Jak zalogować się krok po kroku do serwisu internetowego Pekao24 dla firm

Aby zalogować się po raz pierwszy do serwisu internetowego Pekao24 dla firm, na początek potrzebne Ci będą:

  • numer klienta indywidualnego - znajdziesz na w karcie klienta banku dołączonej do umowy o konto firmowe,
  • tymczasowy PIN do serwisu Pekao24 – to 4-cyfrowy numer, który otrzymasz SMS-em lub ustanowisz u konsultanta na infolinii.

Jeśli logujesz się po raz kolejny do naszego serwisu, dowiedz się jak się zalogować krok po kroku.
 
Finansami swojej firmy możesz zarządzać także w aplikacji PeoPay. Nie masz jeszcze PeoPay? 
Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. 

Pobierz aplikację PeoPay z Google Play Pobierz aplikację PeoPay z App Store

Aby korzystać z aplikacji PeoPay, należy zawrzeć umowę o bankowość elektroniczną Pekao24. Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj, a o serwisie internetowym Pekao24 tutaj

Jeśli nie masz z nami jeszcze podpisanej umowy o usługę bankowości elektronicznej Pekao24 (w tym o serwis internetowy i aplikację PeoPay) podpsiz ją w oddziale. 

Nie posiadasz konta w Banku Pekao S.A.? Możesz je założyć zdalnie, bez wychodzenia z domu. Dowiedz się jak to zrobić

Jak zalogować się pierwszy raz do serwisu internetowego Pekao24?

Krok 1:

Przygotuj:
- numer klienta indywidualnego, który znajdziesz w karcie klienta banku (karta klienta jest dołączona do umowy o konto firmowe)
- tymczasowy PIN do serwisu Pekao24, 4-cyfrowy numer, który otrzymałeś SMS-em, ustanowiłeś telefonicznie u konsultanta lub otrzymałeś listem.

Następnie uruchom przeglądarkę internetową i wejdź na stronę https://www.pekao24.pl


Krok 2:

Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.

Krok 3:

Wprowadź numer PIN do serwisu internetowego Pekao24 i kliknij ZALOGUJ.

Krok 4:

Ustanów hasło i nowy PIN do serwisu Pekao24. Kliknij ZATWIERDŹ. Hasła będziesz używać podczas kolejnego logowania do serwisu internetowego Pekao24.PIN-u będziesz potrzebować, aby zalogować się do serwisu telefonicznego m.in. w celu zresetowania hasła do serwisu internetowego Pekao24.

Krok 5:

Podczas pierwszego logowania poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości metodą autoryzacji, z której korzystasz w serwisie internetowym Pekao24 (kodem SMS lub potwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej PeoPay).

Jak zalogować się kolejny raz do serwisu internetowego Pekao24?

Krok 1:

Uruchom przeglądarkę internetową i wejdź na stronę https://www.pekao24.pl

Krok 2:

Wprowadź numer klienta indywidualnego, który znajdziesz w karcie klienta banku (karta klienta jest dołączona do umowy o konto firmowe).

Krok 3:

W wybrane losowo przez system puste pola wprowadź odpowiednie znaki Twojego hasła i kliknij przycisk ZALOGUJ.

W przypadku, gdy od ostatniego logowania minęło ponad 90 dni, poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości metodą autoryzacji z której korzystasz w serwisie internetowym Pekao24 (kodem SMS lub potwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej PeoPay).

Aplikacja PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów – dowiedz się więcej o bezpieczeństwie w bankowaniu.