduje się w prawym dolnym rogu dokumentu. Dane z dowodu zostaną zaczytane do systemu bankowego.
Nowy i wygodniejszy dostęp do dyspozycji i zaświadczeń
Teraz w aplikacji PeoPay (od wersji 4.100), po kliknięciu na widżecie Twoje sprawy w przycisk Utwórz, a następnie Złóż dyspozycję przejdziesz do wyboru produktu, dla którego chcesz złożyć dyspozycję. Po wyborze produktu otrzymasz m.in. wyszukiwarkę dyspozycji i zaświadczeń oraz listę tych najczęściej wybieranych.
W serwisie Pekao24 nowy rozkład dyspozycji i zaświadczeń sprawdzisz wybierając Oferty i wioski > Usługi.
Natomiast skrót zamieszczony na pulpicie serwisu skieruje Cię bezpośrednio do wyszukiwarki dyspozycji i zaświadczeń.
Klienci korzystający z profilu firmowego także zobaczą nowy układ dyspozycji i zaświadczeń.
E-winiety w usłudze Autostrady
W aplikacji PeoPay możesz kupić także e-winiety na przejazdy autostradami i drogami w Bułgarii, Czechach, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii i na Węgrzech.
Po zakupie otrzymasz winietę w formie pliku .pdf na adres e-mail wskazany podczas aktywacji usługi Autostrady i e-winiety. E-winieta będzie także dostępna do pobrania w ciągu 15 minut w aplikacji PeoPay i w serwisie Pekao24. W razie kontroli wystarczy pokazać plik PDF z zakupioną e-winietą.
W aplikacji PeoPay możesz dodać kartę debetową lub kredytową do płatności obrączką.
Transakcje do 100 zł realizowane są bez PIN. Wystarczy zbliżyć rękę do terminala i gotowe! Transakcje powyżej 100 zł potwierdzasz na terminalu PIN-em do karty.
Dodaj kartę do obrączki płatniczej i płać wygodnie bez portfela czy telefonu.
Jeśli masz Kartę Kredytową z Żubrem, w aplikacji PeoPay lub serwisie Pekao24 możesz skorzystać z 100% rabatu na zakup karty eSIM z pakietem 3MB danych na 15 dni. • Zaloguj się do bankowości online, • wejdź w szczegóły swojej karty, • w zakładce Korzyści znajdziesz link do zamówienia bezpłatnej karty eSIM.
Z promocji możesz skorzystać raz w roku kalendarzowym (w okresie trwania promocji). Promocja „Wygodna podróż z eSim trwa do 31.03.2026 r. Usługa eSIM jest dostarczana przez FlexiRoam i udostępniana przez Mastercard.
W serwisie internetowym Pekao24 możemy teraz tworzyć koszyki przelewów, dodawać do nich zlecane przelewy i realizować je jedną autoryzacją.
W koszyku przelewów możesz:
• dodawać, edytować i zlecać nawet 10 płatności oraz ponawiać ich realizację jednym kliknięciem; • grupować w ten sposób przelewy krajowe oraz do urzędu. Jeden koszyk może, na przykład, zawierać przelewy dotyczące opłat za mieszkanie: czynsz, prąd, internet, a inny opłaty do urzędu skarbowego i ZUS.
Seria przelewów w serwisie Pekao24 umożliwia utworzenie do 24 przelewów krajowych do tego samego odbiorcy.
Serię przelewów możesz edytować w Zarządzaniu płatnościami. Dodawaj do niej nowe przelewy lub zmieniaj tytuły, kwoty oraz daty realizacji tych zaplanowanych.
Włącz powiadomienia, żeby dostawać informację o realizacji kolejnych przelewów w serii.
W usłudze Autostrady możesz łączyć automatyczne pobieranie opłat za przejazdy autostradą A2 na odcinku Poznań-Konin.
Jak z tego skorzystać? Po zalogowaniu do aplikacji PeoPay lub serwisu Pekao24: • przejdź do zakładki Płatności i odszukaj Autostrady, • kliknij na dane pojazdu, • włącz usługę dla przejazdów Autostradą A2. • Gotowe!
Zaczęliśmy udostępniać PeoPay w wersji 4.88 – oto, co się zmieniło:
1. Nowy wygląd widżetu Dla Ciebie Z tej pozycji możesz przejść do oferty produktów dostępnych w naszym banku oraz do Okazji z Żubrem i programów lojalnościowych.
2. Usługi zamieniliśmy na Twoje sprawy i przeniesiemy na nowy widżet. Jeśli jesteś klientem firmowym, z poziomu widżetu Dla ciebie przejdziesz do oferty i usług.
3. Po tapnięciu w Utwórz łatwiej i szybciej:
• dotrzesz do dyspozycji i zaświadczeń dotyczących twoich produktów, • złożysz wniosek 800+ lub 300+, aktywujesz cyfrową tożsamość (tylko dla klientów indywidualnych), • złożysz reklamację
4. Jeśli zmieni się status zgłoszonej przez Ciebie sprawy powiadomimy Cię o tym na widżecie oraz dodamy niebieski znacznik w dolnym menu aplikacji.
5. Po tapnięciu na widżecie w Więcej przejdziesz do listy swoich spraw, gdzie sprawdzisz status sprawy i jej rozwiązanie.
6. Zmienił się wygląd strony z Profilem
Dodaliśmy nową sekcję Załatw sprawę, z której także dotrzesz do dyspozycji, wniosków urzędowych i reklamacji oraz sprawdzisz status zgłoszonej sprawy.
Dodatkowo przenieśliśmy tu Wiadomości oraz e-Dokumenty.
Wymiana warunkowa w Kantorze Pekao24
Składaj oferty wymiany warunkowej walut w Kantorze Pekao24 i określaj po jakim kursie chcesz kupić lub sprzedać walutę.
Usługa dostępna jest w serwisie Pekao24 w dni robocze w godz. 9:00-17:00 dla klientów indywidualnych oraz prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.
Wymiana warunkowa dostępna jest dla następujących par walutowych: EUR/PLN, USD/PLN, CHF/PLN, GBP/PLN i jest możliwa dla minimum 100 EUR/USD/GBP/CHF.
Wprowadziliśmy nowe funkcje na profilu firmowym w aplikacji PeoPay
• szybko przejdziesz do opcji dodatkowego finansowania dzięki dodanej sekcji Pożyczka Przekorzystna Biznes zaraz pod skrótami, • jeszcze łatwiej przełączysz się pomiędzy profilem indywidualnym i firmowym - od razu jesteś na pulpicie profilu, • możesz wybrać i ustawić tło aplikacji – dzięki temu łatwo odróżnisz, na którym profilu aktualnie jesteś, a aplikacja jest taka jak chcesz, • masz dedykowaną ikonę dla profilu firmowego (teczkę).
Logowanie dwuskładnikowe do Pekao24 kluczem sprzętowym
Podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 klienci mogą korzystać z dodatkowego uwierzytelnienia z użyciem klucza sprzętowego. Jest to niewielkie urządzenie z wejściem USB, które wyglądem przypomina pendrive.
Jeśli posiadasz aktywną aplikację PeoPay, podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 możesz korzystać z dodatkowego zabezpieczenia - logowania dwuskładnikowego.
Aby potwierdzić logowanie do Pekao24 poprosimy Cię dodatkowo o zalogowanie się do aplikacji PeoPay.
Jak aktywować logowanie dwuskładnikowe 1. Po zalogowaniu do Pekao24 wybierz swój profil 2. Przejdź do Ustawień. 3. W pierwszej zakładce Bezpieczeństwo zobaczysz nową opcję – Logowanie dwuskładnikowe 4. Wybierz Zmień i włącz PeoPay. 5. Potwierdź operację w aplikacji PeoPay.
Gotowe!
Podczas kolejnego logowania do Pekao24 - po wprowadzeniu numeru klienta i odpowiednich znaków Twojego hasła poprosimy Cię dodatkowo o zalogowanie się do aplikacji PeoPay w celu potwierdzenia logowania.
Jeśli masz wątpliwości, czy dzwoni do Ciebie pracownik naszego banku, możesz zweryfikować jego tożsamość w aplikacji PeoPay lub serwisie internetowym Pekao24. Pracownik wyśle do Ciebie swoją wizytówkę. Gdy zalogujesz się do aplikacji PeoPay lub serwisu internetowego, zobaczysz jego wizytówkę z następującymi danymi: - imię i nazwisko - stanowisko, - adres placówki/centrali lub numer infolinii.
zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację
przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay.
Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj, a o serwisie Pekao24 tutaj.
Aplikacja PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.