Nowy serwis internetowy Pekao24

Zdalne odzyskiwanie hasła Możesz ustanowić na nowo hasło do usługi Pekao24 bez konieczności kontaktu z infolinią czy oddziałem banku.
  • Zobacz szczegóły

    Możesz ustanowić nowe hasło do usługi Pekao24 jeśli:
     

    • nie pamiętasz obecnego hasła do serwisu internetowego,
    • masz zablokowany serwis internetowy w wyniku błędnych prób logowania (podawania hasła),
    • masz zablokowane wszystkie serwisy w wyniku błędnych prób logowania.

    Dowiedz się więcej >

     

Rzut oka na Twoje finanse Lista operacji zawiera wszystkie transakcje na kontach i kartach, które posiadasz w naszym banku.
Express Elixir
Kantor Pekao24 Wymienisz waluty po preferencyjnym kursie
Dostępny na każdym urządzeniu Serwis automatycznie dopasuje się do ekranu dowolnego urządzenia, dzięki temu możesz wygodnie korzystać z konta także na telefonie i tablecie
Twoje płatności Wybór wszystkich poleceń przelewów wraz z listą Twoich odbiorców i nadchodzącymi płatnościami w jednym miejscu.
Usługa Qlips Opłacaj rachunki dzięki usłudze Qlips, bezpośrednio z bankowości internetowej Pekao24, Pekao24 dla firm oraz aplikacji PeoPay.
Usługa Autopay Płać automatycznie za przejazd autostradą dzięki usłudze Autopay.

Nowa strona do logowania!
Teraz, po wejściu na stronę www.pekao24.pl  zobaczysz nową stronę do logowania do serwisu internetowego Pekao24.
 

 
Proces logowania do serwisu internetowego Pekao24 przebiega bez zmian. Po zalogowaniu do Pekao24 przejdziesz od razu do nowego serwisu Pekao24.

Jak działa nowy serwis Pekao24?

Zobacz film o nowym serwisie Pekao24



Zapoznaj się z Przewodnikiem po Pekao24. Pobierz plik


 
Jakie jeszcze zmiany wprowadziliśmy w nowym serwisie?

  • możliwość zdalnego odzyskania hasła do logowania do Pekao24 bez konieczności kontaktu z konsultantem infolinii lub placówką banku. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
  • możliwość zdalnego odblokowania usługi Pekao24 z poziomu nowej strony do logowania, pod warunkiem, że naszym systemie bankowym mamy Twoje aktualne dane kontaktowe (telefon, adres e-mail) - dotyczy sytuacji, w których usługa Pekao24 została zablokowania w wyniku błędnych prób logowania do jednego z serwisów Pekao24.

Co jeszcze możesz zrobić w nowym serwisie Pekao24?

  • Ustanowić nowy PIN (w zakładce Ustawienia/ Bezpieczeństwo)
  • Zarządzać statusem aktywności poszczególnych serwisów   Pekao24 oraz zablokować wszystkie serwisy Pekao24 jednym przyciskiem.
  • Zlecić polecenie przelewu do urzędu skarbowego na Indywidualny Rachunek Podatkowy.
  • Uruchomić profil klienta firmowego (małe firmy) wraz z możliwością swobodnego przełączania się pomiędzy posiadanymi rachunkami prywatnymi i firmowymi dla klientów prowadzących działalność gospodarczą.


Jeśli chcesz skorzystać z usług maklerskich lub przejść do starego serwisu Pekao24, kliknij w niebieski baner zamieszczony na stronie głównej.

 
Zostawiamy Ci możliwość zalogowania się przez starą stronę do logowania. Wystarczy na stronie https://www.pekao24.pl kliknąć w ten przycisk, który dostępny będzie na nowej stronie:
 

 

Pekao24 dla firm – jedno logowanie do obsługi rachunków indywidualnych i firmowych.

Jeśli posiadasz w Banku Pekao S.A. rachunek indywidualny i firmowy lub obsługujesz kilka firm, możesz powiązać konta. Powiązanie pozwala na przełączanie się pomiędzy rachunkiem indywidualnym i firmowym bez konieczności logowania do serwisu internetowego Pekao24 lub aplikacji PeoPay za każdym razem.
Poniżej znajdziesz instrukcję przedstawiającą, jak wykonać powiązanie z poziomu rachunku firmowego.
Taka sama funkcja dostępna jest po zalogowaniu do Pekao24 na rachunek indywidualny i skorzystaj z niej, jeśli chcesz mieć dostęp do konta firmowego po zalogowaniu do konta indywidualnego.
Możesz powiązać ze sobą rachunek indywidualny i firmowy lub kilka rachunków firmowych. Nie możesz stworzyć powiązania pomiędzy rachunkami dwóch klientów indywidualnych.


PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej Pekao24. Sprawdź tutaj znaczenie pojęć odnoszących się do usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym.

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Jak zalogować się pierwszy raz do serwisu internetowego Pekao24?

Krok 1:

Przygotuj sobie:
- numer klienta, numer klienta znajdziesz na umowie konto osobiste
- tymczasowy PIN do serwisu Pekao24, 4-cyfrowy numer, który otrzymałeś SMS-em, ustanowiłeś telefonicznie u konsultanta lub otrzymałeś listem.

Następnie uruchom przeglądarkę internetową i wejdź na stronę https://www.pekao24.pl

Krok 2:

Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.

Krok 3:

Wprowadź numer PIN do serwisu internetowego Pekao24 i kliknij ZALOGUJ.

Krok 4:

Ustanów hasło i nowy PIN do serwisu Pekao24. Kliknij ZATWIERDŹ. Hasła będziesz używać podczas kolejnego logowania do serwisu internetowego Pekao24.PIN-u będziesz potrzebować, aby zalogować się do serwisu telefonicznego m.in. w celu zresetowania hasła do serwisu internetowego Pekao24.

Krok 5:

Podczas pierwszego logowania poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości metodą autoryzacji, z której korzystasz w serwisie internetowym Pekao24 (kodem SMS lub potwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej PeoPay).

Jak zalogować się kolejny raz do serwisu internetowego Pekao24?

Krok 1:

Uruchom przeglądarkę internetową i wejdź na stronę https://www.pekao24.pl

Krok 2:

Wprowadź numer klienta (znajdziesz go na umowie o konto osobiste).

Krok 3:

W wybrane losowo przez system puste pola wprowadź odpowiednie znaki Twojego hasła i kliknij przycisk ZALOGUJ.

W przypadku, gdy od ostatniego logowania minęło ponad 90 dni, poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości metodą autoryzacji z której korzystasz w serwisie internetowym Pekao24 (kodem SMS lub potwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej PeoPay).

Jak zlecić przelew w nowym serwisie Pekao24?

Krok 1:

Zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24 i przejdź do starego serwisu klikając na stronie głównej na niebieski baner.

Krok 2:

Wypełnij odpowiednie pola: dane odbiorcy, numer rachunku odbiorcy, kwotę oraz tytuł przelewu.

Krok 3:

Sprawdź w podsumowaniu, czy wypełnione dane są poprawne i zatwierdź wybraną przez Ciebie metodą autoryzacji, np. kodem SMS.
Wpisz kod SMS, który otrzymasz na numer telefonu komórkowego i kliknij POTWIERDŹ.

Przelew zostanie zrealizowany

Jak powiązać w Pekao24 rachunek firmowy z indywidualnym?

Krok 1:

Po zalogowaniu do serwisu Pekao24 w zakładce PRODUKTY kliknij w NOWY PRZELEW.

Krok 2:

Wybierz opcję USTAWIENIA, następnie POWIĄZANI KLIENCI i kliknij przycisk DODAJ KLIENTA.

Krok 3:

Pojawi się ekran z polem do wpisania numeru klienta. Wprowadź numer klienta, którego chcesz powiązać i kliknij przycisk DALEJ.

Krok 4.

Wprowadź hasło dla powiązywanego klienta i kliknij przycisk DALEJ.

Krok 5.

Pojawi się ekran z prośbą o autoryzację operacji poprzez podanie kodu SMS lub potwierdzenie operacji w aplikacji PeoPay.
Wpisz kod we wskazanym polu i wybierz przycisk ZATWIERDŹ.

Krok 6.

Otrzymasz komunikat potwierdzający operację. Nazwa dodanego klienta oraz jego numer zostaną wyświetlone w rubryce Powiązani klienci.

Krok 7.

Teraz, podczas jednego logowania możesz przełączać się w Peka24 pomiędzy swoim rachunkiem indywidualnym a firmowym.

  • Pytania i odpowiedzi

    • Nie pamiętam numeru klienta

      Numer klienta znajdziesz na Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy oraz na umowie o otwarcie konta lub Umowie świadczenia usług maklerskich.
      Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty Klienta ani umowy, zadzwoń na Infolinię Banku 801 365 365 lub 22 59 12 232.
      Klienci korzystający z usług maklerskich mogą kontaktować się z infolinią Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 59 12 200 (w dni robocze w godzinach 8:00 20:00).
      Po poprawnej identyfikacji nasz konsultant prześle Ci SMS z Twoim numerem klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

    • Nie pamiętam hasła do logowania

      Możesz skorzystać z dwóch opcji:
      1. Aby ustanowić nowe hasło do Pekao24 potrzebujesz:

      • Twoich danych osobowych
      • kodu, który wyślemy Ci na e-mail
      • kodu, który wyślemy Ci na telefon do SMS*
        *SMS płatny zgodnie z taryfą prowizji bankowych

      Wejdź na stronę www.pekao24.pl i kliknij POMOC W LOGOWANIU > Najczęstsze problemy.
      W sekcji „Nie pamiętam hasła do logowania” kliknij NADAJ NOWE HASŁO.
      Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.

      2. Jeżeli pamiętasz PIN do Pekao24, skontaktuj się z konsultantem infolinii (801 365 365 lub 22 59 12 232), który będzie mógł zresetować Twoje hasło lub wygenerować nowy PIN startowy.
      Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 59 12 200 (w dni robocze w godzinach 8:00 20:00).
      Jeżeli nie pamiętasz numeru PIN do Pekao24, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A.
       

    • Nie mam PIN-u do Pekao24

      Numer PIN potrzebny do logowania się do Pekao24 otrzymałeś od nas SMS-em (jest ważny 48 godzin od wygenerowania) lub ustanowiłeś telefonicznie, bądź otrzymałeś w kopercie listem.
      Jeśli nie masz już tego numeru, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A.
      Jeśli masz numer klienta i hasło, zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24 w sekcji Ustawienia/Hasło i PIN wybierz ‘Regeneruj PIN’. Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi Cię przez proces utworzenia nowego PIN.
      Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00-20:00).
       

    • Mam zablokowany dostęp do Pekao24. Jak mogę odblokować dostęp?

      Jeśli zablokowany jest tylko serwis internetowy – zaloguj się poprawnie do aplikacji PeoPay (opcja dostępna dla klientów logujących się do PeoPay z użyciem biometrii lub hasła) lub do serwisu telefonicznego.
      W celu odblokowania w serwisie telefonicznym przygotuj:

      • numer klienta (służy do logowania w serwisie internetowym) oraz
      • PIN do Pekao24 (pamiętaj, nie jest to PIN do karty ani do aplikacji PeoPay)

      PIN do Pekao24 mogłeś:

      • otrzymać SMS-em (ważny 48 h od wygenerowania), a następnie zmienić na swój własny numer lub
      • otrzymać listem poleconym (ważny bez ograniczeń czasowych) lub
      • ustanowić w trakcie rozmowy z konsultantem (ważny bez ograniczeń czasowych).

      Jeśli zablokowane są WSZYSTKIE SERWISY PEKAO24 i posiadasz PIN do Pekao24 – skontaktuj się z konsultantem pod numerem 22 59 12232 lub 801 365 365.
      W przypadku braku kompletnych danych do logowania skontaktuj się z dowolną placówką banku – zadzwoń, jeśli chcesz umówić się na spotkanie.
       

    • Dlaczego podczas logowania muszę wprowadzać kod SMS lub potwierdzać logowanie przez aplikację PeoPay?

      Spróbuj ponownie pobrać kod SMS. Jeśli w dalszym ciągu nie otrzymasz kodu, skontaktuj się ze swoim operatorem komórkowym lub infolinią banku w celu sprawdzenia statusu wysłanego SMS-a.
      Kontakt z konsultantem infolinii 801 365 365 lub 22 59 12 232.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję