Twoje dziecko ma już 13 lat? Nastolatek może prawie korzystać z produktów bankowych tak jak Ty, np. bankowości internetowej i mobilnej. To ważny moment w jego życiu, dlatego mamy produkty, dzięki którym będzie mogło poczuć się jak dorosły.
Ułatw dziecku start w dorosłość i załóż mu konto z kartą i aplikacją.
Zobacz co zyska Twoje dziecko do 26 lat:
Oferta dla nastolatków 13-17 lat
konto
0 zł za prowadzenie Konta Przekorzystnegokarta
0 zł za obsługę karty debetowej Mastercard Debit FXbankomaty
0 zł opłaty banku za wypłaty gotówki kartą Mastercard Debit FX w bankomatach w Polsce i za granicą-
Zobacz szczegóły
Operator bankomatu może pobrać dodatkową opłatę za wypłatę gotówki. Informacja o opłacie zostanie wyświetlona na ekranie bankomatu przed wykonaniem wypłaty. Opłata zostanie doliczona do kwoty transakcji.
Jeśli nie chcesz ponosić tej opłaty, zrezygnuj z wypłaty w tym bankomacie.
przelewy
0 zł za krajowe polecenia przelewu w złotych w aplikacji PeoPayBLIK
Klik, klik w aplikacji i już zapłacone. Łatwo i szybko możesz zapłacić za zakupy w sklepie lub internecie z naszą aplikacją mobilnąpłatności telefonem
Twoje dziecko ma już 17 lat? Może płacić nowocześnie - Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit PayOtwórz online
Załóż kontoNajlepszy prezent? Własne konto z kartą!

Prezent 200 zł dla dziecka
Do 10 grudnia 2023 r. załóż dziecku Konto Przekorzystne, kartę Mastercard Debit FX i aplikację PeoPay i zapisz je do promocji.
|
Do 31 grudnia 2023 r. pomóż dziecku zalogować się do aplikacji PeoPay.
|
Do 31 grudnia 2023 r. dziecko ma zapłacić min 3 razy swoją kartą Mastercard Debit FX lub BLIK – zachęć je do tego.
|
Sprawdź wszystkie zasady w regulaminie promocji
Nagrodę 200 zł wypłacimy na Konto Przekorzystne dziecka do 31 stycznia 2024 r.

Do 8 stycznia 2024 r. mamy super ofertę!
Aż 6,5% w skali roku przez 5 m-cy od otwarcia rachunku Mój Skarb dla salda do 5000 zł.
Konto Przekorzystne
0 zł za prowadzenie Konta Przekorzystnego
0 zł za krajowe polecenia przelewu w złotych w aplikacji PeoPay
Karta do konta – Mastercard Debit FX
0 zł za wydanie karty debetowej Mastercard Debit FX z wizerunkiem standardowym
0 zł za wydanie karty debetowej Mastercard Debit FX z wizerunkiem standardowym niestandardowym
0 zł za obsługę karty debetowej Mastercard Debit FX
0 zł opłaty banku za wypłaty kartą Mastercard Debit FX w bankomatach w Polsce i za granicą
Nowość! Karty do konta z wizerunkiem gamingowym
Karta 1.
Karta 2.
Karta 3.
Karta 4.
Karta 5.
Karta 6.
Karta 7.
Karta 8.
Karta 9.
Karta 10.
Karta 11.
Karta 12.
Karta 13.
Karta 14.
Karta 15.
Idealny towarzysz każdego nastolatka to karta do konta. Nasza karta jest dostosowana do potrzeb nastolatka i jest:

wygodna - łatwy i szybki dostęp do pieniędzy. Kartą można płacić w sklepie i internecie. Twoje dziecko może płacić bezpiecznie podczas wakacji, tak jak lubi: kartą lub telefonem.
.jpg/jcr:content/522x348%20(1).jpg)
wielowalutowa - jedna karta do kont osobistych nastolatka w 5 walutach (PLN, EUR, USD, CHF, GBP).

rewolucyjna - ma gwarancję niskich kursów przy płatności kartą za granicą, co znaczy, że transakcja jest przeliczana po kursie Mastercard, a nasz bank nie pobiera dodatkowej opłaty.
.jpg/jcr:content/522x348%20(2).jpg)
komfortowa - można płacić wygodnie telefonem lub zegarkiem – jak ją podłączysz.
Portfel, klucze, telefon…
Twoje dziecko może mieć cały bank w swoim telefonie. Bankowość internetowa i mobilna pozwala mieć konto pod ręką 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Twoje dziecko będzie mogło w wygodny sposób:
sprawdzić na bieżąco saldo i historię transakcji
ustawić limity transakcyjne dla bankowości elektronicznej, jak i swojej karty
korzystać ze wszystkich możliwości bankowości w internecie i telefonie, w ramach kwoty zwykłego zarządu
zlecić polecenie przelewu
bo ma: BLIKA, płatności telefonem lub kartę do konta
korzysta, jak chce i kiedy chce w sklepie, internecie, w bankomacie
bo może to zrobić swoim telefonem - wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce ma za 0 zł
Nowy wygląd aplikacji PeoPay dla nastolatków
Może spersonalizować swoją aplikację.
Nastolatek może dostosować wygląd aplikacji tak jak lubi.
Umożliwiamy wybranie avatara.
Karta w telefonie, BLIK i płatności mobilne.
Przelew na telefon, BLIK, bilety komunikacyjne.
Klik, klik w aplikacji i już zapłacone. Łatwo i szybko można zapłacić za zakupy w sklepie lub internecie z naszą aplikacją mobilną.
W aplikacji można szybko i wygodne kupić bilet w wybranych miastach w Polsce.
Wyślemy powiadomienie na bieżąco o tym co się dzieje na koncie i karcie.
Może zrobić przelew na dowolny rachunek lub wysłać przelew na telefon BLIK.
Nastolatek może trzyma finanse pod kontrolą. Sprawdzić stan i historię.
Twoje dziecko ma telefon na kartę? W każdej chwili możne doładować stan konta w telefonie.
Konto walutowe
Konto walutowe to doskonałe rozwiązanie dla dzieci, które:
podróżują - wyjeżdżają same lub z rodzicami, posiadają pieniądze w walucie obcej i nie lubią przewalutowań
płacą w walutach - płacąc rewolucyjną kartą do konta z funkcją wielowalutową dziecko będzie mogło realizować transakcje prosto z kont w walucie
oszczędzają w walucie obcej - dostają pieniądze od członków rodziny lub rodzice chcą oszczędzać na przyszłość dziecka w walucie
0 zł za prowadzenie konta walutowego w EUR, USD, CHF, GBP
Przyjdź do oddziału. Zapraszamy Cię do dowolnego oddziału razem z dzieckiem.
Wybierz produkty dla dziecka.
Potwierdź oświadczenia i zawarcie umowy.
Jak otworzyć przez internet?
Wypełnij wniosek w Panelu rodzica. Wystarczy podać podstawowe dane i PESEL dziecka.
Wybierz produkty dla dziecka – konto osobiste i oszczędnościowe.
Zamów kartę. Dziecko może wybrać wizerunek karty.
Potwierdź oświadczenia i zawarcie umowy.
Odkryj korzyści Pakietu dla młodych
Podaruj dziecku paszport w dorosłe życie i załóż mu Konto Przekorzystne dla młodych z kartą i aplikacją mobilną.
.jpg)
Łatwy i szybki dostęp do pieniędzy. Jedna karta do wszystkich kont nastolatka.
.jpg)
Dzięki aplikacji nastolatek ma szybki podgląd do swoich pieniędzy. Może płacić telefonem.

Jakie są zalety posiadania konta rodzica i dziecka w jednym banku?
szybki przelew na konto dziecka - dziecko potrzebuje pieniędzy na już – możesz zrobić dziecku szybki przelew (polecenie przelewu wewnętrznego).
kieszonkowe na konto dziecka - możesz wysłać kieszonkowe na konto (polecenie przelewu wewnętrznego).
edukacja finansowa - Twoje dziecko może uczyć się oszczędzać na wymarzone cele. Może uczyć się samodzielnie płacić kartą i korzystać z aplikacji tak jak dorosły.
kontrola - możesz obserwować wydatki Twojego dziecka, ponieważ masz podgląd do produktów i historii transakcji dziecka w Panelu rodzica.
Zobacz co zyskasz zakładając dziecku konto:
możesz zacząć oszczędzać na przyszłość Twojego dziecka i zasilać konto Mój Skarb kiedy tylko chcesz.
masz podgląd do pieniędzy dziecka w Panelu rodzica w bankowości internetowej i mobilnej.
pieniądze Twojego dziecka są bezpieczne, jeśli przestrzegasz z dzieckiem zasad wskazanych przez bank. Dysponowanie pieniędzmi na kontach dziecka jest ograniczone do kwoty zwykłego zarządu.
.2021-04-29-11-54-27.jpg)
-
Jak zamówić kartę do konta?
-
Kartę do konta dla Twojego dziecka możesz zamówić w dowolnym momencie:
- podczas zakładania konta,
- lub później.
Kartę dla nastolatka możesz zamówić przez internet bez wychodzenia z domu.
- Zaloguj się do bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji mobilnej PeoPay.
- Wejdź do Panelu rodzica i zamów kartę do konta.
-
-
Jak nadać PIN do karty?
-
-
Jak nadać PIN do karty, jeśli masz dostęp do usług bankowości internetowej?
Można nadać PIN do karty na dwa sposoby:
SPOSÓB 1: w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay dziecka
- ZALOGUJ SIĘ do bankowości internetowej lub mobilnej.
- KLIKNIJ w Karty i WYBIERZ kartę, której chcesz nadać PIN.
- NADAJ PIN i zatwierdź.
SPOSÓB 2: telefonicznie
- ZADZWOŃ pod numer (+48) 22 591 22 32, opcja „2”.
- ZALOGUJ SIĘ do Serwisu Kart Płatniczych. Aby zalogować się będą Ci potrzebne: numeru klienta (dziecka) i PIN od Serwisu Kart Płatniczych.
- ODSŁUCHAJ PIN.
-
Jak nadać PIN do karty, jeśli nie masz dostępu do usług bankowości internetowej?
Aby nadać PIN do karty bez dostępu do bankowości internetowej Pekao24 możesz to zrobić telefonicznie:
- ZADZWOŃ pod numer (+48) 22 591 22 32, opcja „4”.
- NADAJ PIN do Serwisu Kart Płatniczych. Po nadaniu PIN do Serwisu Kart Płatniczych Twoja rozmowa zakończy się.
- ZADZWOŃ pod numer (+48) 22 591 22 32, opcja „2”.
- ZALOGUJ SIĘ do Serwisu Kart Płatniczych. Aby zalogować się będą Ci potrzebne: numeru klienta (dziecka) i PIN od Serwisu Kart Płatniczych.
- ODSŁUCHAJ PIN.
-
-
-
Jak aktywować kartę?
-
Pierwszą transakcję prosimy, aby dziecko zrobiło bez użycia funkcji zbliżeniowej. Może to być:
- transakcja z użyciem PIN-u w sklepie lub punkcie usługowym,
- wypłata gotówki w naszym bankomacie.
Wytłumacz dziecku, jak bezpiecznie płacić i wypłacać pieniądze.
-

-
Jak aktywować aplikację PeoPay?
-
Twoje dziecko będzie mogło bankować - tak jak lubi. Z naszą bankowością internetową i mobilną nastolatek ma wiele możliwości. I najważniejsze większość spraw bankowych załatwi online! W aplikacji PeoPay dziecko może mieć wszystko w jednej apce. Dlatego nie zwlekaj i pomóż mu rozpocząć przygodę z aplikacją.
Warto wiedzieć!
Ty decydujesz jakie limity ma Twoje dziecko w bankowości internetowej i mobilnej. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz to zmienić.
Jeśli Twoje dziecko miało aplikację PeoPay KIDS po pierwszym zalogowaniu się do bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay – wyłączymy Twojemu dziecku dostęp do aplikacji PeoPay KIDS.
Jak aktywować aplikację PeoPay?- ZAINSTALUJ PeoPay - pomóż dziecku pobrać aplikację PeoPay ze sklepu Google Pay, App Store.
- WPROWADŹ Numer klienta i PESEL dziecka - znajdziesz je na Aneksie do umowy rachunku dziecka lub w danych dziecka w Panelu rodzica.
- WPROWADŹ tymczasowy PIN - tymczasowy PIN to 4-cyfrowy numer, który wysłaliśmy SMS-em. Jest ważny 72h.
- UTWÓRZ PIN do PeoPay i HASŁO do Pekao24 - PIN będzie potrzebny, aby dziecko logowało się do PeoPay i serwisu telefonicznego m.in. w celu zresetowania hasła do Pekao24.
Hasło będzie potrzebne, aby dziecko logowało się do serwisu internetowego Pekao24.
-
-
Jak aktywować bankowość internetową Pekao24?
-
- WPROWADŹ numer klienta oraz tymczasowy PIN do Pekao24.
Numer klienta znajdziesz na umowie rachunku.
Tymczasowy PIN to 4-cyfrowy numer, który wysłaliśmy SMS-em. Jest ważny 72h. - UTWÓRZ hasło i nowy PIN do Pekao24.
Hasło Twoje dziecko będzie używać podczas logowania się do Pekao24.
PIN będzie potrzebny, aby zalogować się do serwisu telefonicznego m.in. w celu zresetowania hasła do Pekao24.
- WPROWADŹ numer klienta oraz tymczasowy PIN do Pekao24.
-
Prowadzenie konta to prowadzenie rachunku płatniczego. Bankowość internetowa i mobilna to usługa bankowości elektronicznej.
Definicje usług reprezentatywnych powiązanych z kontem - Sprawdź
-
Pliki do pobrania
Regulamin rachunków bankowych Banku Pekao S.A. obowiązujący od 1.09.2021 r.
Pobierz plikWykaz funkcji serwisów 20 listopada 2023
Pobierz plikPrzewodnik po nowym serwisie Pekao24
Pobierz plikZasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej
Pobierz plik -
Opłaty i prowizje
Taryfa prowizji i opłat dla klientów detalicznych – Rachunki w bieżącej ofercie banku
Pobierz plik
Formularz kontaktowy
Wybierz dogodną formę kontaktu
Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności