Pekao24 dla firm

Przyjazny system bankowości elektronicznej

Korzystaj wygodnie z produktów i usług bankowych przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Otrzymasz również dostęp do aplikacji PeoPay oraz w pełni transakcyjnej wersji serwisu na telefonie komórkowym, by mieć finanse pod kontrolą w dowolnym miejscu i czasie.

bankowość mobilna PeoPay aplikacja do kompleksowego zarządzania finansami firmy, płacenia w terminalach zbliżeniowych oraz wypłat w bankomatach
nowoczesna wersja serwisu na telefony komórkowe dostępna przez przeglądarkę internetową na telefonie dedykowana wersja Pekao24, pozwala korzystać ze wszystkich opcji dostępnych w serwisie internetowym
  • Zobacz szczegóły

    Serwis na telefony komórkowe działa bez pobierania aplikacji, na wszystkich najpopularniejszych systemach operacyjnych i przeglądarkach. Pozwala wykonywać dowolne jednorazowe i zdefiniowane przelewy, wymieniać walutę, a także daje dostęp do historii rachunków bieżących, kredytowych, depozytowych oraz kart kredytowych.

wymiana walut online realizuj przewalutowania między własnymi rachunkami po preferencyjnych kursach walutowych ustalanych na podstawie bieżących kursów rynkowych
znajomość systemu korzystaj z tego samego systemu jako klient indywidualny i biznesowy

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt
  • Pytania i odpowiedzi

    • Jak zalogować się po raz pierwszy?

      Aby zalogować się do serwisu internetowego:

      1. Na pierwszej stronie podaj swój numer klienta, a następnie kliknij DALEJ.

        Numer klienta znajdziesz na Umowie rachunku bankowego.

      2. Na kolejnej stronie wpisz swój numer PIN do Pekao24, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ.

        PIN do Pekao24 to numer, który otrzymałeś w wiadomości SMS (ważny 48 godzin od wygenerowania) lub ustanowiłeś telefonicznie u konsultanta.

        Jeżeli nie posiadasz PIN‑u startowego, udaj się do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. w celu złożenia dyspozycji wygenerowania nowego PIN‑u.

      3. Wyświetlona zostanie strona do ustanowienia hasła.

        Wpisz ponownie numer PIN do Pekao24, wprowadź i powtórz nowe hasło, a następnie kliknij ZATWIERDŹ.


      Wskazówki:

      Hasło może zawierać od 8 do 16 znaków, składać się z cyfr, małych i wielkich liter oraz znaków specjalnych i nie powinno być słowem występującym w słowniku. Podobnie jak w przypadku PIN‑u nie udostępniaj go innym osobom.

      Ustanawiając nowe hasło, możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa. Siła hasła wyznacza stopień jego skomplikowania i zależy od długości oraz rodzaju użytych znaków.

      Nowe hasło będzie potrzebne przy każdym kolejnym logowaniu do serwisu internetowego, a także w celu skorzystania z bankowości mobilnej.


      Porada nr 1:

      Aby bezpiecznie wylogować się z serwisu użyj przycisku "Wyloguj", a dopiero później zamknij okno przeglądarki internetowej.


      Porada nr 2:

      Regularnie zmieniaj hasło w serwisie internetowym. W tym celu po zalogowaniu do serwisu internetowego przejdź do sekcji USTAWIENIA i wybierz HASŁO I PIN). Zmieniaj hasło co 30 dni.


      Porada nr 3:

      Aby zalogować się do serwisu telefonicznego lub SMS, będziesz potrzebować PIN:

      1. przypadku PIN‑u otrzymanego SMS‑em - zmień PIN na PIN ważny bez ograniczeń czasowych (możesz tego dokonać np. w serwisie internetowym lub aplikacji Pekao24 na tablety);
      2. w przypadku PIN‑u ustalonego telefonicznie za pośrednictwem konsultanta - zachowaj PIN.
    • Jak zalogować się kolejny raz?

      1. Na stronie do logowania wprowadź numer klienta, a następnie kliknij DALEJ.

      2. Na kolejnej stronie wpisz wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego hasła (tzw. hasło maskowane), a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ.

        Przykład:

        Zakładamy, że do logowania używane jest hasło: <<**Pekao24!**>>

        W puste pola należy wprowadzić wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego hasła (np. jeśli pola numer 1, 4, 5, 6, 9, 11, 13 są puste należy wprowadzić pierwszy czwarty, piąty, szósty, dziewiąty, jedenasty i trzynasty znak z hasła).

        Po poprawnym zalogowaniu wyświetli się strona główna zawierającą Twoje dane: imię, nazwisko, numer klienta oraz podstawowe informacje na temat Twoich produktów i limitów transakcyjnych.


      Porada:

      Aby bezpiecznie wylogować się z serwisu użyj przycisku "Wyloguj", a dopiero później zamknij okno przeglądarki internetowej.

    • Co zrobić, gdy nie znam numeru klienta?

      Numer klienta zapisany jest m.in. w Karcie Klienta Banku oraz na Umowie dotyczącej rachunku firmowego.

      Jeśli nie możesz odszukać Umowy ani Karty Klienta Banku, skontaktuj się z konsultantem pod numerami:

      1. 801 365 365 lub
      2. 42 683 82 32.


      Po poprawnej identyfikacji konsultant przekaże Ci Twój numer klienta.

      Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

    • Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do Pekao24 dla firm?

      Jeśli pamiętasz PIN do Pekao24 dla firm, zadzwoń do konsultanta pod numer:

      1. 801 365 365 lub
      2. 42 683 82 32


      w celu zresetowania hasła.

      Jeśli nie pamiętasz numeru PIN, udaj się do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. w celu wygenerowania nowego PIN‑u, na podstawie którego ustanowisz nowe hasło do Pekao24.

    • Co zrobić, gdy nie pamiętam PIN-u do Pekao24 dla firm?

      Jeżeli posiadasz hasło do Pekao24 dla firm, dyspozycję regeneracji PIN-u możesz złożyć w serwisie internetowym. Po zalogowaniu przejdź do sekcji Ustawienia, a następnie wybierz Hasło i PIN.

      Jeśli nie posiadasz hasła i nie możesz zalogować się do serwisu, udaj się do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. w celu złożenia dyspozycji wygenerowania nowego PIN‑u poprzez SMS lub przez telefon.

      Możesz również skontaktować się z konsultantem pod numerami:

      1. 801 365 365 lub
      2. 42 683 82 32


      w celu zamówienia PIN‑u na adres korespondencyjny do Pekao24.

  • Pliki do pobrania

    Regulamin Pekao24 dla firm

    Pobierz plik

    Wykaz Funkcji Serwisów

    Pobierz plik

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Zasady dotyczące Cookies

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.

Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

 

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa. Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

  Szczegółowe informacje >>
Klauzula Informacyjna Cookies Polityka prywatności