Oferta dla nastolatków 13-17 lat

Twoje dziecko ma już 13 lat? Nastolatek może prawie korzystać z produktów bankowych tak jak Ty, np. bankowości internetowej i mobilnej. To ważny moment w jego życiu, dlatego mamy produkty, dzięki którym będzie mogło poczuć się jak  dorosły.

Ułatw dziecku start w dorosłość i załóż mu konto z kartą i aplikacją.
Zobacz co zyska Twoje dziecko do 26 lat:
 
konto 0 zł za prowadzenie Konta Przekorzystnego
karta 0 zł za obsługę karty debetowej Mastercard Debit FX
bankomaty 0 zł opłaty banku za wypłaty gotówki kartą Mastercard Debit FX w bankomatach w Polsce i za granicą
przelewy 0 zł za krajowe polecenia przelewu w złotych w aplikacji PeoPay
BLIK Klik, klik w aplikacji i już zapłacone. Łatwo i szybko możesz zapłacić za zakupy w sklepie lub internecie z naszą aplikacją mobilną
płatności telefonem Twoje dziecko ma już 17 lat? Może płacić nowocześnie - Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay

Otwórz pakiet

Załóż on-line

Promocje dla nastolatków w wieku 13-17 lat
Można je łączyć

Do 100 zł premii dla nastolatka
 

Jak zgarnąć 50 zł, a nawet 100 zł?

Pierwszy krok do nagrody 50 zł w promocji
"Rodzice polecają Konto Przekorzystne dzieciom"
1

Otwórz Konto Przekorzystne i Mój Skarb i zapisz dziecko do promocji składając odpowiednie oświadczenia (w oddziale lub internecie) do 31 grudnia 2021 r.

2

Ty i dziecko spełnijcie pozostałe warunki opisane w regulaminie promocji.

3

Wypłacimy 50 zł nagrody do 24 stycznia 2022 r.

Jak dostać ekstra 50 zł w promocji!

 

Drugi krok do dodatkowej nagrody 50 zł w promocji
"Ekstra 50 zł dla nastolatka"
1

Otwórz Konto Przekorzystne i Mój Skarb i zapisz dziecko do promocji składając odpowiednie oświadczenia w oddziale do 31 grudnia 2021 r.

2

Dziecko ma zrobić min 3 transakcje bezgotówkowe w złotych swoją kartą do Konta Przekorzystnego lub aplikacją PeoPay do 31 stycznia 2022 r.

3

Ty i dziecko spełnijcie pozostałe warunki opisane w regulaminie promocji

4

Wypłacimy 50 zł nagrody do 24 lutego 2022 r.

Konto Przekorzystne

0 zł za prowadzenie Konta Przekorzystnego

0 zł za krajowe polecenia przelewu w złotych w aplikacji PeoPay

Karta do konta – Mastercard Debit FX

opłaty za kartę - 0 zł za wydanie i obsługę karty debetowej Mastercard Debit FX

wypłaty z bankomatów - 0 zł opłaty banku za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą

Idealny towarzysz każdego nastolatka to karta do konta. Nasza karta jest dostosowana do potrzeb nastolatka i jest:

wygodna - łatwy i szybki dostęp do pieniędzy. Kartą można płacić w sklepie i internecie. Twoje dziecko może płacić bezpiecznie podczas wakacji, tak jak lubi: kartą lub telefonem.

wielowalutowa - jedna karta do kont osobistych nastolatka w 5 walutach (PLN, EUR, USD, CHF, GBP).

rewolucyjna - ma gwarancję niskich kursów przy płatności kartą za granicą, co znaczy, że transakcja jest przeliczana po kursie Mastercard, a nasz bank nie pobiera dodatkowej opłaty.

komfortowa - można płacić wygodnie telefonem lub zegarkiem – jak ją podłączysz.

Portfel, klucze, telefon…

Twoje dziecko może mieć cały bank w swoim telefonie. Bankowość internetowa i mobilna pozwala mieć konto pod ręką 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Twoje dziecko będzie mogło w wygodny sposób: 
 

sprawdzić na bieżąco saldo i historię transakcji

ustawić limity transakcyjne dla bankowości elektronicznej, jak i swojej karty

korzystać ze wszystkich możliwości bankowości w internecie i telefonie, w ramach kwoty zwykłego zarządu

zlecić polecenie przelewu

Dlaczego Twój nastolatek polubi apkę?

bo ma: BLIKA, płatności telefonem lub kartę do konta

korzysta, jak chce i kiedy chce w sklepie, internecie, w bankomacie

bo może to zrobić swoim telefonem - wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce ma za 0 zł

Konto walutowe

Konto walutowe to doskonałe rozwiązanie dla dzieci, które:

podróżują - wyjeżdżają same lub z rodzicami, posiadają pieniądze w walucie obcej i nie lubią przewalutowań

płacą w walutach - płacąc rewolucyjną kartą do konta z funkcją wielowalutową dziecko będzie mogło realizować transakcje prosto z kont w walucie

oszczędzają w walucie obcej - dostają pieniądze od członków rodziny lub rodzice chcą oszczędzać na przyszłość dziecka w walucie

0 zł za prowadzenie konta walutowego w EUR, USD, CHF, GBP

Jak otworzyć w oddziale?
1

Przyjdź do oddziału. Zapraszamy Cię do dowolnego oddziału razem z dzieckiem.

2

Wybierz produkty dla dziecka.

3

Potwierdź oświadczenia i zawarcie umowy.

Jak otworzyć przez internet?

1

Wypełnij wniosek w Panelu rodzica. Wystarczy podać podstawowe dane, PESEL i dokument tożsamości dziecka.

2

Wybierz produkty dla dziecka – konto osobiste i oszczędnościowe.

3

Zamów kartę. Dziecko może wybrać wizerunek karty (usługa płatna).

4

Potwierdź oświadczenia i zawarcie umowy.

Odkryj korzyści Pakietu dla młodych

Podwójne kieszonkowe na start
Konto dla otwartych na świat
Karta do konta
Bank w telefonie
 
 
Załóż dziecku Pakiet dla młodych już dziś bez wychodzenia z domu w Panelu rodzica. Ty otwierasz, spełniacie warunki promocji, a my dajemy 100 zł na start.
 
 
Podaruj dziecku paszport w dorosłe życie i załóż mu Konto Przekorzystne dla młodych z kartą i aplikacją mobilną.
 
 
 
Łatwy i szybki dostęp do pieniędzy. Jedna karta do wszystkich kont nastolatka.
 
 
Dzięki aplikacji nastolatek ma szybki podgląd do swoich pieniędzy. Może płacić telefonem.

Jakie są zalety posiadania konta rodzica i dziecka w jednym banku?

szybki przelew na konto dziecka - dziecko potrzebuje pieniędzy na już – możesz zrobić dziecku szybki przelew (polecenie przelewu wewnętrznego).

kieszonkowe na konto dziecka - możesz wysłać kieszonkowe na konto (polecenie przelewu wewnętrznego).

edukacja finansowa - Twoje dziecko może uczyć się oszczędzać na wymarzone cele. Może uczyć się samodzielnie płacić kartą i korzystać z aplikacji tak jak dorosły.

kontrola - możesz obserwować wydatki Twojego dziecka, ponieważ masz podgląd do produktów i historii transakcji dziecka w Panelu rodzica.

Zobacz co zyskasz zakładając dziecku konto:

możesz zacząć oszczędzać na przyszłość Twojego dziecka i zasilać konto Mój Skarb kiedy tylko chcesz.

masz podgląd do pieniędzy dziecka w Panelu rodzica w bankowości internetowej i mobilnej.

pieniądze Twojego dziecka są bezpieczne, jeśli przestrzegasz z dzieckiem zasad wskazanych przez bank. Dysponowanie pieniędzmi na kontach dziecka jest ograniczone do kwoty zwykłego zarządu.

Dowiedz się więcej o karcie do konta
  • Jak zamówić kartę do konta?

    • Kartę do konta dla Twojego dziecka możesz zamówić w dowolnym momencie:

      • podczas zakładania konta,
      • lub później.

      Kartę dla nastolatka możesz zamówić przez internet bez wychodzenia z domu.

      1. Zaloguj się do bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji mobilnej PeoPay.    
      2. Wejdź do Panelu rodzica i zamów kartę do konta.
  • Jak nadać PIN do karty?

      • Jak nadać PIN do karty, jeśli masz dostęp do usług bankowości internetowej?

        Można nadać PIN do karty na dwa sposoby:

        SPOSÓB 1: w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay dziecka

        1. ZALOGUJ SIĘ do bankowości internetowej lub mobilnej.
        2. KLIKNIJ w Karty i WYBIERZ kartę, której chcesz nadać PIN.
        3. NADAJ PIN i zatwierdź.

         

        SPOSÓB 2: telefonicznie

        1. ZADZWOŃ pod numer (+48) 22 591 22 32, opcja „2”.
        2. ZALOGUJ SIĘ do Serwisu Kart Płatniczych. Aby zalogować się będą Ci potrzebne: numeru klienta (dziecka) i PIN od Serwisu Kart Płatniczych.
        3. ODSŁUCHAJ PIN.
      • Jak nadać PIN do karty, jeśli nie masz dostępu do usług bankowości internetowej?

        Aby nadać PIN do karty bez dostępu do bankowości internetowej Pekao24 możesz to zrobić telefonicznie:

        1. ZADZWOŃ pod numer (+48) 22 591 22 32, opcja „4”.
        2. NADAJ PIN do Serwisu Kart Płatniczych. Po nadaniu PIN do Serwisu Kart Płatniczych Twoja rozmowa zakończy się.
        3. ZADZWOŃ pod numer (+48) 22 591 22 32, opcja „2”.
        4. ZALOGUJ SIĘ do Serwisu Kart Płatniczych. Aby zalogować się będą Ci potrzebne: numeru klienta (dziecka) i PIN od Serwisu Kart Płatniczych.
        5. ODSŁUCHAJ PIN.
  • Jak aktywować kartę?

    •  Pierwszą transakcję prosimy, aby dziecko zrobiło bez użycia funkcji zbliżeniowej. Może to być:

      • transakcja z użyciem PIN-u w sklepie lub punkcie usługowym,
      • wypłata gotówki w naszym bankomacie.

      Wytłumacz dziecku, jak bezpiecznie płacić i wypłacać pieniądze. 
       

Bankowość internetowa i mobilna
  • Jak aktywować aplikację PeoPay?

    • Twoje dziecko będzie mogło bankować - tak jak lubi. Z naszą bankowością internetową i mobilną nastolatek ma wiele możliwości. I najważniejsze większość spraw bankowych załatwi online! W aplikacji PeoPay dziecko może mieć wszystko w jednej apce. Dlatego nie zwlekaj i pomóż mu rozpocząć przygodę z aplikacją.

      Warto wiedzieć! 
      Ty decydujesz jakie limity ma Twoje dziecko w bankowości internetowej i mobilnej. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz to zmienić.
      Jeśli Twoje dziecko miało aplikację PeoPay KIDS po pierwszym zalogowaniu się do bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay – wyłączymy Twojemu dziecku dostęp do aplikacji PeoPay KIDS.

      Jak aktywować aplikację PeoPay?

      1. ZAINSTALUJ PeoPay - pomóż dziecku pobrać aplikację PeoPay ze sklepu Google Pay, App Store.
      2. WPROWADŹ Numer klienta i PESEL dziecka - znajdziesz je na Aneksie do umowiey rachunku dziecka lub w danych dziecka w Panelu rodzica.
      3. WPROWADŹ tymczasowy PIN - tymczasowy PIN to 4-cyfrowy numer, który wysłaliśmy SMS-em. Jest ważny 72h.
      4. UTWÓRZ PIN do PeoPay i HASŁO do Pekao24 - PIN będzie potrzebny, aby dziecko logowało się do PeoPay i serwisu telefonicznego m.in. w celu zresetowania hasła do Pekao24.
        Hasło będzie potrzebne, aby dziecko logowało się do serwisu internetowego Pekao24.
  • Jak aktywować bankowość internetową Pekao24?

    •  

      1. WPROWADŹ numer klienta oraz tymczasowy PIN do Pekao24.
        Numer klienta znajdziesz na umowie rachunku.
        Tymczasowy PIN to 4-cyfrowy numer, który wysłaliśmy SMS-em. Jest ważny 72h.
      2. UTWÓRZ hasło i nowy PIN do Pekao24.
        Hasło Twoje dziecko będzie używać podczas logowania się do Pekao24.
        PIN będzie potrzebny, aby zalogować się do serwisu telefonicznego m.in. w celu zresetowania hasła do Pekao24.
Zasady ochrony depozytów przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny - Sprawdź szczegóły
Prowadzenie Konta Osobistego to prowadzenie rachunku płatniczego. Bankowość internetowa i mobilna to usługa bankowości elektronicznej.
Definicje usług reprezentatywnych powiązanych z kontem - Sprawdź

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję